Bakalářská práce se v teoretické části zabývá digitální komunikací, jejími aktuálními nástroji v B2B a zúžením tématu se zaměřuje na videokonference a jejich využití jako nástroje pro prodej ve vybrané společnosti.
Anotace v angličtině
Bachelor's thesis in theoretical part is focusing on digital communication, their actual tools in B2B and by narrowing of the topic it is focusing only on videoconferences, as if they could be used as a sales tool in selected company.
Klíčová slova
nástroje pro prodej, prodejní kanály, společnost, firma, digitální komunikace, nástroje digitální komunikace, internet, moderní marketingový výzkum, B2B, B2C, videokonference, videokonferenční aplikace, Skype
Klíčová slova v angličtině
tools for sale, sales channels, company, firm, digital communication, tools of digital communication, internet, modern marketing research, B2B, B2C, videoconferencing, videoconferencing applications, Skype
Rozsah průvodní práce
59 s.
Jazyk
CZ
Anotace
Bakalářská práce se v teoretické části zabývá digitální komunikací, jejími aktuálními nástroji v B2B a zúžením tématu se zaměřuje na videokonference a jejich využití jako nástroje pro prodej ve vybrané společnosti.
Anotace v angličtině
Bachelor's thesis in theoretical part is focusing on digital communication, their actual tools in B2B and by narrowing of the topic it is focusing only on videoconferences, as if they could be used as a sales tool in selected company.
Klíčová slova
nástroje pro prodej, prodejní kanály, společnost, firma, digitální komunikace, nástroje digitální komunikace, internet, moderní marketingový výzkum, B2B, B2C, videokonference, videokonferenční aplikace, Skype
Klíčová slova v angličtině
tools for sale, sales channels, company, firm, digital communication, tools of digital communication, internet, modern marketing research, B2B, B2C, videoconferencing, videoconferencing applications, Skype
Zásady pro vypracování
1. Zpracujte vlastní, stručný, teoretický přehled v oblasti digitální komunikace a zjistěte souvislosti s videokonferencemi. Proveďte vlastní rešerši odborné literatury vztahující se k tématu.
2. Porovnejte různá teoretická východiska, a zjistěte pohledy různých autorů na problematiku videokonferencí. Z těchto teoretických východisek poté zpracujte východiska pro praktickou část práce.
3. Zpracujte metodiku práce včetně výzkumných otázek.
4. Proveďte kvalitativní výzkum ve vybrané společnosti mezi zaměstnanci a zjistěte, zdali lze využít videokonference jako nástroj pro prodej.
5. Interpretujte zjištěná data, odpovězte na výzkumné otázky a vypracujte závěr.
Zásady pro vypracování
1. Zpracujte vlastní, stručný, teoretický přehled v oblasti digitální komunikace a zjistěte souvislosti s videokonferencemi. Proveďte vlastní rešerši odborné literatury vztahující se k tématu.
2. Porovnejte různá teoretická východiska, a zjistěte pohledy různých autorů na problematiku videokonferencí. Z těchto teoretických východisek poté zpracujte východiska pro praktickou část práce.
3. Zpracujte metodiku práce včetně výzkumných otázek.
4. Proveďte kvalitativní výzkum ve vybrané společnosti mezi zaměstnanci a zjistěte, zdali lze využít videokonference jako nástroj pro prodej.
5. Interpretujte zjištěná data, odpovězte na výzkumné otázky a vypracujte závěr.
Seznam doporučené literatury
BHASKER, Bharat, 2009. Eletronic Commerce: Framework, Technologies and Applications. 3. vydání. New Delhi: Tata McGraw-Hill Publishing Company Limited. ISBN: 978-0-07-026432-8
EGER, Ludvík et al., 2015. Marketing na internetu. Plzeň: Západočeská univerzita v Plzni. ISBN 978-80-261-0573-2
HAAFF, Janice de et al., 2018. Videoconferencing in University Language Education. Brno: Masarykova univerzita. ISBN 978-80-210-9003-3
HEINZE, Aleksej et al., 2017. Digital and Social Media Marketing: A Results-Driven Approach. New York: Routledge. ISBN 978-1-138-91790-3
JANOUCH, Viktor, 2014. Internetový marketing: Přilákejte návštěvníky a maximalizujte zisk. Brno: Computer Press. ISBN 978-80-251-4311-7
KOTLER, Philip, Kevin L. KELLER, 2016. Marketing Management: Global Edition. Essex: Pearson Education Limited. ISBN 978-1-292-09262-1
Seznam doporučené literatury
BHASKER, Bharat, 2009. Eletronic Commerce: Framework, Technologies and Applications. 3. vydání. New Delhi: Tata McGraw-Hill Publishing Company Limited. ISBN: 978-0-07-026432-8
EGER, Ludvík et al., 2015. Marketing na internetu. Plzeň: Západočeská univerzita v Plzni. ISBN 978-80-261-0573-2
HAAFF, Janice de et al., 2018. Videoconferencing in University Language Education. Brno: Masarykova univerzita. ISBN 978-80-210-9003-3
HEINZE, Aleksej et al., 2017. Digital and Social Media Marketing: A Results-Driven Approach. New York: Routledge. ISBN 978-1-138-91790-3
JANOUCH, Viktor, 2014. Internetový marketing: Přilákejte návštěvníky a maximalizujte zisk. Brno: Computer Press. ISBN 978-80-251-4311-7
KOTLER, Philip, Kevin L. KELLER, 2016. Marketing Management: Global Edition. Essex: Pearson Education Limited. ISBN 978-1-292-09262-1
Předsedkyně komise přivítala studenta na státních závěrečných zkouškách. Student představil zkušební komisi svou bakalářskou práci dle předepsané struktury. Byly přečteny posudky vedoucího a oponenta práce. Student dostal prostor vyjádřit se k připomínkám a zodpovědět na níže položené otázky. V oponentském posudku byly položeny tyto otázky (oponent):
Student odpověděl na položené otázky. Členové zkušební komise položili následující doplňující otázky:
V praktické části uvádíte, že kvalitativní výzkum proběhl pomocí individuálního hloubkového rozhovoru, který během výzkumu převažoval, ale někteří zaměstnanci se účastnili i ohniskové a diskusní skupiny. Můžete, prosím, upřesnit, jak přesně Váš kvalitativní výzkum probíhal?
Jaké překážky by mohly nastat při využití videokonferencí v mezinárodním obchodu a jak by se tyto překážky daly eliminovat?
Uvádíte, že Vámi vybraná firma videokonference využívá na obchodní porady a obchodní školení, ale obchodní zástupce videokonference nevyužívá. Co může být příčinou tohoto stavu?
Student plně zodpověděl položené otázky. Zkušební komise položila následující doplňující otázky: Jakou moderní techniku marketingového výzkumu jste využil? (doc. Šramová) – student zodpověděl na otázku.