Tato bakalářská práce byla zaměřena na analýzu strategického řízení v malých a středních podnicích a faktory ovlivňující jejich konkurenceschopnost. Byl srovnán vývoj české ekonomiky s vybraným vzorkem firem, které v se v současnosti snaží přizpůsobovat své strategické řízení konkurenceschopnosti tažené inovacemi. V této práci byly odlišeny jednotlivé zdroje konkurenčních výhod a analyzovány nejdůležitější faktory ovlivňující nebo omezující inovační aktivity a jejich realizaci. Na jejich základě byla formulována doporučení týkající se zlepšení konkurenceschopnosti malých a středních podniků.
Anotace v angličtině
This bachelor thesis deals with the analysis of a strategic management of small and middle-sized companies and focuses on the factors influencing their competitiveness. It compares the evolution of the Czech economy with a selected sample of companies which trying to adjust their strategic management to the competitiveness pulled by the innovation. This project focuses on distinguishing the individual resources of competitive advantages and their realization. It formulates some recommendations concerning the improvement competitiveness of small and middle-sized companies on the basis of these elements.
Tato bakalářská práce byla zaměřena na analýzu strategického řízení v malých a středních podnicích a faktory ovlivňující jejich konkurenceschopnost. Byl srovnán vývoj české ekonomiky s vybraným vzorkem firem, které v se v současnosti snaží přizpůsobovat své strategické řízení konkurenceschopnosti tažené inovacemi. V této práci byly odlišeny jednotlivé zdroje konkurenčních výhod a analyzovány nejdůležitější faktory ovlivňující nebo omezující inovační aktivity a jejich realizaci. Na jejich základě byla formulována doporučení týkající se zlepšení konkurenceschopnosti malých a středních podniků.
Anotace v angličtině
This bachelor thesis deals with the analysis of a strategic management of small and middle-sized companies and focuses on the factors influencing their competitiveness. It compares the evolution of the Czech economy with a selected sample of companies which trying to adjust their strategic management to the competitiveness pulled by the innovation. This project focuses on distinguishing the individual resources of competitive advantages and their realization. It formulates some recommendations concerning the improvement competitiveness of small and middle-sized companies on the basis of these elements.
Zpracujte literární prameny z oblasti konkurenceschopnosti a strategického řízení.
Proveďte analýzu vybraných faktorů strategického řízení malých a středních podniků zaměřeného na kokurenceschopnost taženou inovacemi v České republice.
Na základě analýzy zformulujte doporučení pro malé a střední podniky.
Zásady pro vypracování
Zpracujte literární prameny z oblasti konkurenceschopnosti a strategického řízení.
Proveďte analýzu vybraných faktorů strategického řízení malých a středních podniků zaměřeného na kokurenceschopnost taženou inovacemi v České republice.
Na základě analýzy zformulujte doporučení pro malé a střední podniky.
Seznam doporučené literatury
ŠMÍDA, F. Strategie v podnikové praxi. Praha: Professional Publishing, 2003. ISBN 80-86419-41-X.
DVOŘÁČEK, J.a kol. Strategická analýza vybraných faktorů podnikání v Evropské unii. Praha: Oeconomica, 2005. ISBN 80-245-0818-4.
JÁČ, I., RYDVALOVÁ, P., ŽIŽKA, M. Inovace v malém a středním podnikání. Brno: Computer Press, 2005. ISBN 80-251-0853-8.
KADEŘÁBKOVÁ, A. Výzvy pro podnikání - inovace a vzdělání. Praha: Linde, 2004. ISBN 80-86-131-50-5.
BURNETT, K. Klíčoví zákazníci a péče o ně. Praha: Computer Press, 2002. ISBN 80-7226-655-1.
Seznam doporučené literatury
ŠMÍDA, F. Strategie v podnikové praxi. Praha: Professional Publishing, 2003. ISBN 80-86419-41-X.
DVOŘÁČEK, J.a kol. Strategická analýza vybraných faktorů podnikání v Evropské unii. Praha: Oeconomica, 2005. ISBN 80-245-0818-4.
JÁČ, I., RYDVALOVÁ, P., ŽIŽKA, M. Inovace v malém a středním podnikání. Brno: Computer Press, 2005. ISBN 80-251-0853-8.
KADEŘÁBKOVÁ, A. Výzvy pro podnikání - inovace a vzdělání. Praha: Linde, 2004. ISBN 80-86-131-50-5.
BURNETT, K. Klíčoví zákazníci a péče o ně. Praha: Computer Press, 2002. ISBN 80-7226-655-1.
Přílohy volně vložené
-
Přílohy vázané v práci
ilustrace, grafy, tabulky
Převzato z knihovny
Ano
Plný text práce
Přílohy
Posudek(y) oponenta
Hodnocení vedoucího
Záznam průběhu obhajoby
Freiberg: Co si představuje pod pojmy "impuls zákazník a impuls marketing". Jak by jste zajistila financování inovací?