Cílem této bakalářské práce je zjistit celkovou míru spokojenosti s ubytovacími službami areálu Pahrbek v roce 2021 a následně zjistit, jakou novou atrakci či jiné doporučení, by na areálu Pahrbek uvítali ke zvýšení celkové spokojenosti zákazníků. Teoretická část práce definuje cílové trhy a obecný pohled na zákazníka, jenž se pohybuje v různých segmentech. Obecně popisuje marketingový výzkum a jeho členění. Na konci teoretické části nalezneme stručnou historii a současné služby firmy Pahrbek s.r.o. Praktická část je zaměřena na konkrétní výzkum spokojenosti hostů s ubytovacími službami v roce 2021. V závěru práce je obsaženo celkové shrnutí výzkumu a doporučení do praxe.
Anotace v angličtině
The aim of this bachelor's thesis is to determine the overall level of satisfaction with accommodation services in the Pahrbek area in 2021 and then find out what new attraction or other recommendation would welcome in the Pahrbek area to increase overall customer satisfaction. The theoretical part of the thesis defines the target markets and the general view of the customer, which moves in different segments. It generally describes marketing research and its classification. At the end of the theoretical part we find a brief history and current services of Pahrbek s.r.o. The practical part is focused on specific research of guest satisfaction with accommodation services in 2021. At the end of the work is a general summary of research and recommendations for practice.
Klíčová slova
výzkum spokojenosti, ubytovací služby, dotazníkové šetření, Pahrbek s.r.o.,
areál Pahrbek
Cílem této bakalářské práce je zjistit celkovou míru spokojenosti s ubytovacími službami areálu Pahrbek v roce 2021 a následně zjistit, jakou novou atrakci či jiné doporučení, by na areálu Pahrbek uvítali ke zvýšení celkové spokojenosti zákazníků. Teoretická část práce definuje cílové trhy a obecný pohled na zákazníka, jenž se pohybuje v různých segmentech. Obecně popisuje marketingový výzkum a jeho členění. Na konci teoretické části nalezneme stručnou historii a současné služby firmy Pahrbek s.r.o. Praktická část je zaměřena na konkrétní výzkum spokojenosti hostů s ubytovacími službami v roce 2021. V závěru práce je obsaženo celkové shrnutí výzkumu a doporučení do praxe.
Anotace v angličtině
The aim of this bachelor's thesis is to determine the overall level of satisfaction with accommodation services in the Pahrbek area in 2021 and then find out what new attraction or other recommendation would welcome in the Pahrbek area to increase overall customer satisfaction. The theoretical part of the thesis defines the target markets and the general view of the customer, which moves in different segments. It generally describes marketing research and its classification. At the end of the theoretical part we find a brief history and current services of Pahrbek s.r.o. The practical part is focused on specific research of guest satisfaction with accommodation services in 2021. At the end of the work is a general summary of research and recommendations for practice.
Klíčová slova
výzkum spokojenosti, ubytovací služby, dotazníkové šetření, Pahrbek s.r.o.,
areál Pahrbek
Zpracujte teoretická východiska k významu a metodám měření klientské spokojenosti v ubytovacích službách.
Stanovte cíle, metody a výzkumné otázky práce.
Charakterizujte vybranou firmu a její služby.
Realizujte dotazníkové šetření k měření spokojenosti zákazníků.
Vyvoďte závěry a doporučení, zodpovězte výzkumné otázky.
Zásady pro vypracování
Zpracujte teoretická východiska k významu a metodám měření klientské spokojenosti v ubytovacích službách.
Stanovte cíle, metody a výzkumné otázky práce.
Charakterizujte vybranou firmu a její služby.
Realizujte dotazníkové šetření k měření spokojenosti zákazníků.
Vyvoďte závěry a doporučení, zodpovězte výzkumné otázky.
Seznam doporučené literatury
JAKUBÍKOVÁ, Dagmar. 2013. Strategický marketing: strategie a trendy. 2., rozš. vyd. Praha: Grada, 2013. Expert (Grada). ISBN 978-80-247-4670-8.
KARLÍČEK, Miroslav. 2018. Základy marketingu. 2., přepracované a rozšířené vydání. Praha: Grada, 2018. ISBN 978-80-247-5869-5.
KOTLER, Philip. 2007. Moderní marketing: 4. evropské vydání. Praha: Grada, 2007. ISBN 978-80-247-1545-.
KOZEL, Roman, Lenka MYNÁŘOVÁ a Hana SVOBODOVÁ. 2011. Moderní metody a techniky marketingového výzkumu: co od nás zákazník očekává a jak dosáhnout jeho spokojenosti. 2., přepracované a rozšířené vydání. Praha: Grada, 2011. Expert (Grada). ISBN 978-80-247-3527-6.
SPÁČIL, Aleš. 2003. Péče o zákazníky: co od nás zákazník očekává a jak dosáhnout jeho spokojenosti. 2., přepracované a rozšířené vydání. Praha: Grada, c2003. Poradce pro praxi. ISBN 80-247-0514-1.
Seznam doporučené literatury
JAKUBÍKOVÁ, Dagmar. 2013. Strategický marketing: strategie a trendy. 2., rozš. vyd. Praha: Grada, 2013. Expert (Grada). ISBN 978-80-247-4670-8.
KARLÍČEK, Miroslav. 2018. Základy marketingu. 2., přepracované a rozšířené vydání. Praha: Grada, 2018. ISBN 978-80-247-5869-5.
KOTLER, Philip. 2007. Moderní marketing: 4. evropské vydání. Praha: Grada, 2007. ISBN 978-80-247-1545-.
KOZEL, Roman, Lenka MYNÁŘOVÁ a Hana SVOBODOVÁ. 2011. Moderní metody a techniky marketingového výzkumu: co od nás zákazník očekává a jak dosáhnout jeho spokojenosti. 2., přepracované a rozšířené vydání. Praha: Grada, 2011. Expert (Grada). ISBN 978-80-247-3527-6.
SPÁČIL, Aleš. 2003. Péče o zákazníky: co od nás zákazník očekává a jak dosáhnout jeho spokojenosti. 2., přepracované a rozšířené vydání. Praha: Grada, c2003. Poradce pro praxi. ISBN 80-247-0514-1.
Přílohy volně vložené
-
Přílohy vázané v práci
grafy, tabulky
Převzato z knihovny
Ne
Plný text práce
Přílohy
Posudek(y) oponenta
Hodnocení vedoucího
Záznam průběhu obhajoby
Předseda komise přivítal studentku na státních závěrečných zkouškách. Studentka představila zkušební komisi svou bakalářskou práci dle předepsané struktury. Byly přečteny posudky vedoucího a oponenta práce. Studentka dostala prostor vyjádřit se k připomínkám a zodpovědět na níže položené otázky.
V oponentském posudku byla položena tato otázka (dr. Gartnerová):
Koho považujete za konkurenci firmy Pahrbek a jaké příklady dobré praxe by se v rámci analýzy konkurence dali aplikovat, aby stoupla spokojenost zákazníků?