Bakalářská práce se zabývá tím, jak je vnímána komunikace firmy O2 Czech Republic, a. s. na sociálních sítích, a to především u profilu O2 CZ na Facebook messengeru a ve ve-řejných příspěvcích na Facebooku. V teoretické části práce je popsána historie sociálních sítí obecně, vliv sociálních sítí na firemní komunikaci, měření spokojenosti zákazníka, sentiment na
sociálních sítích a nechybí zde také metodika práce.
Praktická část je věnována sociálním sítím využívaných firmou O2 Czech Republic, a. s., analýze zákaznické spokojenosti v soukromé komunikaci na Facebook messengeru a také je provedeno měření spokojenosti s firmou pomocí NPS (Net Promoter Score). Dále jsou
analyzovány hlavní komentáře u příspěvků značky O2 CZ na Facebooku a dáno srovnání s konkurencí.
Anotace v angličtině
This thesis deals with the influence of the brand O2 Czech republic, a. s. on social networks. Especially how brand communication is perceived by customers in the sense of customer service. In the theoretical part is described the history of social network chan-nels, the influence of social networks on corporate communication, measuring of custo-mer satisfaction, sentiment and and there is also the methodology of thesis.
The practial part describes social networks used by O2 Czech Republic, a. s. and there is also analyzed the customer satisfaction through satisfaction queistionnaire and NPS. Further are analyzed main comments on O2 CZ Facebook profile and given a comparison with the competition.
Klíčová slova
dotazník spokojenosti, firemní komunikace, měření spokojenosti, sociální sítě, spokoje-nost, zákaznická zkušenost.
Bakalářská práce se zabývá tím, jak je vnímána komunikace firmy O2 Czech Republic, a. s. na sociálních sítích, a to především u profilu O2 CZ na Facebook messengeru a ve ve-řejných příspěvcích na Facebooku. V teoretické části práce je popsána historie sociálních sítí obecně, vliv sociálních sítí na firemní komunikaci, měření spokojenosti zákazníka, sentiment na
sociálních sítích a nechybí zde také metodika práce.
Praktická část je věnována sociálním sítím využívaných firmou O2 Czech Republic, a. s., analýze zákaznické spokojenosti v soukromé komunikaci na Facebook messengeru a také je provedeno měření spokojenosti s firmou pomocí NPS (Net Promoter Score). Dále jsou
analyzovány hlavní komentáře u příspěvků značky O2 CZ na Facebooku a dáno srovnání s konkurencí.
Anotace v angličtině
This thesis deals with the influence of the brand O2 Czech republic, a. s. on social networks. Especially how brand communication is perceived by customers in the sense of customer service. In the theoretical part is described the history of social network chan-nels, the influence of social networks on corporate communication, measuring of custo-mer satisfaction, sentiment and and there is also the methodology of thesis.
The practial part describes social networks used by O2 Czech Republic, a. s. and there is also analyzed the customer satisfaction through satisfaction queistionnaire and NPS. Further are analyzed main comments on O2 CZ Facebook profile and given a comparison with the competition.
Klíčová slova
dotazník spokojenosti, firemní komunikace, měření spokojenosti, sociální sítě, spokoje-nost, zákaznická zkušenost.
Zpracujte teoretická východiska práce vztahující se k sociálním sítím a marketingu na sociálních sítích.
Charakterizujte současnou marketingovou komunikaci na sociálních sítích u vybrané značky.
Formulujte metodiku a cíle práce, stanovte výzkumné otázky.
Analyzujte spokojenost s marketingovou komunikací na sociálních sítích u vybrané značky.
Na základě výzkumu interpretujte zjištěná data a navrhněte zlepšení, zhodnoťte splnění cíle a reagujte na výzkumné otázky,
Zásady pro vypracování
Zpracujte teoretická východiska práce vztahující se k sociálním sítím a marketingu na sociálních sítích.
Charakterizujte současnou marketingovou komunikaci na sociálních sítích u vybrané značky.
Formulujte metodiku a cíle práce, stanovte výzkumné otázky.
