Tato práce pojednává o Projektu marketingového plánu firmy FS Funny Sport, s.r.o. Základem je vymezení teoretických východisek jeho sestavení. V druhé části práce je představení společnosti a rozbor současného stavu marketingového plánování. Dále je provedena analýza vnitřního a vnějšího prostředí. V poslední části je proveden Projekt marketingového plánu firmy FS Funny Sport, s.r.o. a zhodnocení přínosů a rizik.
Anotace v angličtině
This work is focused on Marketing Plan Project of FS Funny Sport Ltd. The thesis is based on the circumscribtion of theoretical points of departure of the project assembly. The second part of the work deals with the company presentation and current marketing planning state. Funthermore, an inside and outside environment analysis is made. In the last part, Marketing Plan Project of FS Funny Sport, Ltd. is performed and contributions and risks are evaluated.
Klíčová slova
Marketingové plánování, části marketingového plánu, charakteristika firmy, současný stav marketingového plánování, SWOT analýza, model GE, stanovení marketingových cílů a strategie, projekt marketingového plánu, přínosy a rizika.
Klíčová slova v angličtině
Marketing planning, parts of marketing plan, company characteristics, current state of marketing planning, SWOT analysis, GE model, establishment of the marketing aims and strategies, project of the marketing plan, contributions and risks.
Rozsah průvodní práce
83 s., 4 s. obr. příloh.
Jazyk
CZ
Anotace
Tato práce pojednává o Projektu marketingového plánu firmy FS Funny Sport, s.r.o. Základem je vymezení teoretických východisek jeho sestavení. V druhé části práce je představení společnosti a rozbor současného stavu marketingového plánování. Dále je provedena analýza vnitřního a vnějšího prostředí. V poslední části je proveden Projekt marketingového plánu firmy FS Funny Sport, s.r.o. a zhodnocení přínosů a rizik.
Anotace v angličtině
This work is focused on Marketing Plan Project of FS Funny Sport Ltd. The thesis is based on the circumscribtion of theoretical points of departure of the project assembly. The second part of the work deals with the company presentation and current marketing planning state. Funthermore, an inside and outside environment analysis is made. In the last part, Marketing Plan Project of FS Funny Sport, Ltd. is performed and contributions and risks are evaluated.
Klíčová slova
Marketingové plánování, části marketingového plánu, charakteristika firmy, současný stav marketingového plánování, SWOT analýza, model GE, stanovení marketingových cílů a strategie, projekt marketingového plánu, přínosy a rizika.
Klíčová slova v angličtině
Marketing planning, parts of marketing plan, company characteristics, current state of marketing planning, SWOT analysis, GE model, establishment of the marketing aims and strategies, project of the marketing plan, contributions and risks.
Zásady pro vypracování
Úvod
I. Teoretická část
Vymezte teoretická východiska pro sestavení marketingového plánu firmy.
II. Praktická část
Proveďte rozbor současného stavu marketingového plánování ve firmě FS Funny Sport, s.r.o.
Analyzujte firmu FS Funny Sport, s.r.o., a to z pohledu vnitřního i vnějšího prostředí.
Stanovte marketingové cíle a strategii firmy FS Funny Sport, s.r.o.
Vypracujte projekt marketingového plánu firmy FS Funny Sport, s.r.o.
Zhodnoťte přínosy a rizika projektu.
Závěr
Zásady pro vypracování
Úvod
I. Teoretická část
Vymezte teoretická východiska pro sestavení marketingového plánu firmy.
II. Praktická část
Proveďte rozbor současného stavu marketingového plánování ve firmě FS Funny Sport, s.r.o.
Analyzujte firmu FS Funny Sport, s.r.o., a to z pohledu vnitřního i vnějšího prostředí.
Stanovte marketingové cíle a strategii firmy FS Funny Sport, s.r.o.
Vypracujte projekt marketingového plánu firmy FS Funny Sport, s.r.o.
Zhodnoťte přínosy a rizika projektu.
Závěr
Seznam doporučené literatury
1. KOTLER, P. Marketing Management. 1. vyd. Praha: Grada Publishing, 1998. 712 s. ISBN 80-7169-600-5.
2. PAYNE, A. Marketing služeb. 1. vyd. Praha: Grada Publishing, 1996. 248 s. ISBN 80-7169-276-X.
3. WESTWOOD, J. Jak sestavit marketingový plán. 1. vyd. Praha: Grada Publishing, 1999. 117 s. ISBN 80-7169-542-4.
4. COOPER, J., LANE, P. Marketingové plánování. 1. vyd. Praha: Grada Publishing, 1999. 232 s. ISBN 80-7169-641-2.
5. KOTLER, P. Marketing podle Kotlera: jak vytvářet a ovládnout nové trhy. 1. vyd. Praha: Management Press, 2000. ISBN 80-7261-010-4.
Seznam doporučené literatury
1. KOTLER, P. Marketing Management. 1. vyd. Praha: Grada Publishing, 1998. 712 s. ISBN 80-7169-600-5.
2. PAYNE, A. Marketing služeb. 1. vyd. Praha: Grada Publishing, 1996. 248 s. ISBN 80-7169-276-X.
3. WESTWOOD, J. Jak sestavit marketingový plán. 1. vyd. Praha: Grada Publishing, 1999. 117 s. ISBN 80-7169-542-4.
4. COOPER, J., LANE, P. Marketingové plánování. 1. vyd. Praha: Grada Publishing, 1999. 232 s. ISBN 80-7169-641-2.
5. KOTLER, P. Marketing podle Kotlera: jak vytvářet a ovládnout nové trhy. 1. vyd. Praha: Management Press, 2000. ISBN 80-7261-010-4.