Cílem této diplomové práce je poskytnout české výrobní firmě ELKO EP s. r. o. podrobné informace o jejích současných i minulých zákaznících. Na základě zjištěných informací je utvořen obraz spokojenosti zákazníků a na jeho podkladě je navrhnut projekt pro zlepšení zjištěných nedostatků, pomocí kterého by mohla firma působit na své současné a potenciální zákazníky a tím si zlepšila pozici na trhu.
Anotace v angličtině
The main theme of the thesis is afford to the Czech manufacturing firm ELKO EP s. r. o. particular information about its current and former customers. On the basis of these information is made the real view of the satisfaction of customers and than project the im-provement of the ascertained shortcomings. It should help company to improve the con-sumer awareness and market position.
Klíčová slova
spokojenost zákazníka, měření spokojenosti zákazníka
Cílem této diplomové práce je poskytnout české výrobní firmě ELKO EP s. r. o. podrobné informace o jejích současných i minulých zákaznících. Na základě zjištěných informací je utvořen obraz spokojenosti zákazníků a na jeho podkladě je navrhnut projekt pro zlepšení zjištěných nedostatků, pomocí kterého by mohla firma působit na své současné a potenciální zákazníky a tím si zlepšila pozici na trhu.
Anotace v angličtině
The main theme of the thesis is afford to the Czech manufacturing firm ELKO EP s. r. o. particular information about its current and former customers. On the basis of these information is made the real view of the satisfaction of customers and than project the im-provement of the ascertained shortcomings. It should help company to improve the con-sumer awareness and market position.
Klíčová slova
spokojenost zákazníka, měření spokojenosti zákazníka
V systematickém přehledu prezentujte poznatky z oblasti měření spokojenosti zákazníka.
Aplikujte tyto teoretické poznatky na oblast výrobního podniku.
II. Praktická část
Popište a analyzujte současný stav spokojenosti zákazníků firmy Elko EP s. r. o.
Vytvořte projekt zlepšení zjištěných nedostatků pro firmu Elko EP s. r. o.
Projekt podrobte rizikové a nákladové analýze.
Závěr
Zásady pro vypracování
Úvod
I. Teoretická část
V systematickém přehledu prezentujte poznatky z oblasti měření spokojenosti zákazníka.
Aplikujte tyto teoretické poznatky na oblast výrobního podniku.
II. Praktická část
Popište a analyzujte současný stav spokojenosti zákazníků firmy Elko EP s. r. o.
Vytvořte projekt zlepšení zjištěných nedostatků pro firmu Elko EP s. r. o.
Projekt podrobte rizikové a nákladové analýze.
Závěr
Seznam doporučené literatury
KOTLER, P. Marketing management. 1. vyd. Praha: Grada Publishing, 1998. 712 s. ISBN 80-7169-600-5.
SVĚTLÍK, J. Marketing {-} cesta k trhu. 1. vyd. Zlín: EKKA, 1994. 256 s. ISBN 80-9000015-8-0.
COOPER, J., JANE, P. Marketingové plánování {-} praktická příručka manažera. 1. vyd. Praha: Grada Publishing, 1999. 232 s. ISBN 80-7169-641-2.
SPÁČIL, A. Péče o zákazníky. Praha: Grada Publishing, 2003. ISBN 80-247-0514-1.
Seznam doporučené literatury
KOTLER, P. Marketing management. 1. vyd. Praha: Grada Publishing, 1998. 712 s. ISBN 80-7169-600-5.
SVĚTLÍK, J. Marketing {-} cesta k trhu. 1. vyd. Zlín: EKKA, 1994. 256 s. ISBN 80-9000015-8-0.
COOPER, J., JANE, P. Marketingové plánování {-} praktická příručka manažera. 1. vyd. Praha: Grada Publishing, 1999. 232 s. ISBN 80-7169-641-2.
SPÁČIL, A. Péče o zákazníky. Praha: Grada Publishing, 2003. ISBN 80-247-0514-1.