Bakalářská práce se zabývá faktory, které ovlivňují zákaznické chování na internetu. Cílem této práce je analyzovat nákupní chování spotřebitelů a faktory, které spotřebitele a zákazníky ovlivňují při nakupování na internetu. Teoretická část obsahuje teoretické poznatky týkající se nakupování na internetu, nákupního chování, faktorů, které ovlivňují chování spotřebitele a typy spotřebitelů z hlediska nákupního chování. Praktická část obsahuje kvantitativní analýzu tvořenou dotazníkovým šetřením a kvalitativní analýzu, kterou tvoří strukturované rozhovory se třemi zákaznickými typologiemi. Na základě získaných informací jsou na závěr uvedeny návrhy a doporučení pro internetové obchody.
Anotace v angličtině
The bachelor thesis deals with the factors that influence customer behaviour on the Internet. The aim of this thesis is to analyse consumer buying behaviour and the factors that influence consumers and customers when shopping on the internet. The theoretical part contains theoretical knowledge regarding online shopping, shopping behaviour, factors that influence consumer behaviour and types of consumers in terms of shopping behaviour. The practical part includes a quantitative analysis consisting of a questionnaire survey and a qualitative analysis consisting of structured interviews with three customer typologies. On the basis of the information obtained, suggestions and recommendations for online shops are given at the end.
Bakalářská práce se zabývá faktory, které ovlivňují zákaznické chování na internetu. Cílem této práce je analyzovat nákupní chování spotřebitelů a faktory, které spotřebitele a zákazníky ovlivňují při nakupování na internetu. Teoretická část obsahuje teoretické poznatky týkající se nakupování na internetu, nákupního chování, faktorů, které ovlivňují chování spotřebitele a typy spotřebitelů z hlediska nákupního chování. Praktická část obsahuje kvantitativní analýzu tvořenou dotazníkovým šetřením a kvalitativní analýzu, kterou tvoří strukturované rozhovory se třemi zákaznickými typologiemi. Na základě získaných informací jsou na závěr uvedeny návrhy a doporučení pro internetové obchody.
Anotace v angličtině
The bachelor thesis deals with the factors that influence customer behaviour on the Internet. The aim of this thesis is to analyse consumer buying behaviour and the factors that influence consumers and customers when shopping on the internet. The theoretical part contains theoretical knowledge regarding online shopping, shopping behaviour, factors that influence consumer behaviour and types of consumers in terms of shopping behaviour. The practical part includes a quantitative analysis consisting of a questionnaire survey and a qualitative analysis consisting of structured interviews with three customer typologies. On the basis of the information obtained, suggestions and recommendations for online shops are given at the end.
Definujte cíle práce a použité metody zpracování práce.
I. Teoretická část
Proveďte průzkum literárních pramenů a zpracujte teoretické a metodické poznatky týkající se nakupování přes internet a faktorů ovlivňujících zákaznické chování vybrané věkové skupiny spotřebitelů na internetu.
II. Praktická část
Proveďte analýzu zákaznického chování na internetu pro spotřebitele ve věku 18-25 let.
Na základě výsledků analýzy navrhněte doporučení na zlepšení prodeje internetových obchodů.
Závěr
Zásady pro vypracování
Úvod
Definujte cíle práce a použité metody zpracování práce.
I. Teoretická část
Proveďte průzkum literárních pramenů a zpracujte teoretické a metodické poznatky týkající se nakupování přes internet a faktorů ovlivňujících zákaznické chování vybrané věkové skupiny spotřebitelů na internetu.
II. Praktická část
Proveďte analýzu zákaznického chování na internetu pro spotřebitele ve věku 18-25 let.
Na základě výsledků analýzy navrhněte doporučení na zlepšení prodeje internetových obchodů.
Závěr
Seznam doporučené literatury
EGER, Ludvík, Jan PETRTYL, Hana KUNEŠOVÁ, Michal MIČÍK a Martin PEŠKA. Marketing na internetu. V Plzni: ZČU, 2015, 157 s. ISBN 9788026105732.
JESENSKÝ, Daniel. Marketingová komunikace v místě prodeje: POP, POS, in-store, shopper marketing. Praha: Grada, 2018, 504 s. ISBN 9788027102525.
SMITH, Mark. Social Media Marketing: Facebook Marketing, Youtube Marketing, Instagram Marketing. USA: Createspace Independent Publishing Platform, 2017, 194 s. ISBN 9781976544347.
VYSEKALOVÁ, Jitka. Chování zákazníka: jak odkrýt tajemství "černé skříňky". Praha: Grada, 2011, 356 s. ISBN 9788024735283.
Seznam doporučené literatury
EGER, Ludvík, Jan PETRTYL, Hana KUNEŠOVÁ, Michal MIČÍK a Martin PEŠKA. Marketing na internetu. V Plzni: ZČU, 2015, 157 s. ISBN 9788026105732.
JESENSKÝ, Daniel. Marketingová komunikace v místě prodeje: POP, POS, in-store, shopper marketing. Praha: Grada, 2018, 504 s. ISBN 9788027102525.
SMITH, Mark. Social Media Marketing: Facebook Marketing, Youtube Marketing, Instagram Marketing. USA: Createspace Independent Publishing Platform, 2017, 194 s. ISBN 9781976544347.
VYSEKALOVÁ, Jitka. Chování zákazníka: jak odkrýt tajemství "černé skříňky". Praha: Grada, 2011, 356 s. ISBN 9788024735283.
Přílohy volně vložené
žádné
Přílohy vázané v práci
-
Převzato z knihovny
Ne
Plný text práce
Přílohy
Posudek(y) oponenta
Hodnocení vedoucího
Záznam průběhu obhajoby
Otázky vedoucího:
Proč jste se rozhodla zaměřit na věkovou skupinu zákazníků 18-25 let? – zodpovězeno zcela
Proč jste se v rámci kvalitativního výzkumu zaměřila na tři věkové typologie? Co bylo cílem tohoto výzkumu? – zodpovězeno částečně
Jak by měl vypadat ideální e-shop pro skupinu zákazníků 18-25 let? – zodpovězeno zcela
Otázky oponenta:
Zdůvodněte, jak byly stanoveny hraniční hodnoty u hypotéz (1001 Kč, 80% respondentů atd.) – zodpovězeno zcela
Které výsledky dotazníkového šetření byly nejvíce překvapující? – zodpovězeno zcela