Bakalářská práce je zaměřena na analýzu sociálních sítí a jejich možné využití pro
marketingové účely ve vybrané společnosti. V teoretické části jsou rozebrány nástroje online
marketingu a vliv internetu na marketing. Největší část je tvořena sociálními sítěmi, které
jsou podrobně prozkoumány od jejich historie až po jednotlivé významné platformy.
V praktické části je představena společnost Numismatika Zlín, kde jsou veškeré potřebné
informace o společnosti a využívání jejich sociálních sítí a webových stránek. Následuje
podrobná analýza sociálních sítí konkurence a využití těchto poznatků v Benchmarkingu.
Nakonec je společnost podrobena SWOT analýze. Na základě výsledků všech analýz jsou
vytvořena závěrečná doporučení a propočet nákladů pro sociální sítě a webové stránky
společnosti. Praktická část využívá poznatků z teoretické části.
Anotace v angličtině
The bachelor's thesis is focused on the analysis of social networks and their possible use for
marketing purposes in a selected company. In the theoretical part, the tools of online
marketing and the influence of the Internet on marketing are analyzed. The largest part is
made up of social networks, which are explored in detail from their history to individual
platforms. In the practical part is presented the company Numismatika Zlín where are
necessary information about the company and the use of their social networks and websites.
Next part is a detailed analysis of the competitor's social networks and the use of this
knowledge in Benchmarking. Finally, the company is subjected to a SWOT analysis. Based
on the results of all analyses, final recommendations for social networks and web pages are
created. The practical part uses knowledge from the theoretical part.
Klíčová slova
Sociální sítě, Facebook, Instagram, Webové stránky, Online marketing
Klíčová slova v angličtině
Social Networks, Facebook, Instagram, Websites, Online Marketing
Rozsah průvodní práce
79 s. (118 485 znaků)
Jazyk
CZ
Anotace
Bakalářská práce je zaměřena na analýzu sociálních sítí a jejich možné využití pro
marketingové účely ve vybrané společnosti. V teoretické části jsou rozebrány nástroje online
marketingu a vliv internetu na marketing. Největší část je tvořena sociálními sítěmi, které
jsou podrobně prozkoumány od jejich historie až po jednotlivé významné platformy.
V praktické části je představena společnost Numismatika Zlín, kde jsou veškeré potřebné
informace o společnosti a využívání jejich sociálních sítí a webových stránek. Následuje
podrobná analýza sociálních sítí konkurence a využití těchto poznatků v Benchmarkingu.
Nakonec je společnost podrobena SWOT analýze. Na základě výsledků všech analýz jsou
vytvořena závěrečná doporučení a propočet nákladů pro sociální sítě a webové stránky
společnosti. Praktická část využívá poznatků z teoretické části.
Anotace v angličtině
The bachelor's thesis is focused on the analysis of social networks and their possible use for
marketing purposes in a selected company. In the theoretical part, the tools of online
marketing and the influence of the Internet on marketing are analyzed. The largest part is
made up of social networks, which are explored in detail from their history to individual
platforms. In the practical part is presented the company Numismatika Zlín where are
necessary information about the company and the use of their social networks and websites.
Next part is a detailed analysis of the competitor's social networks and the use of this
knowledge in Benchmarking. Finally, the company is subjected to a SWOT analysis. Based
on the results of all analyses, final recommendations for social networks and web pages are
created. The practical part uses knowledge from the theoretical part.
Klíčová slova
Sociální sítě, Facebook, Instagram, Webové stránky, Online marketing
Klíčová slova v angličtině
Social Networks, Facebook, Instagram, Websites, Online Marketing
Zásady pro vypracování
Úvod
Definujte cíle práce a použité metody zpracování práce.
I. Teoretická část
Proveďte literární průzkum poznatků z oblasti využití sociálních sítí pro marketingové účely.
II. Praktická část
Analyzujte současný stav marketingové komunikace vybrané společnosti s ohledem na sociální sítě.
