Cieľom tejto práce je priblížiť čitateľom systémy riadenia vzťahov so zákazníkmi. Postupne budú čitateľom predstavené rôzne CRM systémy a možnosti vývoja aplikácii pre dané systémy. Čitatelia budú oboznámení s momentálne najpoužívanejším CRM systémom na trhu, so systémom Salesforce. Možnosti vývoja aplikácii v systéme Salesforce budú demonštrované na praktických príkladoch. Okrem iného budú predstavené deklaratívne a programové nástroje na vytváranie aplikácií v Salesforce.
Anotace v angličtině
The objective of the thesis is to introduce readers to customer relationship management systems. Gradually, the reader will be introduced to different CRM systems and the possibilities of developing applications for these systems. Readers will be introduced to the most widely used CRM system on the market at the moment, Salesforce. The possibilities of application development in Salesforce will be demonstrated with practical examples. Among other things, declarative and programmatic tools for creating applications in Salesforce will be demonstrated.
Klíčová slova
CRM systémy, Salesforce, programovací jazyk Apex
Klíčová slova v angličtině
CRM systems, Salesforce, Apex programming language
Rozsah průvodní práce
129 s. (170 925 znaků).
Jazyk
SK
Anotace
Cieľom tejto práce je priblížiť čitateľom systémy riadenia vzťahov so zákazníkmi. Postupne budú čitateľom predstavené rôzne CRM systémy a možnosti vývoja aplikácii pre dané systémy. Čitatelia budú oboznámení s momentálne najpoužívanejším CRM systémom na trhu, so systémom Salesforce. Možnosti vývoja aplikácii v systéme Salesforce budú demonštrované na praktických príkladoch. Okrem iného budú predstavené deklaratívne a programové nástroje na vytváranie aplikácií v Salesforce.
Anotace v angličtině
The objective of the thesis is to introduce readers to customer relationship management systems. Gradually, the reader will be introduced to different CRM systems and the possibilities of developing applications for these systems. Readers will be introduced to the most widely used CRM system on the market at the moment, Salesforce. The possibilities of application development in Salesforce will be demonstrated with practical examples. Among other things, declarative and programmatic tools for creating applications in Salesforce will be demonstrated.
Klíčová slova
CRM systémy, Salesforce, programovací jazyk Apex
Klíčová slova v angličtině
CRM systems, Salesforce, Apex programming language
Zásady pro vypracování
Popište současný stav možnosti vývoje aplikací v různých CRM systémech.
Zaměřte se na systém Salesforce a popište možnosti vývoje aplikací včetně vytváření automatizačních procesů v tomto systému.
Navrhněte ukázkové projekty s využitím systému Salesforce.
Realizujte vývoj navrženych automatizačních procesů v systému Salesforce a popište klíčové části řešení a doporučené postupy.
Demonstrujte výsledky a formulujte závěr.
Zásady pro vypracování
Popište současný stav možnosti vývoje aplikací v různých CRM systémech.
Zaměřte se na systém Salesforce a popište možnosti vývoje aplikací včetně vytváření automatizačních procesů v tomto systému.
Navrhněte ukázkové projekty s využitím systému Salesforce.
Realizujte vývoj navrženych automatizačních procesů v systému Salesforce a popište klíčové části řešení a doporučené postupy.
Demonstrujte výsledky a formulujte závěr.
Seznam doporučené literatury
GOODEY, Paul. Salesforce CRM - The Definitive Admin Handbook: Build, configure, and customize Salesforce CRM and mobile solutions. 5th Edition. United Kingdom: Packt Publishing, 2019. ISBN 1789619785.
PEARCE, Michael. Customer Relationship Management: How To Develop and Execute a CRM Strategy. USA: Business Expert Press, 2021. ISBN 1953349641.
APPLEMAN, Dan. Advanced Apex Programming in Salesforce. 4th Edition. USA: Desaware Publishing, 2018. ISBN 1936754126.
BATTISSON, Paul. Mastering Apex Programming: A developer's guide to learning advanced techniques and best practices for building robust Salesforce applications. United Kingdom: Packt Publishing, 2020. ISBN 1800200927.
SHRIVASTAVA, Mohith. Learning Salesforce Lightning Application Development: Build and test Lightning Components for Salesforce Lightning Experience using Salesforce DX. United Kingdom: Packt Publishing, 2018. ISBN 1787124673.
Seznam doporučené literatury
GOODEY, Paul. Salesforce CRM - The Definitive Admin Handbook: Build, configure, and customize Salesforce CRM and mobile solutions. 5th Edition. United Kingdom: Packt Publishing, 2019. ISBN 1789619785.
PEARCE, Michael. Customer Relationship Management: How To Develop and Execute a CRM Strategy. USA: Business Expert Press, 2021. ISBN 1953349641.
APPLEMAN, Dan. Advanced Apex Programming in Salesforce. 4th Edition. USA: Desaware Publishing, 2018. ISBN 1936754126.
BATTISSON, Paul. Mastering Apex Programming: A developer's guide to learning advanced techniques and best practices for building robust Salesforce applications. United Kingdom: Packt Publishing, 2020. ISBN 1800200927.
SHRIVASTAVA, Mohith. Learning Salesforce Lightning Application Development: Build and test Lightning Components for Salesforce Lightning Experience using Salesforce DX. United Kingdom: Packt Publishing, 2018. ISBN 1787124673.
Přílohy volně vložené
-
Přílohy vázané v práci
-
Převzato z knihovny
Ne
Plný text práce
Přílohy
Posudek(y) oponenta
Hodnocení vedoucího
Záznam průběhu obhajoby
Student prezentoval komisi výsledky své diplomové práce. Poté byla komise seznámena s posudky vedoucího a oponenta práce. Následně byla vedena rozprava během které byly položeny následující otázky a komentáře:
Student na práci pracoval samostatně a dle názoru vedoucího splnil všechny body zadání. Práci proto hodnotím A - výborně. (dr. Král)
1. Ve své práci zmiňujete hierarchický model databáze. Uveďte v čem je jeho výhoda proti
modelu relačnímu. Dále zmiňte, ve kterých aplikacích je hierarchický model výhodný a kde
naopak nelze použít a proč.
2. Uveďte obecně výhody a nevýhody informačních systému poskytovaných jako Cloudová
služba. Zhodnoťte případná bezpečnostní rizika.
Vyzdvihuji velmi dobrou práci s literaturou. V praktické části Lukáš Hurtík prokázal analytické i programátorské zkušenosti. Na třech příkladech demonstruje dva různé přístupy k customizaci systému a to deklarativní způsob, který nevyžaduje programátorské znalosti a zároveň přístup programátorský, který však dává bohatší možnosti.(dr. Lukašík)
Myslíte že vyšší riziko je v cloudu? Objasněte důvody vaší realizace, proč jste zvolil emailovou notifikaci a ne něco více komplexnějšího? Dotazoval jste se co by potřebovala vytvořit univerzita nebo firma? Co z vašeho řešení plyne za poznatky? Mohl byste vyvodit obecné zhodnocení výsledků vaší práci, neuvedl jste ho ve vaší prezentaci. Nezmínil jste váš přínos. Prezentujte ho. (doc. Dařena)
Co má s CRM společného váš první příklad? (doc. Sysel)
Vy jste využil existující komponenty při realizaci vaší práce, je tomu tak, že? (doc. Šilhavý Radek)