Bakalářská práce se zabývá zpracováním podnikatelského plánu pro založení udržitelného podniku, jehož záměrem je prodej udržitelného sportovního oblečení. Teoretická část práce na základě zpracování literární rešerše popisuje základní pojmy z oblasti založení nového podnikatelského subjektu, obeznamuje s problematikou udržitelného podnikání a popisuje sestavení podnikatelského plánu. Praktická část práce reflektuje část teoretickou a obsahuje zpracování podnikatelského plánu pro založení udržitelného podniku. Součástí je popis podniku a produktu, navržení strategie udržitelnosti podniku, analýza trhu, detailní analýza cílové skupiny, popis marketingového plánu, vytvoření finančního plánu a sestavení časového plánu. V závěru je provedeno rizikové zhodnocení celého podnikatelského plánu.
Annotation in English
The bachelor thesis deals with the preparation of a business plan for establishing a sustainable business, the purpose of which is the sale of sustainable sportswear. The theoretical part of the thesis, based on literature research, describes the basic terms in the field of establishing a new business entity, gives insight into the issue of sustainable business and describes the compilation of a business plan. The practical part of the work reflects the theoretical part and contains the elaboration of a business plan for establishing a sustainable business. It includes a description of the company and the product, the creation of a strategy for the sustainability of the company, a market analysis, a detailed analysis of the target group, a description of the marketing plan, the compilation of a financial plan and the design of a time plan. At the end, a risk assessment of the entire business plan is carried out.
Keywords
podnikatelský plán, podnikání, udržitelné podnikání, udržitelnost, sportovní oblečení
Keywords in English
business plan, business, sustainable business, sustainability, sportswear
Length of the covering note
97 s. (146 936 znaků).
Language
CZ
Annotation
Bakalářská práce se zabývá zpracováním podnikatelského plánu pro založení udržitelného podniku, jehož záměrem je prodej udržitelného sportovního oblečení. Teoretická část práce na základě zpracování literární rešerše popisuje základní pojmy z oblasti založení nového podnikatelského subjektu, obeznamuje s problematikou udržitelného podnikání a popisuje sestavení podnikatelského plánu. Praktická část práce reflektuje část teoretickou a obsahuje zpracování podnikatelského plánu pro založení udržitelného podniku. Součástí je popis podniku a produktu, navržení strategie udržitelnosti podniku, analýza trhu, detailní analýza cílové skupiny, popis marketingového plánu, vytvoření finančního plánu a sestavení časového plánu. V závěru je provedeno rizikové zhodnocení celého podnikatelského plánu.
Annotation in English
The bachelor thesis deals with the preparation of a business plan for establishing a sustainable business, the purpose of which is the sale of sustainable sportswear. The theoretical part of the thesis, based on literature research, describes the basic terms in the field of establishing a new business entity, gives insight into the issue of sustainable business and describes the compilation of a business plan. The practical part of the work reflects the theoretical part and contains the elaboration of a business plan for establishing a sustainable business. It includes a description of the company and the product, the creation of a strategy for the sustainability of the company, a market analysis, a detailed analysis of the target group, a description of the marketing plan, the compilation of a financial plan and the design of a time plan. At the end, a risk assessment of the entire business plan is carried out.
Keywords
podnikatelský plán, podnikání, udržitelné podnikání, udržitelnost, sportovní oblečení
Keywords in English
business plan, business, sustainable business, sustainability, sportswear
Research Plan
Úvod
Definujte cíle práce a použité metody zpracování práce.
I. Teoretická část
Zpracujte literární rešerši z oblasti založení nového podnikatelského subjektu a udržitelného podnikání.
II. Praktická část
Zpracujte podnikatelský plán pro založení udržitelného podniku.
Vytvořte strategii udržitelnosti podniku.
Proveďte zhodnocení.
Závěr
Research Plan
Úvod
Definujte cíle práce a použité metody zpracování práce.
I. Teoretická část
Zpracujte literární rešerši z oblasti založení nového podnikatelského subjektu a udržitelného podnikání.
II. Praktická část
Zpracujte podnikatelský plán pro založení udržitelného podniku.
Vytvořte strategii udržitelnosti podniku.
Proveďte zhodnocení.
Závěr
Recommended resources
ABRAMS, Rhonda. Successful business plan: secrets & strategies. 7th edition. Palo Alto, California: PlanningShop, 2019, 444 s. ISBN 978-1-933895-82-6.
KOTLER, Philip a Lane Kevin KELLER. Marketing management. 14. vyd. Praha: Grada, 2013, 814 s. ISBN 978-80-247-4150-5.
KUNZ, Vilém. Společenská odpovědnost firem. 1. vyd. Praha: Grada, 2012, 201 s. ISBN 978-80-247-3983.
SRPOVÁ, Jitka et al. Podnikatelský plán a strategie. 1. vyd. Praha: Grada, 2011, 194 s. ISBN 978-80-247-4103.
ŠAFROVÁ DRÁŠILOVÁ, Alena.Základy úspěšného podnikání: průvodce začínajícího podnikatele. 1. vyd. Praha: Grada, 2019, 246 s. ISBN 978-80-271-2182-3.
Recommended resources
ABRAMS, Rhonda. Successful business plan: secrets & strategies. 7th edition. Palo Alto, California: PlanningShop, 2019, 444 s. ISBN 978-1-933895-82-6.
KOTLER, Philip a Lane Kevin KELLER. Marketing management. 14. vyd. Praha: Grada, 2013, 814 s. ISBN 978-80-247-4150-5.
KUNZ, Vilém. Společenská odpovědnost firem. 1. vyd. Praha: Grada, 2012, 201 s. ISBN 978-80-247-3983.
SRPOVÁ, Jitka et al. Podnikatelský plán a strategie. 1. vyd. Praha: Grada, 2011, 194 s. ISBN 978-80-247-4103.
ŠAFROVÁ DRÁŠILOVÁ, Alena.Základy úspěšného podnikání: průvodce začínajícího podnikatele. 1. vyd. Praha: Grada, 2019, 246 s. ISBN 978-80-271-2182-3.
Enclosed appendices
ilustrace, grafy, tabulky
Appendices bound in thesis
illustrations, graphs, tables
Taken from the library
No
Full text of the thesis
Appendices
Reviewer's report
Supervisor's report
Defence procedure record
Vedoucí:
1.Proč jste zúžila cílovou skupinu pouze na sportovce ve věku 30-40 let? copak sportovci do 50-ti let nechtějí využívat „udržitelné“ výrobky? Tímto došlo k zúžení zákaznického portfolia. To samé bude platit na druhou stranu, není to tak, že v dnešní době je udržitelnost „trendy“ více u mladých např. kolem 20-ti let? - zodpovězeno
Oponent:
1.Popisujete, že chcete vybudovat udržitelnou značku pro sportovce, co bude její součástí? Jaké bude vaše portfolio produktů? - zodpovězeno
2.Jaký obalový materiál budete využívat? Bude také splňovat prvky udržitelnosti? - zodpovězeno
3.Na str. 66 uvádíte v tabulce, že náklady na propagaci budou 140 tis. prosím vysvětlete tuto hodnotu, při součtu zde vychází 75 tis. - zodpovězeno
prof. Ključnikov - fixní náklady - zodpovězeno
dr. Svatošová - podnikatel - zodpovězeno
dr. Bejtkovský - jak probíhaly hloukové rozhovory? - zodpovězeno, jak jste vyhodnocovala - zodpovězeno