Tato práce se zabývá vlivem sociálních sítí na nákupní zvyklosti mladší generace Z. Cílem bylo zhodnotit vliv sociálních médií na tuto generaci v období pandemie COVID-19. Vyhodnocení bylo založeno na dotazníkovém šetření, kterého se zúčastnilo 210 osob.
Anotace v angličtině
This thesis investigates the impact of social networks on the purchasing habits of the younger
generation Z. The aim was to evaluate impact of social medias on this generation during the
COVID-19 pandemic. The evaluation was based on a questionnaire survey of 210
respondents in the selected category. The results suggest that lockdown has a significant
effect on how much time young people spend online. We have also identified the key factors
for buying a product online and which social networks are dominant. Sub-objectives were
also to examine whether gender or age category has an impact on these specific phenomena
and to try to critically evaluate the issue of social networks.
Klíčová slova
Generace Z, chování spotřebitelů, sociální sítě, elektronické obchodování, COVID-19
Klíčová slova v angličtině
Gen-Z, consumer behaviour, social networks, E-commerce, COVID-19
Rozsah průvodní práce
57 s.
Jazyk
AN
Anotace
Tato práce se zabývá vlivem sociálních sítí na nákupní zvyklosti mladší generace Z. Cílem bylo zhodnotit vliv sociálních médií na tuto generaci v období pandemie COVID-19. Vyhodnocení bylo založeno na dotazníkovém šetření, kterého se zúčastnilo 210 osob.
Anotace v angličtině
This thesis investigates the impact of social networks on the purchasing habits of the younger
generation Z. The aim was to evaluate impact of social medias on this generation during the
COVID-19 pandemic. The evaluation was based on a questionnaire survey of 210
respondents in the selected category. The results suggest that lockdown has a significant
effect on how much time young people spend online. We have also identified the key factors
for buying a product online and which social networks are dominant. Sub-objectives were
also to examine whether gender or age category has an impact on these specific phenomena
and to try to critically evaluate the issue of social networks.
Klíčová slova
Generace Z, chování spotřebitelů, sociální sítě, elektronické obchodování, COVID-19
Klíčová slova v angličtině
Gen-Z, consumer behaviour, social networks, E-commerce, COVID-19
Zásady pro vypracování
Úvod
Definujte cíle práce a použité metody zpracované práce.
I. Teoretická část
Vysvětlete a definujte sociální sítě a chování spotřebitelů generace Z na základě literární rešerše.
II. Praktická část
Navrhněte metodiku sběru analýzy dat.
Zpracujte tematickou analýzu pro kvalitativní data a statistické přístupy pro kvantitativní data.
Na základě předchozích analýz zhodnoťte roli sociálních sítí v nákupním chování spotřebitelů generace Z.
Závěr
Zásady pro vypracování
Úvod
Definujte cíle práce a použité metody zpracované práce.
I. Teoretická část
Vysvětlete a definujte sociální sítě a chování spotřebitelů generace Z na základě literární rešerše.
II. Praktická část
Navrhněte metodiku sběru analýzy dat.
Zpracujte tematickou analýzu pro kvalitativní data a statistické přístupy pro kvantitativní data.
Na základě předchozích analýz zhodnoťte roli sociálních sítí v nákupním chování spotřebitelů generace Z.
Závěr
Seznam doporučené literatury
KELLER, Kevin Lane a Philip KOTLER. Marketing management, Global Edition, Pearson Education Limited, 2021, 832 s. ISBN 9781292404813.
SMITH, Mark. Social Media Marketing: Facebook Marketing, Youtube Marketing, Instagram Marketing, CreateSpace Independent Publishing Platform, 2017, 194 s. ISBN 978-1976544347.
SOLOMON, Michael R., Margaret K. HOGG, Soren ASKEGAARD a Gary BAMOSSY. Consumer Behaviour 3rd edition, New Jersey: Prentice Hall, 1995 ISBN 9781405873246 .
TUTEN, Tracy L. a Michael R. SOLOMON. Social Media Marketing 2nd edition, SAGE Publications Ltd., 2017, 448 s. ISBN 1529731984.
Seznam doporučené literatury
KELLER, Kevin Lane a Philip KOTLER. Marketing management, Global Edition, Pearson Education Limited, 2021, 832 s. ISBN 9781292404813.
SMITH, Mark. Social Media Marketing: Facebook Marketing, Youtube Marketing, Instagram Marketing, CreateSpace Independent Publishing Platform, 2017, 194 s. ISBN 978-1976544347.
SOLOMON, Michael R., Margaret K. HOGG, Soren ASKEGAARD a Gary BAMOSSY. Consumer Behaviour 3rd edition, New Jersey: Prentice Hall, 1995 ISBN 9781405873246 .
TUTEN, Tracy L. a Michael R. SOLOMON. Social Media Marketing 2nd edition, SAGE Publications Ltd., 2017, 448 s. ISBN 1529731984.
Přílohy volně vložené
-
Přílohy vázané v práci
-
Převzato z knihovny
Ne
Plný text práce
Přílohy
Posudek(y) oponenta
Hodnocení vedoucího
Záznam průběhu obhajoby
Vedoucí práce: Dennis Duty, 68b
Oponent práce: Ruth Brooks, 68b
Otázky vedoucího: otázky vedoucí nepoložil
Otázky oponenta: otázky oponent nepoložil
Práce obhájená v University of Hudersfield, Business School