Moje práce se převážně zaměřuje na analýzu současných vztahů společnosti ABC s. r. o. s dodavateli a odběrateli. Tyto vztahy zhodnotím a dále se budu snažit vyslovit doporučení pro zlepšení vztahů s nejvýznamnějšími dodavateli a odběrateli.
Annotation in English
My Bachelor’s work is concentrated on evaluation of the present supplier-consumer relationship of company ABC. I am going to evaluate and seek for recommendation to improve this relationship with the most important suppliers and customers.
Moje práce se převážně zaměřuje na analýzu současných vztahů společnosti ABC s. r. o. s dodavateli a odběrateli. Tyto vztahy zhodnotím a dále se budu snažit vyslovit doporučení pro zlepšení vztahů s nejvýznamnějšími dodavateli a odběrateli.
Annotation in English
My Bachelor’s work is concentrated on evaluation of the present supplier-consumer relationship of company ABC. I am going to evaluate and seek for recommendation to improve this relationship with the most important suppliers and customers.
Proveďte průzkum literárních pramenů a zpracujte teoretické poznatky k tématu.
Analyzujte současné vztahy firmy ABC s. r. o. s dodavateli a odběrateli.
Zhodnoťte výsledky analýzy.
.Na základě provedené analýzy vyslovte doporučení pro zlepšení vztahů snejvýznamnějšími dodavateli a odběrateli firmy ABC s.r.o.
Research Plan
Proveďte průzkum literárních pramenů a zpracujte teoretické poznatky k tématu.
Analyzujte současné vztahy firmy ABC s. r. o. s dodavateli a odběrateli.
Zhodnoťte výsledky analýzy.
.Na základě provedené analýzy vyslovte doporučení pro zlepšení vztahů snejvýznamnějšími dodavateli a odběrateli firmy ABC s.r.o.
Recommended resources
KOTLER, P. Marketing management. 10. rozšířené vydání. Praha: Grada Publishing, 2001. 720 s. ISBN 80-247-0016-6.
KOTLER, P., ARMSTRONG, G. Marketing. Praha: Grada Publishing, 2004. 856 s. ISBN 80-247-0513-3.
KOZÁK, V., ŠUMBEROVÁ, P. Základy marketingu. 4. vyd. Zlín: Univerzita Tomáše Bati, 2003. 101 s. ISBN 80-7318-001-4.
JIRÁSEK, J. A. Strategie. Umění podnikatelských vítězství. Praha: Professional Publishing, 2002. ISBN 80-86419-22-3.
PORTER, M. Konkurenční strategie. Praha: Victoria Publishing, 1994. ISBN 80-85605-11-2.
Recommended resources
KOTLER, P. Marketing management. 10. rozšířené vydání. Praha: Grada Publishing, 2001. 720 s. ISBN 80-247-0016-6.
KOTLER, P., ARMSTRONG, G. Marketing. Praha: Grada Publishing, 2004. 856 s. ISBN 80-247-0513-3.
KOZÁK, V., ŠUMBEROVÁ, P. Základy marketingu. 4. vyd. Zlín: Univerzita Tomáše Bati, 2003. 101 s. ISBN 80-7318-001-4.
JIRÁSEK, J. A. Strategie. Umění podnikatelských vítězství. Praha: Professional Publishing, 2002. ISBN 80-86419-22-3.
PORTER, M. Konkurenční strategie. Praha: Victoria Publishing, 1994. ISBN 80-85605-11-2.
Enclosed appendices
-
Appendices bound in thesis
illustrations, graphs
Taken from the library
Yes
Full text of the thesis
Appendices
Reviewer's report
Supervisor's report
Defence procedure record
Loučková: Na základě jakých podkladů jste přiřazoval k jednotlivým položkám SWOT analýzy uvedené body v rozmezí 1 - 5? Vysvětlete použitý nadpis tabulky 6. Proč navrhujete firmě zmodernizovat sklad. podmínky?
Švarcová: Můžete upřesnit Váš návrh na "zapracování v MKT"?