Předmětem bakalářské práce jsou marketingové komunikace vybraných útulků. Cílem práce je zjištění, jak je vnímána kastrace koček a zda je v souvislosti s touto tematikou vhodnější pozitivní emoce, anebo může lépe zafungovat motiv strachu. V první části práce jsou obsažena teoretická východiska, která se zabývají danou problematikou. Tyto poznatky poté slouží i v praktické části, která obsahuje charakteristiku a specifika zvolených útulků. Kromě stručné analýzy samotné komunikace útulků byly využity dvě výzkumné metody, a to dotazníkové šetření a polostrukturovaný rozhovor. Výsledkem práce je zhodnocení komunikace a doporučení, jak téma kastrace koček efektivně komunikovat.
Anotace v angličtině
This bachlelor´s thesis deals with the subject of marketing communication of selected animal shelters. The aim of the thesis is to find out how cat neutering is perceived and whether positive emotions are more appropriate in connection with this topic or whether fear motivation may work better. The first part of the thesis covers the existing theory of the subject. This is then used in the empirical part, which explores the characteristic and specifics of the selected shelters. In addition to a brief analysis of the communication of the shelters themselves, two research methods were used, namely a questionnaire survey and semi-structured interview. The result of the work is an evaluation of the communication and reccomendations of how to effectively communicate the topic of cat neutering.
Klíčová slova
Klíčová slova: útulek, fundraising neziskových organizací, prevence přemnožení koček, pozitivní emoce, motiv strachu, Zatoulané štěstí, Útulek pro zvířata v nouzi
Klíčová slova v angličtině
Keywords: fundraising for non-profit organizations, prevention of cat overpopulation, positive emotions, fear motivation, Zatoulané štěstí (the name of an animal shelter), Útulek pro zvířata v nouzi (the name of an animal shelter)
Rozsah průvodní práce
66 s. (95 838 znaků)
Jazyk
CZ
Anotace
Předmětem bakalářské práce jsou marketingové komunikace vybraných útulků. Cílem práce je zjištění, jak je vnímána kastrace koček a zda je v souvislosti s touto tematikou vhodnější pozitivní emoce, anebo může lépe zafungovat motiv strachu. V první části práce jsou obsažena teoretická východiska, která se zabývají danou problematikou. Tyto poznatky poté slouží i v praktické části, která obsahuje charakteristiku a specifika zvolených útulků. Kromě stručné analýzy samotné komunikace útulků byly využity dvě výzkumné metody, a to dotazníkové šetření a polostrukturovaný rozhovor. Výsledkem práce je zhodnocení komunikace a doporučení, jak téma kastrace koček efektivně komunikovat.
Anotace v angličtině
This bachlelor´s thesis deals with the subject of marketing communication of selected animal shelters. The aim of the thesis is to find out how cat neutering is perceived and whether positive emotions are more appropriate in connection with this topic or whether fear motivation may work better. The first part of the thesis covers the existing theory of the subject. This is then used in the empirical part, which explores the characteristic and specifics of the selected shelters. In addition to a brief analysis of the communication of the shelters themselves, two research methods were used, namely a questionnaire survey and semi-structured interview. The result of the work is an evaluation of the communication and reccomendations of how to effectively communicate the topic of cat neutering.
Klíčová slova
Klíčová slova: útulek, fundraising neziskových organizací, prevence přemnožení koček, pozitivní emoce, motiv strachu, Zatoulané štěstí, Útulek pro zvířata v nouzi
Klíčová slova v angličtině
Keywords: fundraising for non-profit organizations, prevention of cat overpopulation, positive emotions, fear motivation, Zatoulané štěstí (the name of an animal shelter), Útulek pro zvířata v nouzi (the name of an animal shelter)
Zásady pro vypracování
Zpracujte teoretická východiska k danému tématu, pozornost věnujte komunikačnímu mixu.
Stanovte cíle, metody a určete výzkumné otázky práce.
