Tato bakalářská práce se zabývá influencery, jejich fashion značkami a vnímáním těchto fashion značek cílovou skupinou. Teoretická část této bakalářské práce objasňuje pojmy jako online marketing a jeho druhy a nástroje, a fashion marketing a jeho specifické nástroje. Práce také dále pojednává o influencer marketingu a také objasňuje pojem značka a budování značky.
Anotace v angličtině
This bachelor thesis deals with influencers, their fashion brands and the perception of these fashion brands by target audience. The theoretical part of the bachelor thesis introduces terms such as online marketing and its types and tools and fashion marketing and its specific tools. This thesis also further defines influencer marketing and clarifies terms brand and brandbuilding.
Tato bakalářská práce se zabývá influencery, jejich fashion značkami a vnímáním těchto fashion značek cílovou skupinou. Teoretická část této bakalářské práce objasňuje pojmy jako online marketing a jeho druhy a nástroje, a fashion marketing a jeho specifické nástroje. Práce také dále pojednává o influencer marketingu a také objasňuje pojem značka a budování značky.
Anotace v angličtině
This bachelor thesis deals with influencers, their fashion brands and the perception of these fashion brands by target audience. The theoretical part of the bachelor thesis introduces terms such as online marketing and its types and tools and fashion marketing and its specific tools. This thesis also further defines influencer marketing and clarifies terms brand and brandbuilding.