Tato diplomová práce se zabývá návrhem projektu marketingové komunikace značky David Herzmann ve společnosti TRUMF International s.r.o. Hlavním úkolem práce je analyzovat současný stav marketingové komunikace značky v této společnosti a následně sestavit vhodnou komunikační strategii pro novou značku David Herzmann. Teoretická část práce vysvětluje na základě literárních pramenů tématiku marketingu, marketingové komunikace a značky. Analytická část seznamuje čtenáře s firmou TRUMF International s.r.o., jejími dosavadními výsledky na trhu, SWOT analýzou a analýzou konkurence, popisuje strategické cíle a současnou marketingovou komunikaci značky ve firmě. Poslední část je věnována projektu marketingové komunikace značky David Herzmann pro rok 2008.
Anotace v angličtině
This graduate work deals with a problem of marketing communication project of brand David Herzmann in TRUMF International s.r.o. My task is to analyse actual situation of marketing communication of brand and put together acceptable strategy of communication for new brand David Herzmann. The theoretical part explains the theme of marketing, marketing communication and brand on the basic of the literary sources. The analytic part introduces readers the organization TRUMF International s.r.o., results of the firm, SWOT analysis and competition analysis, describes strategical targets and present marketing communication of brand in the company. The last part is a project of marketing communication of brand David Herzmann for year 2008.
Marketing, marketing communication, brand, advertisement, public relations, direct marketing, sales promotion, SWOT analysis
Rozsah průvodní práce
85 s., 12 s. obr. příloh
Jazyk
CZ
Anotace
Tato diplomová práce se zabývá návrhem projektu marketingové komunikace značky David Herzmann ve společnosti TRUMF International s.r.o. Hlavním úkolem práce je analyzovat současný stav marketingové komunikace značky v této společnosti a následně sestavit vhodnou komunikační strategii pro novou značku David Herzmann. Teoretická část práce vysvětluje na základě literárních pramenů tématiku marketingu, marketingové komunikace a značky. Analytická část seznamuje čtenáře s firmou TRUMF International s.r.o., jejími dosavadními výsledky na trhu, SWOT analýzou a analýzou konkurence, popisuje strategické cíle a současnou marketingovou komunikaci značky ve firmě. Poslední část je věnována projektu marketingové komunikace značky David Herzmann pro rok 2008.
Anotace v angličtině
This graduate work deals with a problem of marketing communication project of brand David Herzmann in TRUMF International s.r.o. My task is to analyse actual situation of marketing communication of brand and put together acceptable strategy of communication for new brand David Herzmann. The theoretical part explains the theme of marketing, marketing communication and brand on the basic of the literary sources. The analytic part introduces readers the organization TRUMF International s.r.o., results of the firm, SWOT analysis and competition analysis, describes strategical targets and present marketing communication of brand in the company. The last part is a project of marketing communication of brand David Herzmann for year 2008.
Marketing, marketing communication, brand, advertisement, public relations, direct marketing, sales promotion, SWOT analysis
Zásady pro vypracování
Úvod
I. Teoretická část
Charakterizujte marketingovou komunikaci se zaměřením na značku.
II. Praktická část
Analyzujte stav současné marketingové komunikace značky ve firmě TRUMF International s.r.o.
Na základě analýzy vytvořte projekt marketingové komunikace značky ve firmě TRUMF International s.r.o.
Vyhodnoťte náklady na marketingovou komunikaci a očekávané přínosy a rizika.
Závěr
Zásady pro vypracování
Úvod
I. Teoretická část
Charakterizujte marketingovou komunikaci se zaměřením na značku.
II. Praktická část
Analyzujte stav současné marketingové komunikace značky ve firmě TRUMF International s.r.o.
Na základě analýzy vytvořte projekt marketingové komunikace značky ve firmě TRUMF International s.r.o.
Vyhodnoťte náklady na marketingovou komunikaci a očekávané přínosy a rizika.
Závěr
Seznam doporučené literatury
1. HRADISKÁ, E., LETOVANOVÁ, E. Psychologie marketingových komunikací. 1. vyd. Brno: Vysoké učení technické, 1999. 140 s. ISBN 80-214-1421-9.
2. SCHULTZ, Don E. Moderní reklama - umění zaujmout. 2. vyd. Praha: Grada Publishing, 1995. 668 s. ISBN 80-7169-062-7.
3. SVĚTLÍK, J. Marketing - Cesta k trhu. 2. vyd. Zlín: EKKA, 1994. 256 s. ISBN 80-86898-48-2.
4. STUCHLÍK, P., DVOŘÁČEK, M. Marketing na Internetu. 1. vyd. Praha: Grada Publishing, spol. s r.o., 2000. 248 s. ISBN 80-7169-957-8.
5. TOMEK, G., VÁVROVÁ, V. Marketing Management. 1. vyd. Praha: Vydavatelství ČVUT, 1999. 406 s. ISBN 80-01-01904-7.
Seznam doporučené literatury
1. HRADISKÁ, E., LETOVANOVÁ, E. Psychologie marketingových komunikací. 1. vyd. Brno: Vysoké učení technické, 1999. 140 s. ISBN 80-214-1421-9.
2. SCHULTZ, Don E. Moderní reklama - umění zaujmout. 2. vyd. Praha: Grada Publishing, 1995. 668 s. ISBN 80-7169-062-7.
3. SVĚTLÍK, J. Marketing - Cesta k trhu. 2. vyd. Zlín: EKKA, 1994. 256 s. ISBN 80-86898-48-2.
4. STUCHLÍK, P., DVOŘÁČEK, M. Marketing na Internetu. 1. vyd. Praha: Grada Publishing, spol. s r.o., 2000. 248 s. ISBN 80-7169-957-8.
5. TOMEK, G., VÁVROVÁ, V. Marketing Management. 1. vyd. Praha: Vydavatelství ČVUT, 1999. 406 s. ISBN 80-01-01904-7.