Charakterizujte a analyzujte komunikaci vybraných útulků.
Proveďte výzkum daného tématu na základě zvolených metod výzkumu.
Na základě teoretických poznatků a výsledků výzkumu zodpovězte výzkumné otázky a vyvozte doporučení.
Zásady pro vypracování
Zpracujte teoretická východiska k danému tématu, pozornost věnujte komunikačnímu mixu.
Stanovte cíle, metody a určete výzkumné otázky práce.
Charakterizujte a analyzujte komunikaci vybraných útulků.
Proveďte výzkum daného tématu na základě zvolených metod výzkumu.
Na základě teoretických poznatků a výsledků výzkumu zodpovězte výzkumné otázky a vyvozte doporučení.
Seznam doporučené literatury
BAČUVČÍK, Radim a Lenka HARANTOVÁ. Sociální marketing. Zlín: Radim Bačuvčík - VeRBuM, 2016. ISBN 978-80-87500-80-4.
BAČUVČÍK, Radim a Lenka HARANTOVÁ, 2015. Sociální marketingové kampaně v Česku. Zlín: VeRBuM. ISBN 978-80-87500-75-0.
NOVOTNÝ, Jiří a Martin LUKEŠ. Faktory úspěchu nestátních neziskových organizací. Praha: Oeconomica, 2008. ISBN 978-80-245-1473-4.
VAŠTÍKOVÁ, Miroslava. Marketing služeb: efektivně a moderně. 2., aktualiz. a rozš. vyd. Praha: Grada, 2014. Manažer. ISBN 978-80-247-5037-8.
VYSEKALOVÁ, Jitka, 2014. Emoce v marketingu: jak oslovit srdce zákazníka. Praha: Grada. Expert (Grada). ISBN 978-80-247-4843-6.
Seznam doporučené literatury
BAČUVČÍK, Radim a Lenka HARANTOVÁ. Sociální marketing. Zlín: Radim Bačuvčík - VeRBuM, 2016. ISBN 978-80-87500-80-4.
BAČUVČÍK, Radim a Lenka HARANTOVÁ, 2015. Sociální marketingové kampaně v Česku. Zlín: VeRBuM. ISBN 978-80-87500-75-0.
NOVOTNÝ, Jiří a Martin LUKEŠ. Faktory úspěchu nestátních neziskových organizací. Praha: Oeconomica, 2008. ISBN 978-80-245-1473-4.
VAŠTÍKOVÁ, Miroslava. Marketing služeb: efektivně a moderně. 2., aktualiz. a rozš. vyd. Praha: Grada, 2014. Manažer. ISBN 978-80-247-5037-8.
VYSEKALOVÁ, Jitka, 2014. Emoce v marketingu: jak oslovit srdce zákazníka. Praha: Grada. Expert (Grada). ISBN 978-80-247-4843-6.
Přílohy volně vložené
1 zip soubor - rozhovory
Přílohy vázané v práci
ilustrace, grafy, tabulky
Převzato z knihovny
Ne
Plný text práce
Přílohy
Posudek(y) oponenta
Hodnocení vedoucího
Záznam průběhu obhajoby
Předsedkyně komise přivítala studentku na státních závěrečných zkouškách.
Studentka představila zkušební komisi svou bakalářskou práci dle předepsané struktury.
Byly přečteny posudky vedoucího a oponenta práce. Studentka dostal prostor vyjádřit se k připomínkám a zodpovědět na níže položené otázky.
V oponentském posudku byly položeny tyto otázky (oponent):
Zkuste jednoznačně doplnit danou „rovnici“: cíl práce – stanovení VO – specifikace výzkumné metody – doporučení.
Odpovídal výsledek šetření Vašemu předpokladu? A s jakým výsledkem šetření se ztotožňujete Vy sama?
Zkuste ve třech bodech určit základní prvky komunikace řešící problematiku kastrace.
Studentka odpověděla na položené otázky.