Bakalářská práce se zabývá problematikou Marketingového mixu, který je představen na vybraném podniku. Cílem práce je navrhnout pro vybraný podnik doporučení, která povedou ke zlepšení současného marketingového mixu podniku. Bakalářská práce je rozdělena do dvou částí. V první části práce je teoretická a je zde uvedena všechna literatura, která je kritická pro vypracování druhé části práce. Druhá část této práce je praktická a snaží se analyzovat jednotlivé části marketingového mixu vybraného podniku. Analýza marketingového mixu je doplněna o situační analýzu a marketingový výzkum, jež zajistí komplexnější analýzu. Marketingový mix se v práci povedlo úspěšně analyzovat a na základě této analýzy byla navrhnuta doporučení pro jeho zlepšení.
Anotace v angličtině
The bachelor's thesis deals with the issue of the Marketing mix, which is presented at a selected company. The goal of the thesis is to propose recommendations for the selected company that will serve to improve the company's current marketing mix. The bachelor thesis is divided into two parts. The first part of the work is theoretical and all the literature that is critical for the development of the second part of the work is listed here. The second part of this work is practical and tries to analyze the individual parts of the marketing mix of the selected company. The analysis of the marketing mix is supplemented by situational analysis and marketing research, which will ensure a more comprehensive analysis. The marketing mix was successfully analyzed in the work, and recommendations for its improvement were proposed based on this analysis.
Klíčová slova
Marketing, Marketingový mix, Marketingový výzkum, PEST analýza, Porterova analýza pěti sil, SWOT analýza.
Klíčová slova v angličtině
Marketing, Marketing mix, Marketing research, PEST analysis, Porter's five foreces analysis, SWOT analysis.
Rozsah průvodní práce
75 s.
Jazyk
CZ
Anotace
Bakalářská práce se zabývá problematikou Marketingového mixu, který je představen na vybraném podniku. Cílem práce je navrhnout pro vybraný podnik doporučení, která povedou ke zlepšení současného marketingového mixu podniku. Bakalářská práce je rozdělena do dvou částí. V první části práce je teoretická a je zde uvedena všechna literatura, která je kritická pro vypracování druhé části práce. Druhá část této práce je praktická a snaží se analyzovat jednotlivé části marketingového mixu vybraného podniku. Analýza marketingového mixu je doplněna o situační analýzu a marketingový výzkum, jež zajistí komplexnější analýzu. Marketingový mix se v práci povedlo úspěšně analyzovat a na základě této analýzy byla navrhnuta doporučení pro jeho zlepšení.
Anotace v angličtině
The bachelor's thesis deals with the issue of the Marketing mix, which is presented at a selected company. The goal of the thesis is to propose recommendations for the selected company that will serve to improve the company's current marketing mix. The bachelor thesis is divided into two parts. The first part of the work is theoretical and all the literature that is critical for the development of the second part of the work is listed here. The second part of this work is practical and tries to analyze the individual parts of the marketing mix of the selected company. The analysis of the marketing mix is supplemented by situational analysis and marketing research, which will ensure a more comprehensive analysis. The marketing mix was successfully analyzed in the work, and recommendations for its improvement were proposed based on this analysis.
Klíčová slova
Marketing, Marketingový mix, Marketingový výzkum, PEST analýza, Porterova analýza pěti sil, SWOT analýza.
Klíčová slova v angličtině
Marketing, Marketing mix, Marketing research, PEST analysis, Porter's five foreces analysis, SWOT analysis.
Zásady pro vypracování
Úvod
Definujte cíle práce a použité metody zpracování práce.
I. Teoretická část
Proveďte průzkum literárních zdrojů a zpracujte literární rešerši problematiky marketingového mixu.
II. Praktická část
Analyzujte současný stav nástrojů marketingového mixu ve vybrané společnosti.
Na základě výsledků analýzy navrhněte doporučení, vedoucí ke zlepšení současného stavu nástrojů marketingového mixu.
Závěr
Zásady pro vypracování
Úvod
Definujte cíle práce a použité metody zpracování práce.
I. Teoretická část
Proveďte průzkum literárních zdrojů a zpracujte literární rešerši problematiky marketingového mixu.
