Tato bakalářská práce se zabývá dopadem na event pořádaný v období koronavirové pandemie. Pro účely této bakalářské práce byl vybrán projekt studentů Fakulty multimediálních komunikací na Univerzitě Tomáše Bati ve Zlíně, kterého je autor práce součástí.
V teoretické části se autor zabývá pojmy z neziskového sektoru, marketingu a fashion marketingu, projektovému řízení a popsání vývoje pandemie na našem území. Teoretická část slouží k porozumění druhé části práce, v rámci, které je popsán předmět Projekty neziskových organizací a je blíže charakterizován Fashion event Dotek a Aliance žen s rakovinou prsu. Poté je provedeno kvalitativní šetření. Na základě zjištěných dat je následně zodpovězena výzkumná otázka.
Anotace v angličtině
This bachelor thesis deals with the impact on the event organized during the coronavirus crisis. For the purposes of this bachelor's thesis, a project of students of the Faculty of Multimedia Communications at Tomas Bata University in Zlín, of which the author is a part, was selected.
In the theoretical part, the author deals with concepts from the non-profit sector, marketing and fashion marketing, project management and a description of the development of the pandemic in our territory. The theoretical part serves to understand the second part of the thesis, which describes the subject Projects of non-profit organizations and is characterized in more detail by the Fashion event Dotek and the Alliance of Women with breast cancer. Eventually, a qualitative survey is performed. Based on the obtained data, a research question is then answered.
Tato bakalářská práce se zabývá dopadem na event pořádaný v období koronavirové pandemie. Pro účely této bakalářské práce byl vybrán projekt studentů Fakulty multimediálních komunikací na Univerzitě Tomáše Bati ve Zlíně, kterého je autor práce součástí.
V teoretické části se autor zabývá pojmy z neziskového sektoru, marketingu a fashion marketingu, projektovému řízení a popsání vývoje pandemie na našem území. Teoretická část slouží k porozumění druhé části práce, v rámci, které je popsán předmět Projekty neziskových organizací a je blíže charakterizován Fashion event Dotek a Aliance žen s rakovinou prsu. Poté je provedeno kvalitativní šetření. Na základě zjištěných dat je následně zodpovězena výzkumná otázka.
Anotace v angličtině
This bachelor thesis deals with the impact on the event organized during the coronavirus crisis. For the purposes of this bachelor's thesis, a project of students of the Faculty of Multimedia Communications at Tomas Bata University in Zlín, of which the author is a part, was selected.
In the theoretical part, the author deals with concepts from the non-profit sector, marketing and fashion marketing, project management and a description of the development of the pandemic in our territory. The theoretical part serves to understand the second part of the thesis, which describes the subject Projects of non-profit organizations and is characterized in more detail by the Fashion event Dotek and the Alliance of Women with breast cancer. Eventually, a qualitative survey is performed. Based on the obtained data, a research question is then answered.
1. Zpracujte rešerši literárních zdrojů a vymezte teoretická východiska pro zpracování práce.
2. Stanovte cíl a účel práce, definujte výzkumné otázky a metodiku výzkumu.
3. Představte studentský neziskový projekt Fashion event DOTEK.
4. Zrealizujte kvalitativní výzkumné šetření, jehož cílem je zjištění dopadu koronavirové krize na pořádání projektu.
5. Na základě výsledků formulujte doporučení a závěry.
Zásady pro vypracování
1. Zpracujte rešerši literárních zdrojů a vymezte teoretická východiska pro zpracování práce.
2. Stanovte cíl a účel práce, definujte výzkumné otázky a metodiku výzkumu.
3. Představte studentský neziskový projekt Fashion event DOTEK.
4. Zrealizujte kvalitativní výzkumné šetření, jehož cílem je zjištění dopadu koronavirové krize na pořádání projektu.
5. Na základě výsledků formulujte doporučení a závěry.
Seznam doporučené literatury
BAČUVČÍK, Radim, 2011. Marketing neziskových organizací. 1. vyd. Zlín: VeR-BuM, 190 s. ISBN 978-80-87500-01-9.
KOTLER, Philip and KELLER Lane Kevin, 2016. Marketing management. Boston: Pearson, 714 s. ISBN 1-292-09262-9.
LAPŠANSKÁ, Dana, 2014. Kapitoly z módného marketingu a stylingu. 1. vydání. Zlín: Univerzita Tomáše Bati. ISBN 978-80-7454-470-5.
ŠEDIVÝ, Marek a Olga MEDLÍKOVÁ, 2017 Úspěšná nezisková organizace. 3., aktualizované a rozšířené vydání. Praha: Grada. Manažer. ISBN 978-80-271-0249-5.
ŠVIRÁKOVÁ, Eva a Jan DOLEŽAL. Řízení projektů I. 1. vyd. Zlín: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, 2010, 140 s. ISBN 978-80-7318-990-7.
TAHAL, Radek, 2017. Marketingový výzkum: postupy, metody, trendy. Praha: Grada Publishing, 261 s. ISBN 9788027102068.
Seznam doporučené literatury
BAČUVČÍK, Radim, 2011. Marketing neziskových organizací. 1. vyd. Zlín: VeR-BuM, 190 s. ISBN 978-80-87500-01-9.
KOTLER, Philip and KELLER Lane Kevin, 2016. Marketing management. Boston: Pearson, 714 s. ISBN 1-292-09262-9.
LAPŠANSKÁ, Dana, 2014. Kapitoly z módného marketingu a stylingu. 1. vydání. Zlín: Univerzita Tomáše Bati. ISBN 978-80-7454-470-5.
ŠEDIVÝ, Marek a Olga MEDLÍKOVÁ, 2017 Úspěšná nezisková organizace. 3., aktualizované a rozšířené vydání. Praha: Grada. Manažer. ISBN 978-80-271-0249-5.
ŠVIRÁKOVÁ, Eva a Jan DOLEŽAL. Řízení projektů I. 1. vyd. Zlín: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, 2010, 140 s. ISBN 978-80-7318-990-7.
TAHAL, Radek, 2017. Marketingový výzkum: postupy, metody, trendy. Praha: Grada Publishing, 261 s. ISBN 9788027102068.
Přílohy volně vložené
-
Přílohy vázané v práci
-
Převzato z knihovny
Ne
Plný text práce
Přílohy
Posudek(y) oponenta
Hodnocení vedoucího
Záznam průběhu obhajoby
Předseda komise přivítal studenta u Státních závěrečných zkoušek.
Student komisi SZZ představil svoji bakalářskou práci, byly přečteny posudky.
Otázky oponenta:
Otázky k obhajobě:
Ovlivnila pandemie výši vybraných finančních příspěvků oproti předchozím ročníkům projektu?
Ve shrnutí a zodpovězení výzkumné otázky uvádíte, že v online prostředí nelze vytvořit výstupy v podobě fotek a videí. Je tomu tak doopravdy? Jak by se daly fotografie a videa pořídit?
Uvádíte, že přesun akce na říjen odpoutá Fashion event Dotek ze stínu Mercedes-Benz Prague Fashion Weeku, který probíhá na jaře. Jsou tyto akce přímými konkurenty?