Cílem této práce je navrhnout taková opatření v marketingu hotelu Terezka, která by vedla k zvýšení jeho konkurenceschopnosti. Teoretická část se zabývá identifikací vhodného konceptu strategického řízení a vhodného konceptu marketingové strategie. Na závěr jsou zde popsány metody analýzy použité v práci. Analytická část pak obsahuje samotné analý-zy obecného i oborového okolí podniku, jeho současné činnosti realizované v oblasti mar-ketingu a průzkum očekávání a potřeb zákazníků. Součástí praktické části jsou i návrhy na zlepšení činnosti podniku v oblasti marketingu, které jsou diskutovány z hlediska jejich realizovatelnosti a konfrontovány s výsledky analytické části.
Anotace v angličtině
The aim of this work is to create such steps in marketing of Terezka hotel that will lead to higher ability to compete. Theoretical part is aimed on identification of suitable concept of strategic management and suitable concept of marketing strategy. In the end of this part are also described methods of analysis used in this diploma work. Analytical part consists of analyses of general and branch environment of company, analysis of existing marketing activities and a research of customers’ expectations and needs. A piece of the practical part are also proposals of doing marketing activities better. These proposals are discussed from the realization possibility point of view and they are also reviewed with results of the ana-lytical part.
Cílem této práce je navrhnout taková opatření v marketingu hotelu Terezka, která by vedla k zvýšení jeho konkurenceschopnosti. Teoretická část se zabývá identifikací vhodného konceptu strategického řízení a vhodného konceptu marketingové strategie. Na závěr jsou zde popsány metody analýzy použité v práci. Analytická část pak obsahuje samotné analý-zy obecného i oborového okolí podniku, jeho současné činnosti realizované v oblasti mar-ketingu a průzkum očekávání a potřeb zákazníků. Součástí praktické části jsou i návrhy na zlepšení činnosti podniku v oblasti marketingu, které jsou diskutovány z hlediska jejich realizovatelnosti a konfrontovány s výsledky analytické části.
Anotace v angličtině
The aim of this work is to create such steps in marketing of Terezka hotel that will lead to higher ability to compete. Theoretical part is aimed on identification of suitable concept of strategic management and suitable concept of marketing strategy. In the end of this part are also described methods of analysis used in this diploma work. Analytical part consists of analyses of general and branch environment of company, analysis of existing marketing activities and a research of customers’ expectations and needs. A piece of the practical part are also proposals of doing marketing activities better. These proposals are discussed from the realization possibility point of view and they are also reviewed with results of the ana-lytical part.
Analyzujte dosavadní teoretické poznatky v oblasti managementu a marketingu z hlediska konkurenceschopnosti.
II. Praktická část
Analyzujte stávající systém řízení a současný konkurenční stav hotelu Terezka na trhu.
Formulujte doporučení ke zlepšení konkurenceschopnosti hotelu Terezka.
Vytvořte projekt zdokonalení konkurenčních možností hotelu Terezka.
Vytvořte postup implementace vzniklého projektu do praxe.
Závěr
Zásady pro vypracování
Úvod
I. Teoretická část
Analyzujte dosavadní teoretické poznatky v oblasti managementu a marketingu z hlediska konkurenceschopnosti.
II. Praktická část
Analyzujte stávající systém řízení a současný konkurenční stav hotelu Terezka na trhu.
Formulujte doporučení ke zlepšení konkurenceschopnosti hotelu Terezka.
Vytvořte projekt zdokonalení konkurenčních možností hotelu Terezka.
Vytvořte postup implementace vzniklého projektu do praxe.
Závěr
Seznam doporučené literatury
BERÁNEK, J.,KOTEK, P. Řízení hotelového provozu. 3. vyd. Praha: Grada publishing, 2003. 220 s. ISBN 80-86724-00-X.
ČERNÝ, J.,KRUPIČKA, J. Moderní hotel. 1. vyd. Úvaly: Ratio, 1997. 223 s. ISBN 80-902312-1-7.
PORVAZNÍK, J. Celostní management : pilíře kompetence v řízení. Přel. Viera Backstuberová, Vladimír Rejholec. 2. vyd. Bratislava: Sprint, 2003. 486 s. ISBN 80-89085-05-9.
BERÁNEK, J. Provozujeme pohostinství a ubytování. 1. vyd. Praha: MAG Consulting s.r.o., 2004. 180 s. ISBN 80-86724-02-6.
MORRISON, A. M. Marketing pohostinství a cestovního ruchu. 1. vyd. Praha: Victoria publishing, 1995. 523 s. ISBN 80-85605-90-2.
KIRAL´OVÁ, A. Marketing hotelových služeb. 1. vyd. Praha: Ekopress, 2002. 150 s. ISBN 80-86119-44-0.
KOTLER, P. Marketing podle Kotlera: jak vytvářet a ovládnout nové trhy. Přeložil Ing. Pavel Medek. 1. vyd. Praha: Management Press, 2000. 260 s. ISBN 80-7261-010-4.
Seznam doporučené literatury
BERÁNEK, J.,KOTEK, P. Řízení hotelového provozu. 3. vyd. Praha: Grada publishing, 2003. 220 s. ISBN 80-86724-00-X.
ČERNÝ, J.,KRUPIČKA, J. Moderní hotel. 1. vyd. Úvaly: Ratio, 1997. 223 s. ISBN 80-902312-1-7.
PORVAZNÍK, J. Celostní management : pilíře kompetence v řízení. Přel. Viera Backstuberová, Vladimír Rejholec. 2. vyd. Bratislava: Sprint, 2003. 486 s. ISBN 80-89085-05-9.
BERÁNEK, J. Provozujeme pohostinství a ubytování. 1. vyd. Praha: MAG Consulting s.r.o., 2004. 180 s. ISBN 80-86724-02-6.
MORRISON, A. M. Marketing pohostinství a cestovního ruchu. 1. vyd. Praha: Victoria publishing, 1995. 523 s. ISBN 80-85605-90-2.
KIRAL´OVÁ, A. Marketing hotelových služeb. 1. vyd. Praha: Ekopress, 2002. 150 s. ISBN 80-86119-44-0.
KOTLER, P. Marketing podle Kotlera: jak vytvářet a ovládnout nové trhy. Přeložil Ing. Pavel Medek. 1. vyd. Praha: Management Press, 2000. 260 s. ISBN 80-7261-010-4.