Bakalářská práce je zaměřena na analýzu marketingové komunikace společnosti OXALIS. Skládá se z teoretické a praktické části. Cílem teoretické části bylo zpracování literární rešerše zaměřené na marketing, marketingový mix, marketingovou komunikaci, nové moderní trendy v marketingové komunikaci, situační analýzy a marketingový výzkum. Cílem praktické části byla analýza současného stavu marketingové komunikace společnosti OXALIS. Na základě vypracovaných analýz a dotazníkového šetření byly navrženy doporučení pro zlepšení marketingové komunikace.
Anotace v angličtině
The bachelor thesis is focused on the analysis of marketing communication of OXALIS. It consists of theoretical and practical parts. The aim of the theoretical part was to elaborate a literature search focused on marketing, marketing mix, marketing communication, new modern trends in marketing communication, situational analysis and marketing research. The aim of the practical part was to analyse the current state of marketing communication in OXALIS. Based on the analyses and questionnaire survey, recommendations for improving marketing communication were proposed.
marketing, marketing communication, marketing mix, communication mix, situational analysis
Rozsah průvodní práce
80 s., 6 s. obr. příloh
Jazyk
CZ
Anotace
Bakalářská práce je zaměřena na analýzu marketingové komunikace společnosti OXALIS. Skládá se z teoretické a praktické části. Cílem teoretické části bylo zpracování literární rešerše zaměřené na marketing, marketingový mix, marketingovou komunikaci, nové moderní trendy v marketingové komunikaci, situační analýzy a marketingový výzkum. Cílem praktické části byla analýza současného stavu marketingové komunikace společnosti OXALIS. Na základě vypracovaných analýz a dotazníkového šetření byly navrženy doporučení pro zlepšení marketingové komunikace.
Anotace v angličtině
The bachelor thesis is focused on the analysis of marketing communication of OXALIS. It consists of theoretical and practical parts. The aim of the theoretical part was to elaborate a literature search focused on marketing, marketing mix, marketing communication, new modern trends in marketing communication, situational analysis and marketing research. The aim of the practical part was to analyse the current state of marketing communication in OXALIS. Based on the analyses and questionnaire survey, recommendations for improving marketing communication were proposed.
marketing, marketing communication, marketing mix, communication mix, situational analysis
Zásady pro vypracování
Úvod
Definujte cíle práce a použité metody zpracování práce.
I. Teoretická část
Vypracujte literární rešerši na téma marketingová komunikace.
II. Praktická část
Charakterizujte vybranou společnost.
Proveďte analýzu současného stavu marketingové komunikace ve vybrané firmě.
Na základě výsledků analýzy navrhněte doporučení vedoucí ke zlepšení marketingové komunikace.
Závěr
Zásady pro vypracování
Úvod
Definujte cíle práce a použité metody zpracování práce.
I. Teoretická část
Vypracujte literární rešerši na téma marketingová komunikace.
II. Praktická část
Charakterizujte vybranou společnost.
Proveďte analýzu současného stavu marketingové komunikace ve vybrané firmě.
Na základě výsledků analýzy navrhněte doporučení vedoucí ke zlepšení marketingové komunikace.
Závěr
Seznam doporučené literatury
BUREŠOVÁ, Jitka. Online marketing: od webových stránek k sociálním sítím. Praha: Grada Publishing, 2022, 288 s. ISBN 978-80-271-1680-5.
EGAN, John. Marketing communications. Second edition. Los Angeles: Sage, 2015, 420 s. ISBN 978-1-44-625-902-3.
FREY, Petr. Marketingová komunikace : nové trendy 3.0. 3., rozš. vyd. Praha: Management Press, 2011, 203 s. ISBN 978-80-726-1237-6.
KARLÍČEK, Miroslav. Základy marketingu. 2., přepracované a rozšířené vydání. Praha: Grada, 2018, 285 s. ISBN 978-80-247-5869-5.
PŘIKRYLOVÁ, Jana. Moderní marketingová komunikace 2., zcela přepracované vydání. Praha: Grada Publishing, 2019, 328 s. ISBN 978-80-271-0787-2.
Seznam doporučené literatury
BUREŠOVÁ, Jitka. Online marketing: od webových stránek k sociálním sítím. Praha: Grada Publishing, 2022, 288 s. ISBN 978-80-271-1680-5.
EGAN, John. Marketing communications. Second edition. Los Angeles: Sage, 2015, 420 s. ISBN 978-1-44-625-902-3.
FREY, Petr. Marketingová komunikace : nové trendy 3.0. 3., rozš. vyd. Praha: Management Press, 2011, 203 s. ISBN 978-80-726-1237-6.
KARLÍČEK, Miroslav. Základy marketingu. 2., přepracované a rozšířené vydání. Praha: Grada, 2018, 285 s. ISBN 978-80-247-5869-5.
PŘIKRYLOVÁ, Jana. Moderní marketingová komunikace 2., zcela přepracované vydání. Praha: Grada Publishing, 2019, 328 s. ISBN 978-80-271-0787-2.
Přílohy volně vložené
-
Přílohy vázané v práci
-
Převzato z knihovny
Ne
Plný text práce
Přílohy
Posudek(y) oponenta
Hodnocení vedoucího
Záznam průběhu obhajoby
Otázky vedoucí:
Seznámila jste vaše návrhy zlepšení marketingové komunikace vedení společnosti Oxalis? Jak na vaše návrhy reagovali, případně kdy bude možné vidět změny v současné komunikaci? – zodpovězeno zcela
Které komunikační nástroje budou využity jako první? Případně které zatím nemají ve vedení společnosti prioritu a proč? - zodpovězeno zcela
V rámci benchmarkingu jste určitě měla možnost sledovat i konkurenty společnosti Oxalis, dokážete zhodnotit největšího konkurenta/y společnosti, případně v čem se jejich komunikace liší? - zodpovězeno zcela
Otázky oponenta:
V rámci SWOT analýzy máte ve slabých stránkách uvedené: Nejednotný vzhled prodejen. Proč si myslíte, že je to slabá stránka? - zodpovězeno zcela
Z dotazníkového šetření (str. 65) Vám vyšel výsledek, že nejvíce zákazníků sleduje společnost OXALIS na Facebook-u a Instagram-u. Proč tedy doporučujete společnosti roztříštit pozornost zákazníků na další sociální síť TikTok? Nebude lepší zaměřit pozornost organizace na zákazníky, kteří OXALIS nesledují vůbec právě na tyto dvě sociální sítě? - zodpovězeno zcela