Práce byla napsána na téma analýza marketingové komunikace programu pro studenty v České spořitelně. Nejprve byla zkompletována literární rešerše z oblasti marketingu se zaměřením na marketingové komunikace. Následně byla provedena analýza marketingo-vých komunikací Programu Student + v České spořitelně. Na závěr bylo provedeno dotaz-níkové šetření, na základě něhož byla sepsána závěrečná doporučení na zlepšení využití marketingových komunikací pro studentský program banky.
Anotace v angličtině
The work was written on the theme analysis of marketing communication for programme of students in Česká spořitelna. At first the literary background research was completed from domain marketing with a view to marketing communication. The second the analysis of marketing communication Programme Student + in Česká spořitelna was done. In the end the investigation of questionnaire was made. On the basis of the questionnaire final recommendation was written for better marketing communication for student´s programme in the bank.
Klíčová slova
Marketingový mix, cena, produkt, místo, lidé, procesy, materiálové prostředí, propagace, reklama, podpora prodeje, public relations, osobní prodej, přímý marketing
Klíčová slova v angličtině
Marketing mix, price, product, place, promotion, people, process, physical evidence, advertisement, support sale, public relations, personal sale, direct marketing
Rozsah průvodní práce
64 s., 6 s. obr. příloh
Jazyk
CZ
Anotace
Práce byla napsána na téma analýza marketingové komunikace programu pro studenty v České spořitelně. Nejprve byla zkompletována literární rešerše z oblasti marketingu se zaměřením na marketingové komunikace. Následně byla provedena analýza marketingo-vých komunikací Programu Student + v České spořitelně. Na závěr bylo provedeno dotaz-níkové šetření, na základě něhož byla sepsána závěrečná doporučení na zlepšení využití marketingových komunikací pro studentský program banky.
Anotace v angličtině
The work was written on the theme analysis of marketing communication for programme of students in Česká spořitelna. At first the literary background research was completed from domain marketing with a view to marketing communication. The second the analysis of marketing communication Programme Student + in Česká spořitelna was done. In the end the investigation of questionnaire was made. On the basis of the questionnaire final recommendation was written for better marketing communication for student´s programme in the bank.
Klíčová slova
Marketingový mix, cena, produkt, místo, lidé, procesy, materiálové prostředí, propagace, reklama, podpora prodeje, public relations, osobní prodej, přímý marketing
Klíčová slova v angličtině
Marketing mix, price, product, place, promotion, people, process, physical evidence, advertisement, support sale, public relations, personal sale, direct marketing
Zásady pro vypracování
Zpracujte na základě dostupné literatury teoretické poznatky z oblasti marketingu s důrazem na marketingové komunikace.
Představte stručně Českou spořitelnu, a. s. a její studentský program.
Analyzujte současný stav využití marketingových komunikací studentského programu u České spořitelny, a. s.
Zhodnoťte analytické poznatky a vypracujte závěrečná doporučení.
Zásady pro vypracování
Zpracujte na základě dostupné literatury teoretické poznatky z oblasti marketingu s důrazem na marketingové komunikace.
Představte stručně Českou spořitelnu, a. s. a její studentský program.
Analyzujte současný stav využití marketingových komunikací studentského programu u České spořitelny, a. s.
Zhodnoťte analytické poznatky a vypracujte závěrečná doporučení.
Seznam doporučené literatury
DE PELSMACKER, P., GEUENS, M., VAN DEN BERG, J. Marketingová komunikace. Praha: Grada Publishing, 2001. 600 s. ISBN 80-247-0254-1.
FORET, M. Marketingová komunikace: získání pozornosti zákazníků a naplnění jejich očekávání. Brno: Computer Press, 2003. 287 s. ISBN 80-7226-811-2.
FORET, M., STÁVKOVÁ, J. Marketingový výzkum: jak poznávat své zákazníky. Praha: Grada Publishing, 2003. 160 s. ISBN 80-247-0385-8.
KOTLER, P. Marketing podle Kotlera. Praha: Management Press, 2002. ISBN 80-7261-010-4.
SVĚTLÍK, J. Marketing pro evropský trh. Praha: Grada Publishing, 2003. ISBN 80-247-0422-6
Seznam doporučené literatury
DE PELSMACKER, P., GEUENS, M., VAN DEN BERG, J. Marketingová komunikace. Praha: Grada Publishing, 2001. 600 s. ISBN 80-247-0254-1.
FORET, M. Marketingová komunikace: získání pozornosti zákazníků a naplnění jejich očekávání. Brno: Computer Press, 2003. 287 s. ISBN 80-7226-811-2.
FORET, M., STÁVKOVÁ, J. Marketingový výzkum: jak poznávat své zákazníky. Praha: Grada Publishing, 2003. 160 s. ISBN 80-247-0385-8.
KOTLER, P. Marketing podle Kotlera. Praha: Management Press, 2002. ISBN 80-7261-010-4.
SVĚTLÍK, J. Marketing pro evropský trh. Praha: Grada Publishing, 2003. ISBN 80-247-0422-6