Tématem diplomovém práce je vytvoření projektu, otevření prodejny s informační techni-kou společnosti COMTEC, s.r.o. v Trenčíně.
Diplomová práce je rozdělena na část teoretickou a praktickou. Teoretická část objasňuje základní pojmy z oblasti marketingu a marketingových stratégií. Část praktická je dále roz-dělena na analytickou a projektovou část. Analytická část představuje stručnou charakte-ristiku firmy, analýzu současných vlivů externího a interního prostředí a analýzu silných a slabých stránek firmy COMTEC, s.r.o.
V závěrečné projektové části jsou zpracovány konkrétní marketingové aktivity spojené s otevřením nové prodejny a analýza celého projektu.
Anotace v angličtině
The topic of my dissertation work is creating the project about opening shop with informa-tion technology produced by COMTEC, s.r.o. in Trenčín.
The dissertation work is divided into two parts; teoretical and practical. The teoretical part clarifies the basic terms from marketing field and marketings strategy. The analytical part presents brief company characteristic, the analysis of the present influence of internal and external environment and the analysis of the company’s strong and weak points.
The specific marketing aktivity and analysis are developed in the conclusion.
Tématem diplomovém práce je vytvoření projektu, otevření prodejny s informační techni-kou společnosti COMTEC, s.r.o. v Trenčíně.
Diplomová práce je rozdělena na část teoretickou a praktickou. Teoretická část objasňuje základní pojmy z oblasti marketingu a marketingových stratégií. Část praktická je dále roz-dělena na analytickou a projektovou část. Analytická část představuje stručnou charakte-ristiku firmy, analýzu současných vlivů externího a interního prostředí a analýzu silných a slabých stránek firmy COMTEC, s.r.o.
V závěrečné projektové části jsou zpracovány konkrétní marketingové aktivity spojené s otevřením nové prodejny a analýza celého projektu.
Anotace v angličtině
The topic of my dissertation work is creating the project about opening shop with informa-tion technology produced by COMTEC, s.r.o. in Trenčín.
The dissertation work is divided into two parts; teoretical and practical. The teoretical part clarifies the basic terms from marketing field and marketings strategy. The analytical part presents brief company characteristic, the analysis of the present influence of internal and external environment and the analysis of the company’s strong and weak points.
The specific marketing aktivity and analysis are developed in the conclusion.
Zpracujte teoretické poznatky z oblasti marketingového plánování.
II. Praktická část
Představte firmu COMTEC, s.r.o..
Proveďte analýzu současného stavu firmy COMTEC, s.r.o..
Formulujte postupně kroky projektu vhodné pro další rozvoj firmy {-} otevření nové prodejny COMTEC, s.r.o. v Trenčíne.
Vypracujte časovou analýzu projektu.
Zhodnoťte přínosy, náklady a možná rizika z hlediska jeho praktické realizace.
Závěr
Zásady pro vypracování
Úvod
I. Teoretická část
Zpracujte teoretické poznatky z oblasti marketingového plánování.
II. Praktická část
Představte firmu COMTEC, s.r.o..
Proveďte analýzu současného stavu firmy COMTEC, s.r.o..
Formulujte postupně kroky projektu vhodné pro další rozvoj firmy {-} otevření nové prodejny COMTEC, s.r.o. v Trenčíne.
Vypracujte časovou analýzu projektu.
Zhodnoťte přínosy, náklady a možná rizika z hlediska jeho praktické realizace.
Závěr
Seznam doporučené literatury
[1] FORET,M.- STÁVKOVA,J. Marketingový výskum - Jak poznávat své zákazníky. Praha: Grada Publishing 2003, ISBN 80-247-0385-8.
[2] GLOGAR,A. Jak děláme marketing. Liberec: Institut průmyslového inženýrství 1999, ISBN 80-902235-4-0.
[3] KOTLER,P. Marketing management. Praha: Grada Publishing 1998, ISBN 80-7169-600-5.
[4] LESÁKOVÁ,D. a kol.. Strategický marketingový management. Bratislava: Sprint 2001, ISBN 80-88848-90-3.
[5] SVĚTLÍK,J. Marketing - cesta k trhu. Zlín: EKKA 1992, ISBN 80-900015-8-0.
Seznam doporučené literatury
[1] FORET,M.- STÁVKOVA,J. Marketingový výskum - Jak poznávat své zákazníky. Praha: Grada Publishing 2003, ISBN 80-247-0385-8.
[2] GLOGAR,A. Jak děláme marketing. Liberec: Institut průmyslového inženýrství 1999, ISBN 80-902235-4-0.
[3] KOTLER,P. Marketing management. Praha: Grada Publishing 1998, ISBN 80-7169-600-5.
[4] LESÁKOVÁ,D. a kol.. Strategický marketingový management. Bratislava: Sprint 2001, ISBN 80-88848-90-3.
[5] SVĚTLÍK,J. Marketing - cesta k trhu. Zlín: EKKA 1992, ISBN 80-900015-8-0.