Cílem diplomové práce je shromáždit teoretická a praktická východiska, náměty a metody v oblasti marketingové komunikace veřejné správy s občany a seznámit se se základními zákonitostmi marketingového přístupu ve veřejné správě, v jehož jádru stojí nutnost znát potřeby a přání občanů. Důraz je kladen na zdůvodnění významu komunikace veřejné správy s veřejností, což je předpokladem kvalitní public relations.
Stěžejním bodem celé diplomové práce a zejména její projektové části je navrhnout plán marketingové komunikace s veřejností při zpracování projektu Regenerace panelových sídlišť.
Anotace v angličtině
The aim of the diploma thesis is to gather theoretic and practical information, topics and methods in the area of marketing communication of public administration with people and to acquaint with basic rules of marketing access in public administration. In the core of this access there is a necessity to know citizens´ needs and wishes. The accent is laid on warranting the communication importance of public administration with citizen, which is a presumption of good quality public relations.
Hinge of the whole diploma thesis and especially of its project part is to draft a plan of marketing communication with citizens on processing the project Regeneration of housing estates.
Klíčová slova
Marketing měst a obcí, marketingový mix obce, marketingová komunikace obce, plán marketingové komunikace, zapojování veřejnosti, SWOT analýza.
Klíčová slova v angličtině
Marketing of cities and villages, marketing mix of the municipality, marketing communication of the municipality, plan of marketing communication, public participation, SWOT analysis.
Rozsah průvodní práce
94 s.
Jazyk
CZ
Anotace
Cílem diplomové práce je shromáždit teoretická a praktická východiska, náměty a metody v oblasti marketingové komunikace veřejné správy s občany a seznámit se se základními zákonitostmi marketingového přístupu ve veřejné správě, v jehož jádru stojí nutnost znát potřeby a přání občanů. Důraz je kladen na zdůvodnění významu komunikace veřejné správy s veřejností, což je předpokladem kvalitní public relations.
Stěžejním bodem celé diplomové práce a zejména její projektové části je navrhnout plán marketingové komunikace s veřejností při zpracování projektu Regenerace panelových sídlišť.
Anotace v angličtině
The aim of the diploma thesis is to gather theoretic and practical information, topics and methods in the area of marketing communication of public administration with people and to acquaint with basic rules of marketing access in public administration. In the core of this access there is a necessity to know citizens´ needs and wishes. The accent is laid on warranting the communication importance of public administration with citizen, which is a presumption of good quality public relations.
Hinge of the whole diploma thesis and especially of its project part is to draft a plan of marketing communication with citizens on processing the project Regeneration of housing estates.
Klíčová slova
Marketing měst a obcí, marketingový mix obce, marketingová komunikace obce, plán marketingové komunikace, zapojování veřejnosti, SWOT analýza.
Klíčová slova v angličtině
Marketing of cities and villages, marketing mix of the municipality, marketing communication of the municipality, plan of marketing communication, public participation, SWOT analysis.
Zásady pro vypracování
Úvod
I. Teoretická část
Zpracujte teoretická východiska pro marketingovou komunikaci obcí a formulujte teoretická východiska pro zpracování projektu.
II. Praktická část
Analyzujte současný stav marketingové komunikace města Šternberk s veřejností.
Zhodnoťte přednosti a nedostatky současné úrovně marketingové komunikace města Šternberk s veřejností při přípravě projektu Regenerace panelových sídlišť.
Zpracujte projekt marketingové komunikace města Šternberk s veřejností při přípravě projektu Regenerace panelových sídlišť.
Závěr
Zásady pro vypracování
Úvod
I. Teoretická část
Zpracujte teoretická východiska pro marketingovou komunikaci obcí a formulujte teoretická východiska pro zpracování projektu.
II. Praktická část
Analyzujte současný stav marketingové komunikace města Šternberk s veřejností.
Zhodnoťte přednosti a nedostatky současné úrovně marketingové komunikace města Šternberk s veřejností při přípravě projektu Regenerace panelových sídlišť.
Zpracujte projekt marketingové komunikace města Šternberk s veřejností při přípravě projektu Regenerace panelových sídlišť.
Závěr
Seznam doporučené literatury
JANEČKOVÁ, L., VAŠTÍKOVÁ, M. Marketing měst a obcí. 1. vyd. Praha: Grada Publishing, 1999. 184 s. ISBN 80-7169-750-8.
FORET, M. Komunikace s veřejností. Brno: Masarykova univerzita v Brně, 1994. 205 s. ISBN 80-210-1034-7.
KOLEKTIV AUTORŮ. Zapojení veřejnosti do regionálního rozvoje ve střední Evropě. CpKP Přerov, 2002. 76 s.
ORINIAKOVÁ, P., PELCL, P., PLOS, J., TEUSCHELOVÁ, T. Starosta a občané. Praha: Dr. Josef Raabe, s. r. o. 2004. ISBN 80-86307-10-7.
ORINIAKOVÁ, P., TEUSCHELOVÁ, T. Účast veřejnosti, proč a jak? 1. vyd. CpKP, 2003. 98 s.
Seznam doporučené literatury
JANEČKOVÁ, L., VAŠTÍKOVÁ, M. Marketing měst a obcí. 1. vyd. Praha: Grada Publishing, 1999. 184 s. ISBN 80-7169-750-8.
FORET, M. Komunikace s veřejností. Brno: Masarykova univerzita v Brně, 1994. 205 s. ISBN 80-210-1034-7.
KOLEKTIV AUTORŮ. Zapojení veřejnosti do regionálního rozvoje ve střední Evropě. CpKP Přerov, 2002. 76 s.
ORINIAKOVÁ, P., PELCL, P., PLOS, J., TEUSCHELOVÁ, T. Starosta a občané. Praha: Dr. Josef Raabe, s. r. o. 2004. ISBN 80-86307-10-7.
ORINIAKOVÁ, P., TEUSCHELOVÁ, T. Účast veřejnosti, proč a jak? 1. vyd. CpKP, 2003. 98 s.