Práca približuje problematiku rozvoja cestovného ruchu v podmienkach Mikroregiónu Pod Panským dielom. Rozostáva z troch častí. V teoretickej časti sa možno oboznámiť so základnými východiskami v rámci spracovanej tematiky a s marketingom územia. Praktická čast je zameraná na charakteristiku územia Mikroregiónu Pod Pankým dielom a na analýzu súčasného stavu mikroregiónu. V nadväznosti na ňu sú definované oblasti rozvoja cestovného ruchu. V projektovej časti sú navrhuté projekty pre rozvoj tohto územia.
Anotace v angličtině
This study describes development problems in tourist industry in conditions of Panský Diel microregion. It consists of three parts. From theoretical point of view, we could be acquainted with basic solutions of the topis-regional marketing. Practical part of the study is aimed at characteristics of microregion Panský Diel and also describes and analyses current conditions of the region. In connection with the outcome directions for tourist industry development are lined out. Projection part describes proposed solutions for development of this region.
Klíčová slova
mikroregión, marketing územia, analýza súčasného stavu, projekty pre rozvoj cestovného ruchu
Klíčová slova v angličtině
microregion, regional marketing, current conditions analysis, tourist industry
Rozsah průvodní práce
81 s., 3 s. príloh
Jazyk
CZ
Anotace
Práca približuje problematiku rozvoja cestovného ruchu v podmienkach Mikroregiónu Pod Panským dielom. Rozostáva z troch častí. V teoretickej časti sa možno oboznámiť so základnými východiskami v rámci spracovanej tematiky a s marketingom územia. Praktická čast je zameraná na charakteristiku územia Mikroregiónu Pod Pankým dielom a na analýzu súčasného stavu mikroregiónu. V nadväznosti na ňu sú definované oblasti rozvoja cestovného ruchu. V projektovej časti sú navrhuté projekty pre rozvoj tohto územia.
Anotace v angličtině
This study describes development problems in tourist industry in conditions of Panský Diel microregion. It consists of three parts. From theoretical point of view, we could be acquainted with basic solutions of the topis-regional marketing. Practical part of the study is aimed at characteristics of microregion Panský Diel and also describes and analyses current conditions of the region. In connection with the outcome directions for tourist industry development are lined out. Projection part describes proposed solutions for development of this region.
Klíčová slova
mikroregión, marketing územia, analýza súčasného stavu, projekty pre rozvoj cestovného ruchu
Klíčová slova v angličtině
microregion, regional marketing, current conditions analysis, tourist industry
Zásady pro vypracování
Úvod
I. Teoretická část
Zpracujte teoretické poznatky z oblasti rozvoje cestovního ruchu.
Formulujte teoretická východiska pro analýzu rozvoje cestovního ruchu.
II. Praktická část
Analyzujte současný stav rozvoje cestovního ruchu v oblasti Pod Pánským dílem.
Zhodnoťte výsledky analýzy a definujte oblasti, ve kterých je třeba navrhnout změny.
Zpracujte projekt rozvoje cestovního ruchu v mikroregioně Pod Panským dílem.
Zpracujte nákladovou a rizikovou analýzu navrhovaného projektu.
Závěr
Zásady pro vypracování
Úvod
I. Teoretická část
Zpracujte teoretické poznatky z oblasti rozvoje cestovního ruchu.
Formulujte teoretická východiska pro analýzu rozvoje cestovního ruchu.
II. Praktická část
Analyzujte současný stav rozvoje cestovního ruchu v oblasti Pod Pánským dílem.
Zhodnoťte výsledky analýzy a definujte oblasti, ve kterých je třeba navrhnout změny.
Zpracujte projekt rozvoje cestovního ruchu v mikroregioně Pod Panským dílem.
Zpracujte nákladovou a rizikovou analýzu navrhovaného projektu.
Závěr
Seznam doporučené literatury
BERNÁTOVÁ, M., VAŇOVÁ, A. Marketing pre samosprávy I. Marketing území. 1.vyd. Banská Bystrica: IROMAR Ekonomická fakulta UMB, 2000. 180 s. ISBN 80-8055-337-8.
HORNER, S., SWARBROOKE, J. Cestovní ruch, ubytování a stravování, využití volného času: aplikovaný marketing služeb. 1.vyd. Praha: Grada, 2003. 488 s. ISBN 80-247-0202-9.
PALATKOVÁ, M. Marketingová strategie destinace cestovního ruchu. 1. vyd. Praha: Grada, 2006. 341 s. ISBN 80-247-1014-5.
Seznam doporučené literatury
BERNÁTOVÁ, M., VAŇOVÁ, A. Marketing pre samosprávy I. Marketing území. 1.vyd. Banská Bystrica: IROMAR Ekonomická fakulta UMB, 2000. 180 s. ISBN 80-8055-337-8.
HORNER, S., SWARBROOKE, J. Cestovní ruch, ubytování a stravování, využití volného času: aplikovaný marketing služeb. 1.vyd. Praha: Grada, 2003. 488 s. ISBN 80-247-0202-9.
PALATKOVÁ, M. Marketingová strategie destinace cestovního ruchu. 1. vyd. Praha: Grada, 2006. 341 s. ISBN 80-247-1014-5.