Navrhněte řešení na zlepšení marketingové komunikace na sociálních sítích.
Závěr
Zásady pro vypracování
Úvod
Definujte cíle práce a použité metody zpracování práce.
I. Teoretická část
Proveďte literární průzkum poznatků z oblasti využití sociálních sítí pro marketingové účely.
II. Praktická část
Analyzujte současný stav marketingové komunikace vybrané společnosti s ohledem na sociální sítě.
Navrhněte řešení na zlepšení marketingové komunikace na sociálních sítích.
Závěr
Seznam doporučené literatury
COOPER, Steven. Social media marketing: The 2020's Ultimate Best Strategies to Become an Expert and Create Your Personal Brand Using Facebook, Twitter, Youtube & Instagram (+ 7 Tricks to Grow Your Business). United States of America: Independently Published, 2019, 112 s. ISBN 979-8609968371.
KERPEN, Dave, Michelle GREENBAUM a Robert BERK. Likeable social media: how to delight your customers, create and irresistible brand, and be generally amazing on all social networks that matter. Revised and expanded third edition. New York: McGraw Hill Education, 2019, 296 s. ISBN 978-1-260-45328-7.
LOSEKOOT, Michelle a Eliška VYHNÁNKOVÁ. Jak na sítě: ovládněte čtyři principy úspěchu na sociálních sítích. V Brně: Jan Melvil Publishing, 2019, 325 s. ISBN 978-80-7555-084-2.
Seznam doporučené literatury
COOPER, Steven. Social media marketing: The 2020's Ultimate Best Strategies to Become an Expert and Create Your Personal Brand Using Facebook, Twitter, Youtube & Instagram (+ 7 Tricks to Grow Your Business). United States of America: Independently Published, 2019, 112 s. ISBN 979-8609968371.
KERPEN, Dave, Michelle GREENBAUM a Robert BERK. Likeable social media: how to delight your customers, create and irresistible brand, and be generally amazing on all social networks that matter. Revised and expanded third edition. New York: McGraw Hill Education, 2019, 296 s. ISBN 978-1-260-45328-7.
LOSEKOOT, Michelle a Eliška VYHNÁNKOVÁ. Jak na sítě: ovládněte čtyři principy úspěchu na sociálních sítích. V Brně: Jan Melvil Publishing, 2019, 325 s. ISBN 978-80-7555-084-2.
Přílohy volně vložené
žádné
Přílohy vázané v práci
-
Převzato z knihovny
Ne
Plný text práce
Přílohy
Posudek(y) oponenta
Hodnocení vedoucího
Záznam průběhu obhajoby
Otázky vedoucího:
V kapitole 10.5 uvádíte hrubý přehled nákladů na Vámi navrhovaná opatření. Jsou tyto částky akceptovatelné pro majitele firmy? – zodpovězeno částečně
Otázky oponenta:
Jakým způsobem lze analyzovat a následně prezentovat společnost Numismatika Zlín s.r.o. na základě STP analýzy? – zodpovězeno zcela
Měla již studentka možnost projednat svoji BP s jednatelem/představitelem společnosti Numismatika Zlín s.r.o., jaké byly případné reakce? – zodpovězeno zcela
Další otázky:
Doc. Kozák: Kdo bude ty příspěvky připravovat? – zodpovězeno zcela, Je získávání zákazníků vnější faktor ve SWOT analýze – zodpovězeno částečně
Doc. Švecová: Opravdu za 2 tisíce se ty chyby opraví? – zodpovězeno zcela, Z čeho má tato firma výnosy? – zodpovězeno zcela, Kdo je cílová skupina k oslovení? – zodpovězeno částečně
Ing. Hoke: Jakým způsobem si kupovala ty sledující? – zodpovězeno částečně, Za jaké období jste posuzovala data pro benchmarking? – zodpovězeno částečně , Ve SWOT analýze máte v příležitostech „Ekonomické krize“, proč? – zodpovězeno zcela