Cílem této diplomové práce je provedení analýzy současného stavu mikroregionu Husto-pečsko a navržení projektu rozvoje pro řešené území mikroregionu. Teoretická část prezen-tuje poznatky z oblasti regionálního marketingu. Převážná část teoretických poznatků je zaměřena na oblast rozvoje mikroregionu. V praktické části je představen mikroregion Hustopečsko a analyzován jeho současný stav. Dále je provedena SWOT analýza. V ná-vaznosti na provedenou analýzu jsou navrženy projekty rozvoje pro mikroregion.
Anotace v angličtině
The goal of this diploma work is to analyze present state of the micro region of Husto-pecsko and propose development project of the micro region. The theoretical part presents findings of the area of regional marketing. These findings focus mainly on areas of devel-opment of the micro region. In the practical part the micro region Hustopecsko is presented. Its present state analysis and the SWOT analysis were carried out. Subsequently I worked out development projects of the micro region based on the analysis of the collected information.
Klíčová slova
Region, mikroregion, SWOT analýza, strategické plánování, projekt rozvoje.
Klíčová slova v angličtině
region, mikroregion, SWOT analysis, strategic planing, development project
Rozsah průvodní práce
73 s., 8 s. příloh
Jazyk
CZ
Anotace
Cílem této diplomové práce je provedení analýzy současného stavu mikroregionu Husto-pečsko a navržení projektu rozvoje pro řešené území mikroregionu. Teoretická část prezen-tuje poznatky z oblasti regionálního marketingu. Převážná část teoretických poznatků je zaměřena na oblast rozvoje mikroregionu. V praktické části je představen mikroregion Hustopečsko a analyzován jeho současný stav. Dále je provedena SWOT analýza. V ná-vaznosti na provedenou analýzu jsou navrženy projekty rozvoje pro mikroregion.
Anotace v angličtině
The goal of this diploma work is to analyze present state of the micro region of Husto-pecsko and propose development project of the micro region. The theoretical part presents findings of the area of regional marketing. These findings focus mainly on areas of devel-opment of the micro region. In the practical part the micro region Hustopecsko is presented. Its present state analysis and the SWOT analysis were carried out. Subsequently I worked out development projects of the micro region based on the analysis of the collected information.
Klíčová slova
Region, mikroregion, SWOT analýza, strategické plánování, projekt rozvoje.
Klíčová slova v angličtině
region, mikroregion, SWOT analysis, strategic planing, development project
Zásady pro vypracování
Úvod
I. Teoretická část
Prostudujte dostupnou literaturu a na základě získaných informací prezentujte poznatky z oblasti regionálního marketingu.
II. Praktická část
Analyzujte současný stav, proveďte a zhodnoťte SWOT analýzu mikroregionu Hustopečsko.
Vytvořte a navrhněte projekt rozvoje pro mikroregion Hustopečsko.
Zhodnoťte využitelnost projektu pro mikroregion Hustopečsko.
Závěr
Zásady pro vypracování
Úvod
I. Teoretická část
Prostudujte dostupnou literaturu a na základě získaných informací prezentujte poznatky z oblasti regionálního marketingu.
II. Praktická část
Analyzujte současný stav, proveďte a zhodnoťte SWOT analýzu mikroregionu Hustopečsko.
Vytvořte a navrhněte projekt rozvoje pro mikroregion Hustopečsko.
Zhodnoťte využitelnost projektu pro mikroregion Hustopečsko.
Závěr
Seznam doporučené literatury
BLAŽEK, J., UHLÍŘ, D. Teorie regionálního rozvoje. Praha: Univerzita Karlova, Karolinum, 2002. ISBN 80-246-0384-5.
BRŮNA, M., a kol. Veřejná správa v České republice. Praha: Ministerstvo vnitra ČR, 2005. ISBN 80-239-4709-5.
JANEČKOVÁ, L., VALAŠTÍKOVÁ, M. Marketing města a obcí. Praha: Grada Publishing, 1999. ISBN 80-7169-750-8.
WOKOUN, R. Česká reigonální politika v období vstupu do Evropské unie. Praha: Nakladateství Oeconomia, 2003. ISBN 80-245-0517-7.
Seznam doporučené literatury
BLAŽEK, J., UHLÍŘ, D. Teorie regionálního rozvoje. Praha: Univerzita Karlova, Karolinum, 2002. ISBN 80-246-0384-5.
BRŮNA, M., a kol. Veřejná správa v České republice. Praha: Ministerstvo vnitra ČR, 2005. ISBN 80-239-4709-5.
JANEČKOVÁ, L., VALAŠTÍKOVÁ, M. Marketing města a obcí. Praha: Grada Publishing, 1999. ISBN 80-7169-750-8.
WOKOUN, R. Česká reigonální politika v období vstupu do Evropské unie. Praha: Nakladateství Oeconomia, 2003. ISBN 80-245-0517-7.