Tato práce se zabývá implementací moderních marketingových nástrojů Fakulty aplikované
informatiky ve Zlíně. Čtenář se dozví o klasickém marketingu a marketingovém mixu následně jsou popsány moderní marketingové nástroje jako jsou například sociální sítě. V neposlední řadě se dozví o Marketingu 5.0, jaké má využití, o současných generacích a o tom, jak funguje marketing ve virtuální realitě, blockchainu a AI. Práce se též zabývá momentální marketingovou strukturou Fakulty aplikované informatiky a dopodrobna jí popíše. Následně je práci popsána tvorba virtuální aplikace, za účelem využití v marketingové kampani. V této marketingové kampani je zahrnut plakát, který zve na Den otevřených dveří, kde si potenciální studenti mohou vyzkoušet virtuální aplikaci, kterou vytvořil autor.
Anotace v angličtině
That work involves implementing modern marketing tools at the Faculty of Applied Informatics in Zlín. The reader will learn about traditional marketing and the marketing mix, followed by a description of modern marketing tools such as social media. Additionally, the work discussed Marketing 5.0, its usage, current generations, and how marketing works in virtual reality, blockchain, and AI. The work also focuses on the current marketing structure of Faculty applicants informatic and describes it in detail. Furthermore, the author explains how he created a virtual application, which they then used in a marketing campaign, which
they also described. Part of the marketing campaign is a poster inviting potential students to
Open Day, where they can try out the virtual application created by the author.
Marketing, Digital Marketing, Virtual Reality, Marketing 5.0
Rozsah průvodní práce
50
Jazyk
CZ
Anotace
Tato práce se zabývá implementací moderních marketingových nástrojů Fakulty aplikované
informatiky ve Zlíně. Čtenář se dozví o klasickém marketingu a marketingovém mixu následně jsou popsány moderní marketingové nástroje jako jsou například sociální sítě. V neposlední řadě se dozví o Marketingu 5.0, jaké má využití, o současných generacích a o tom, jak funguje marketing ve virtuální realitě, blockchainu a AI. Práce se též zabývá momentální marketingovou strukturou Fakulty aplikované informatiky a dopodrobna jí popíše. Následně je práci popsána tvorba virtuální aplikace, za účelem využití v marketingové kampani. V této marketingové kampani je zahrnut plakát, který zve na Den otevřených dveří, kde si potenciální studenti mohou vyzkoušet virtuální aplikaci, kterou vytvořil autor.
Anotace v angličtině
That work involves implementing modern marketing tools at the Faculty of Applied Informatics in Zlín. The reader will learn about traditional marketing and the marketing mix, followed by a description of modern marketing tools such as social media. Additionally, the work discussed Marketing 5.0, its usage, current generations, and how marketing works in virtual reality, blockchain, and AI. The work also focuses on the current marketing structure of Faculty applicants informatic and describes it in detail. Furthermore, the author explains how he created a virtual application, which they then used in a marketing campaign, which
they also described. Part of the marketing campaign is a poster inviting potential students to
Open Day, where they can try out the virtual application created by the author.
3. Analýza moderních digitálních nástrojů v oblasti propagace.
4. Návrh a implementace vhodných digitálních nástrojů do oblasti propagace.
5. Návrh marketingové kampaně s využitím moderních propagačních nástrojů.
Seznam doporučené literatury
1. KOTLER, Philip. Marketing 5.0: Technology for Humanity, 2021. John Wiley & Sons Inc. ISBN 978-1-119-66851-0.
2. KOTLER, Philip. Marketing management. 14. vyd., 2013. Grada. ISBN 978-80-247-4150-5.
3. PŘIKRYLOVÁ, Jana. Moderní marketingová komunikace. 2., zcela přepracované vydání. Praha: Grada Publishing, 2019. Expert (Grada). ISBN 978-80-271-0787-2.
4. KARLÍČEK, Miroslav. Základy marketingu. 2., přepracované a rozšířené vydání, 2018. Praha: Grada. ISBN 978-80-247-5869-5.
1. KOTLER, Philip. Marketing 5.0: Technology for Humanity, 2021. John Wiley & Sons Inc. ISBN 978-1-119-66851-0.
2. KOTLER, Philip. Marketing management. 14. vyd., 2013. Grada. ISBN 978-80-247-4150-5.
3. PŘIKRYLOVÁ, Jana. Moderní marketingová komunikace. 2., zcela přepracované vydání. Praha: Grada Publishing, 2019. Expert (Grada). ISBN 978-80-271-0787-2.
4. KARLÍČEK, Miroslav. Základy marketingu. 2., přepracované a rozšířené vydání, 2018. Praha: Grada. ISBN 978-80-247-5869-5.
- Adresář Aplikace_VR obsahuje aplikaci spustitelnou na headsetu Oculus Quest 2,
včetně všech zdrojových souborů, které program pro jeho správnou funkčnost vyžaduje
- Adresář ProjektovéSoubory.zip obsahuje projektové soubory programu Unity a
Blender
Přílohy vázané v práci
-
Převzato z knihovny
Ne
Plný text práce
Přílohy
Posudek(y) oponenta
Hodnocení vedoucího
Záznam průběhu obhajoby
Student seznámil komisi s výsledky své bakalářské práce. Poté byla komise seznámena s posudky vedoucí a oponenta. Následně byla vedena diskuse, během které byly položeny následující otázky a komentáře:
Student v praktické části využil znalosti získané v předmětech počítačové grafiky. Vyzdvihuji aktivitu a samostatnost při řešení praktické části práce. Některé technické nedostatky ve výsledném výstupu mohou být předmětem řešení v rámci diplomové práce. (Ing. Drofová)
Jsou v plánu další rozšíření aplikace? A pokud ano, tak jaké? Největší výtku mám k popisu vytvořené VR aplikace. Její tvorba je popsána na pouhých 4 stranách. S ohledem na studijní obor studenta a spíše podprůměrný rozsah práce (51 stran) bych očekával daleko podrobnější popis. (dr. Pokorný)
Na s. 38 máte zapsán návrh kampaně, ale to nesedí obsahově. ( doc. Chovancová)
Jak jste vybral nástroje, které používá fakulta? Je to nahodile nebo podle nějakého kriteria? Pokud ano, podle jakého? (doc. Dařena)
Budete v tématu pokračovat i v dalším studiu? (dr. Pokorný)
Zamýšlel jste se nad tím, aby výstup vaší práce zapadal do fakultní strategie? Radil jste se o tom s někým z fakulty? (doc. Dařena)
Jak si představujete praktickou realizaci reklamy pomocí banneru? Kde budete realizovat reklamu, na jakých stránkách? Jak měříte úspěšnost kampaní? Existuje služba pro měření konverzí reklam? (doc. Šilhavý Petr)
Na základě čeho jste usoudil, že je FAI aktivní na sítích? Porovnával jste to s jinými VŚ? Které jsou aktivnější, jak jste to porovnal?
Student sice občas pomaleji reagoval ale nakonec všechny otázky zodpověděl.