II. Praktická část
Analyzujte současný stav nástrojů marketingového mixu ve vybrané společnosti.
Na základě výsledků analýzy navrhněte doporučení, vedoucí ke zlepšení současného stavu nástrojů marketingového mixu.
Závěr
Seznam doporučené literatury
EVELOVÁ, Magdalena. Marketingový plán na pivním tácku. Vik, 2015, 84 s. ISBN 9788075360595.
KARLÍČEK, Miroslav. Základy marketingu. 2., přepracované a rozšířené vydání. Praha: Grada, 2018, 288 s. ISBN 978-80-247-5869-5.
KOTLER, Philip a Gary ARMSTRONG. Marketing: an introduction. 13th edition. Boston: Pearson, 2017, 669 s. ISBN 9781292146508.
PAULOVČÁKOVÁ, Lucie. Marketing: přístup k marketingovému řízení. Praha: Univerzita Jana Amose Komenského, 2015, 286 s. ISBN 978-80-7452-117-1.
PŘIKRYLOVÁ, Jana. Moderní marketingová komunikace. 2., zcela přepracované vydání. Praha: Grada Publishing, 2019, 344 s. ISBN 978-80-271-0787-2.
Seznam doporučené literatury
EVELOVÁ, Magdalena. Marketingový plán na pivním tácku. Vik, 2015, 84 s. ISBN 9788075360595.
KARLÍČEK, Miroslav. Základy marketingu. 2., přepracované a rozšířené vydání. Praha: Grada, 2018, 288 s. ISBN 978-80-247-5869-5.
KOTLER, Philip a Gary ARMSTRONG. Marketing: an introduction. 13th edition. Boston: Pearson, 2017, 669 s. ISBN 9781292146508.
PAULOVČÁKOVÁ, Lucie. Marketing: přístup k marketingovému řízení. Praha: Univerzita Jana Amose Komenského, 2015, 286 s. ISBN 978-80-7452-117-1.
PŘIKRYLOVÁ, Jana. Moderní marketingová komunikace. 2., zcela přepracované vydání. Praha: Grada Publishing, 2019, 344 s. ISBN 978-80-271-0787-2.
Přílohy volně vložené
žádné
Přílohy vázané v práci
grafy, tabulky
Převzato z knihovny
Ne
Plný text práce
Přílohy
Posudek(y) oponenta
Hodnocení vedoucího
Záznam průběhu obhajoby
Vedoucí práce: Ing. Michael Fafílek, D
Oponent práce: doc. Ing. Jana Matošková Ph.D., D
Otázky vedoucího:
Myslíte, že návrh zvýšit částku na Edenred kartě pro zaměstnance o 3000 Kč je vhodný? Nezpůsobí to firmě velké náklady na úkor výhody, že zaměstnanci budou „trochu kompenzování za práci ve špinavém prostředí slévárny (jak uvádíte na str. 63)? Zodpovězeno
Kolik zaměstnanců by mělo být přijato na základě návrhu č. 2? Zodpovězeno
Nebylo by lepší, kdyby společnost místo zaměstnání člověka na správu Facebook a LinkedInu by raději tuto činnost outsourcovala? Byly by náklady za outsourcování těchto činností nižší? Zodpovězeno
Otázky oponenta:
Jaký byl Váš podíl na dotazníkovém šetření mezi zákazníky, které popisujete v kap. 6.1? Zodpovězeno
Jak se projevily Vaše závěry týkající se analýzy PEST a Porterova modelu ve Vašich návrzích a doporučeních pro firmu? Zodpovězeno
Vysvětlete prosím Vámi vnímanou souvislost mezi podporou náboru dělníků a marketingovým mixem společnosti. Zodpovězeno
Další otázky:
Dr. Kozubíková: jaké by byly náklady pro firmu, kdyby jste zaměstnal další zaměstnance? Zodpovězeno částečně s výhradami
Dr. Horáková: mohli by jste nám ke každému P v analýze a návrhu 4P uvézt Vaše návrhy pro zlepšení. Zodpovězeno částečně s výhradami
Doc. Gregar: jak souvisí nákup výrobního zařízení s marketingový mixem firmy? Zodpovězeno částečně s výhradami