Analyzujte spokojenost s marketingovou komunikací na sociálních sítích u vybrané značky.
Na základě výzkumu interpretujte zjištěná data a navrhněte zlepšení, zhodnoťte splnění cíle a reagujte na výzkumné otázky,
Seznam doporučené literatury
KOZEL, Roman, Lenka MYNÁŘOVÁ a Hana SVOBODOVÁ. Moderní metody a techniky marketingového výzkumu. Praha: Grada,. Expert (Grada), 2011. 324s. ISBN 978-80-247-3527-6.
LOSEKOOT, Michelle a VYHNÁNKOVÁ, Eliška. Jak na sítě: ovládněte čtyři principy úspěchu na sociálních sítích. V Brně: Jan Melvil Publishing, 2019. 325s. Žádná velká věda. ISBN 978-80-7555-084-2.
PAVLÍČEK, Antonín.Nová média a sociální sítě. Praha: Oeconomica, 2010. 182s. ISBN 978-80-245-1742-1.
POSPÍŠILOVÁ, Marie. Facebooková (ne)závislost: identita, interakce a uživatelská kariéra na Facebooku. Praha: Univerzita Karlova, nakladatelství Karolinum, 2016. 136s. ISBN 978-80-246-3306-0.
PŘIKRYLOVÁ, Jana. Moderní marketingová komunikace. 2., zcela přepracované vydání. Praha: Grada Publishing, 2019. 344s. Expert (Grada). ISBN 978-80-271-0787-2.
Seznam doporučené literatury
KOZEL, Roman, Lenka MYNÁŘOVÁ a Hana SVOBODOVÁ. Moderní metody a techniky marketingového výzkumu. Praha: Grada,. Expert (Grada), 2011. 324s. ISBN 978-80-247-3527-6.
LOSEKOOT, Michelle a VYHNÁNKOVÁ, Eliška. Jak na sítě: ovládněte čtyři principy úspěchu na sociálních sítích. V Brně: Jan Melvil Publishing, 2019. 325s. Žádná velká věda. ISBN 978-80-7555-084-2.
PAVLÍČEK, Antonín.Nová média a sociální sítě. Praha: Oeconomica, 2010. 182s. ISBN 978-80-245-1742-1.
POSPÍŠILOVÁ, Marie. Facebooková (ne)závislost: identita, interakce a uživatelská kariéra na Facebooku. Praha: Univerzita Karlova, nakladatelství Karolinum, 2016. 136s. ISBN 978-80-246-3306-0.
PŘIKRYLOVÁ, Jana. Moderní marketingová komunikace. 2., zcela přepracované vydání. Praha: Grada Publishing, 2019. 344s. Expert (Grada). ISBN 978-80-271-0787-2.
Přílohy volně vložené
-
Přílohy vázané v práci
ilustrace, grafy, tabulky
Převzato z knihovny
Ne
Plný text práce
Přílohy
Posudek(y) oponenta
Hodnocení vedoucího
Záznam průběhu obhajoby
Předseda komise přivítal studenta na státních závěrečných zkouškách. Student představil zkušební komisi svou bakalářskou práci dle předepsané struktury. Byly přečteny posudky vedoucího a oponenta práce. Student dostal prostor vyjádřit se k připomínkám a zodpovědět na níže položené otázky.
V oponentském posudku byly položeny tyto otázky (dr. Šviráková):
1. Při formulaci cíle práce jste mimo jiné napsal, že cílem práce je „…zjištění, jak vnímají stávající i potenciální zákazníci komunikaci značky O2 CZ na sociálních síti Facebook…“ Proč se tedy zabýváte také Instagramem, Twitterovými účty, LinkedIn,…?
2. Proč jste do podkapitoly 5.2.2 Analýza současné situace umístil parafrázovaný výrok? Jak souvisí s O2 CZ?
3. Jaký význam mají pro výzkum počty vyplněných dotazníků v jednotlivých dnech? Jaký to má význam pro splnění cíle BP, prosím, vysvětlete.