Cílem bakalářské práce je analýza vzdělávání příslušníků Policie České republiky. Práce se dělí na dvě hlavní části, na část teoretickou a praktickou. V teoretické části je zpracována literární rešerše v oblasti vzdělávání, jeho podrobný popis a jeho dělení. Poslední kapitola se zabývá Policií České republiky, systémem jejího vzdělávání a jednotlivými vzdělávacími subjekty. Praktická část je zaměřena na analýzu vzdělávání a zjištění nedostatků, především na oddělení hlídkové služby v Prostějově. Na základě dotazníkového šetření, řízeného rozhovoru a analýzy SWOT je v závěru práce návrh, který by měl dopomoci k eliminaci zjištěných rizik a nedostatků.
Anotace v angličtině
The bachelor thesis aims to analyze the education of the Police of the Czech Republic. The thesis is divided into two main parts: theoretical and practical. In the theoretical part, the literature search in the field of education is mapped, and its detailed description and division are done as well. The last chapter deals with the Police of the Czech Republic, its education system, and individual subjects. The practical part focuses on the analysis of education and the identification of shortcomings, especially in the Patrol Service Department in Prostějov. Based on the questionnaire survey, guided interview, and SWOT analysis, the thesis concludes with a proposal that should help to eliminate the identified risks and shortcomings.
Klíčová slova
vzdělávání, Policie České republiky, profesní vzdělávání, příslušníci Policie České republiky, sebevzdělávání
Klíčová slova v angličtině
education, Police of the Czech Republic, professional education, members of the Police of the Czech Republic, self-education
Rozsah průvodní práce
69
Jazyk
CZ
Anotace
Cílem bakalářské práce je analýza vzdělávání příslušníků Policie České republiky. Práce se dělí na dvě hlavní části, na část teoretickou a praktickou. V teoretické části je zpracována literární rešerše v oblasti vzdělávání, jeho podrobný popis a jeho dělení. Poslední kapitola se zabývá Policií České republiky, systémem jejího vzdělávání a jednotlivými vzdělávacími subjekty. Praktická část je zaměřena na analýzu vzdělávání a zjištění nedostatků, především na oddělení hlídkové služby v Prostějově. Na základě dotazníkového šetření, řízeného rozhovoru a analýzy SWOT je v závěru práce návrh, který by měl dopomoci k eliminaci zjištěných rizik a nedostatků.
Anotace v angličtině
The bachelor thesis aims to analyze the education of the Police of the Czech Republic. The thesis is divided into two main parts: theoretical and practical. In the theoretical part, the literature search in the field of education is mapped, and its detailed description and division are done as well. The last chapter deals with the Police of the Czech Republic, its education system, and individual subjects. The practical part focuses on the analysis of education and the identification of shortcomings, especially in the Patrol Service Department in Prostějov. Based on the questionnaire survey, guided interview, and SWOT analysis, the thesis concludes with a proposal that should help to eliminate the identified risks and shortcomings.
Klíčová slova
vzdělávání, Policie České republiky, profesní vzdělávání, příslušníci Policie České republiky, sebevzdělávání
Klíčová slova v angličtině
education, Police of the Czech Republic, professional education, members of the Police of the Czech Republic, self-education
Zásady pro vypracování
Zpracujte literární rešerši na téma profesního vzdělávání policistů.
Analyzujte a vyhodnoťte současný stav vzdělávání u Policie České republiky.
Na základě výsledků analýzy zformulujte závěry a navrhněte doporučení k eliminaci zjištěných nedostatků.
Zásady pro vypracování
Zpracujte literární rešerši na téma profesního vzdělávání policistů.
Analyzujte a vyhodnoťte současný stav vzdělávání u Policie České republiky.
Na základě výsledků analýzy zformulujte závěry a navrhněte doporučení k eliminaci zjištěných nedostatků.
Seznam doporučené literatury
TOMANDL, Jan, Jaroslav ČUŘÍK, Kristýna MARŠOVSKÁ a Tereza FOJTKOVÁ. Krizová komunikace: principy, zkušenosti, postupy. Brno: Masarykova univerzita, 2020. ISBN 978-80-210-9636-3.
MUŽÍK, Jaroslav a Pavel KRPÁLEK. Lidské zdroje a personální management. Praha: Academia, 2017. ISBN 978-80-200-2773-3.
KOUBEK, Josef. Řízení lidských zdrojů: základy moderní personalistiky. Praha: Management Press, 2015. ISBN 978-80-7261-288-8.
Další odborná literatura dle doporučení vedoucího bakalářské práce.
Seznam doporučené literatury
TOMANDL, Jan, Jaroslav ČUŘÍK, Kristýna MARŠOVSKÁ a Tereza FOJTKOVÁ. Krizová komunikace: principy, zkušenosti, postupy. Brno: Masarykova univerzita, 2020. ISBN 978-80-210-9636-3.
MUŽÍK, Jaroslav a Pavel KRPÁLEK. Lidské zdroje a personální management. Praha: Academia, 2017. ISBN 978-80-200-2773-3.
KOUBEK, Josef. Řízení lidských zdrojů: základy moderní personalistiky. Praha: Management Press, 2015. ISBN 978-80-7261-288-8.
Další odborná literatura dle doporučení vedoucího bakalářské práce.
Přílohy volně vložené
0
Přílohy vázané v práci
grafy
Převzato z knihovny
Ne
Plný text práce
Přílohy
Posudek(y) oponenta
Hodnocení vedoucího
Záznam průběhu obhajoby
Studentka prezentovala výsledky své bakalářské práce na téma: Koncepce vzdělávání Policie České republiky. Byly přečteny posudky vedoucího a posudky oponenta. Následně studentka zodpověděla doplňující otázky oponenta práce:
Na str. 59 je uvedeno: „Poslední koncepce zabývající se celoživotním vzděláváním příslušníků PČR byla vydána naposledy před patnácti lety, tedy v roce 2008. Z toho jasně vyplývá, že je koncepce již neaktuální.“ Do jakého roku byla tedy tato koncepce podle Vás aktuální a na základě čeho tak usuzujete?
Studentka zodpověděla otázky oponenta a následně odpovídala na otázky komise a vyslechla si doporučení pro zlepšení. Obhajoba i zodpovězení otázek byly na uspokojivé úrovni.