Informace o kvalifikační práci 1. Teoretická část: Reklamní kampaně v automobilovém průmyslu 2. Praktická část: a) katalog produktů nebo služeb: Osobní automobil b) výstavní soubor: Deforestace
- Všechny požadované údaje o této VŠKP jsou vyplněny.
Hlavní téma
1. Teoretická část:
Reklamní kampaně v automobilovém průmyslu
2. Praktická část:
a) katalog produktů nebo služeb:
Osobní automobil
b) výstavní soubor:
Deforestace
Hlavní téma v angličtině
1. Theoretical part: Advertising Campaigns in the Automotive Industry 2. Practical part: a) Passenger Car b) Deforestation
Název dle studenta
1. Teoretická část: Reklamní kampaně v automobilovém průmyslu 2. Praktická část: a) katalog produktů nebo služeb: Osobní automobil b) výstavní soubor: Deforestace
Název dle studenta v angličtině
1. Theoretical part: Advertising Campaigns in the Automotive Industry 2. Practical part: a) Passenger Car b) Deforestation
Tento teoretický text sa zaoberá procesom tvorby reklamných kampaní v automobilovom priemysle s dôrazom na fotografický proces reklamy na lokácii a fotografiu v ateliéroch a objasňuje základné marketingové faktory pre vznik reklamy . Venuje sa vývoju vizuálneho jazyka v automobilovej reklame. Zaoberá sa fotografickou technikou používanou pri fotografovaní automobilových kampani.
Anotace v angličtině
This theoretical text examines the process of creating advertising campaigns in the automotive industry, with an emphasis on the photographic process of on-location advertising and studio photography, and explains the basic marketing factors for the creation of advertising . It discusses the evolution of visual language in automotive advertising. Discusses the photographic techniques used in automotive campaign photography.
Tento teoretický text sa zaoberá procesom tvorby reklamných kampaní v automobilovom priemysle s dôrazom na fotografický proces reklamy na lokácii a fotografiu v ateliéroch a objasňuje základné marketingové faktory pre vznik reklamy . Venuje sa vývoju vizuálneho jazyka v automobilovej reklame. Zaoberá sa fotografickou technikou používanou pri fotografovaní automobilových kampani.
Anotace v angličtině
This theoretical text examines the process of creating advertising campaigns in the automotive industry, with an emphasis on the photographic process of on-location advertising and studio photography, and explains the basic marketing factors for the creation of advertising . It discusses the evolution of visual language in automotive advertising. Discusses the photographic techniques used in automotive campaign photography.
1. Teoretická část:
rozsah práce: minimálně 25 normostran stran čistého textu + předepsané přílohy (ilustrace, poznámkový aparát, použitá literatura, ...).
Součástí obhajoby práce je přednáška na téma teoretické části bakalářské práce v rozsahu maximálně 15 minut včetně obrazové prezentace.
Teoretická práce se odevzdává ve třech vyhotoveních, z toho dvě v pevných deskách s tím, že v jednom je vlepena obálka s flash diskem v tenkém provedení (tvar kreditní karty). Třetí výtisk může být v kroužkové vazbě.
2. Praktická část:
a) katalog produktů nebo služeb: odevzdává se vázaný katalog obsahující nejméně 17 ks produktových fotografií - formát cca 21 x 30 cm jako maketa s grafickou úpravou, hodnocena bude technická kvalita fotografií, tisku a kreativita.
b) výstavní soubor (ucelený, koncipovaný soubor fotografií): odevzdává se min. 9 ks fotografií v archivní kvalitě, výstavní formát, libovolná technika, adjustováno + artist´s statement cca 250 - 300 slov.
c) prezentační flash disk v tenkém provedení + uložení do digitálního archivu NAS (https://nas.fmk.utb.cz): obsahuje všechny teoretické i praktické části bakalářské práce. Teoretická v .pdf formátu a dále všechny fotografické práce v uvedených technických parametrech (náhledy JPG 75dpi a plná data TIFF 300dpi, tisková kvalita), včetně artist´s statementu obou částí praktické bakalářské práce.
Zásady pro vypracování
1. Teoretická část:
rozsah práce: minimálně 25 normostran stran čistého textu + předepsané přílohy (ilustrace, poznámkový aparát, použitá literatura, ...).
Součástí obhajoby práce je přednáška na téma teoretické části bakalářské práce v rozsahu maximálně 15 minut včetně obrazové prezentace.
Teoretická práce se odevzdává ve třech vyhotoveních, z toho dvě v pevných deskách s tím, že v jednom je vlepena obálka s flash diskem v tenkém provedení (tvar kreditní karty). Třetí výtisk může být v kroužkové vazbě.
2. Praktická část:
a) katalog produktů nebo služeb: odevzdává se vázaný katalog obsahující nejméně 17 ks produktových fotografií - formát cca 21 x 30 cm jako maketa s grafickou úpravou, hodnocena bude technická kvalita fotografií, tisku a kreativita.
b) výstavní soubor (ucelený, koncipovaný soubor fotografií): odevzdává se min. 9 ks fotografií v archivní kvalitě, výstavní formát, libovolná technika, adjustováno + artist´s statement cca 250 - 300 slov.
c) prezentační flash disk v tenkém provedení + uložení do digitálního archivu NAS (https://nas.fmk.utb.cz): obsahuje všechny teoretické i praktické části bakalářské práce. Teoretická v .pdf formátu a dále všechny fotografické práce v uvedených technických parametrech (náhledy JPG 75dpi a plná data TIFF 300dpi, tisková kvalita), včetně artist´s statementu obou částí praktické bakalářské práce.
Seznam doporučené literatury
Oliviero Toscani - Collezione Colors Magazine Filip Láb - Postdigitální fotografie
Marian Beneš - Fotografie Nového Milénia
Roland Barthes - Světlá komora
Seznam doporučené literatury
Oliviero Toscani - Collezione Colors Magazine Filip Láb - Postdigitální fotografie
Marian Beneš - Fotografie Nového Milénia
Roland Barthes - Světlá komora
Přílohy volně vložené
-
Přílohy vázané v práci
-
Převzato z knihovny
Ne
Plný text práce
Přílohy
Posudek(y) oponenta
Hodnocení vedoucího
Záznam průběhu obhajoby
Během diskuse nad teoretickou bakalářskou prací bylo oponentem navrženo doplnění popisu dalších technologických postupů dané problematiky.
V případě praktické práce komise ocenila osobní zanícení problematikou lesních ekosystémů a profesionální realizaci katalogu.