Tato bakalářská práce se zabývá interní komunikací ve společnosti Brilas Group s. r. o. Cílem této práce je zjistit, jaký je aktuální stav interní komunikace, který komunikační nástroj je ve společnosti nejvíce využívaný, a navrhnout zlepšení pro realizaci v praxi. Bakalářská práce má dvě části. První část je teoretická a věnuje se základním pojmům v oblasti komunikace i samotnému definování interní komunikace a jejím problémům, dále jejím formám a prostředkům, které se v interní komunikaci využívají. Druhá praktická část na začátku představuje společnost Brilas Group s. r. o., dále probíhá kvalitativní a kvantitativní marketingový výzkum, jenž se zaměřuje na zaměstnance společnosti Brilas Group s. r. o. Na základě získaných dat jsou prezentovány výsledky primárního šetření a následných doporučení ke zlepšení interní komunikace.
Anotace v angličtině
This bachelor thesis deals with internal communication in Brilas Group Ltd. The aim of this thesis is to find out what is the current state of internal communication, which communication tool is the most used in the company and to suggest improvements for implementation in practice. The bachelor thesis has two parts. The first part is theoretical and deals with the basic concepts in the field of communication as well as the definition of internal communication and its problems, as well as its forms and means used in internal communication. The second practical part firstly introduces the company Brilas Group Ltd., then a qualitative and quantitative marketing research is conducted, which focuses on the employees of Brilas Group Ltd. Based on the data obtained, the results of the primary investigation and subsequent recommendations for improving internal communication are presented.
Klíčová slova
komunikace, interní komunikace, prostředky komunikace, problémy komunikace, marketingový výzkum, společnost Brilas Group s. r. o.
Klíčová slova v angličtině
communication, internal communication, means of communication, communication problems, marketing research, Brilas Group Ltd.
Rozsah průvodní práce
74 s. (120 484 znaků)
Jazyk
CZ
Anotace
Tato bakalářská práce se zabývá interní komunikací ve společnosti Brilas Group s. r. o. Cílem této práce je zjistit, jaký je aktuální stav interní komunikace, který komunikační nástroj je ve společnosti nejvíce využívaný, a navrhnout zlepšení pro realizaci v praxi. Bakalářská práce má dvě části. První část je teoretická a věnuje se základním pojmům v oblasti komunikace i samotnému definování interní komunikace a jejím problémům, dále jejím formám a prostředkům, které se v interní komunikaci využívají. Druhá praktická část na začátku představuje společnost Brilas Group s. r. o., dále probíhá kvalitativní a kvantitativní marketingový výzkum, jenž se zaměřuje na zaměstnance společnosti Brilas Group s. r. o. Na základě získaných dat jsou prezentovány výsledky primárního šetření a následných doporučení ke zlepšení interní komunikace.
Anotace v angličtině
This bachelor thesis deals with internal communication in Brilas Group Ltd. The aim of this thesis is to find out what is the current state of internal communication, which communication tool is the most used in the company and to suggest improvements for implementation in practice. The bachelor thesis has two parts. The first part is theoretical and deals with the basic concepts in the field of communication as well as the definition of internal communication and its problems, as well as its forms and means used in internal communication. The second practical part firstly introduces the company Brilas Group Ltd., then a qualitative and quantitative marketing research is conducted, which focuses on the employees of Brilas Group Ltd. Based on the data obtained, the results of the primary investigation and subsequent recommendations for improving internal communication are presented.
Klíčová slova
komunikace, interní komunikace, prostředky komunikace, problémy komunikace, marketingový výzkum, společnost Brilas Group s. r. o.
Klíčová slova v angličtině
communication, internal communication, means of communication, communication problems, marketing research, Brilas Group Ltd.
Zásady pro vypracování
1. Proveďte rešerši odborné literatury se zaměřením na interní komunikaci organizací.
2. Stanovte cíl práce, formulujte výzkumné otázky a zvolte vhodné výzkumné metody.
3. Charakterizujte vybranou firmu i její komunikační nástroje.
4. Realizujte primární výzkum za účelem zjištění aktuálního stavu interní komunikace ve firmě.
5. Vyhodnoťte výsledky zjištěných dat, zodpovězte výzkumné otázky a navrhněte řešení za účelem zlepšení interní komunikace.
Zásady pro vypracování
1. Proveďte rešerši odborné literatury se zaměřením na interní komunikaci organizací.
2. Stanovte cíl práce, formulujte výzkumné otázky a zvolte vhodné výzkumné metody.
3. Charakterizujte vybranou firmu i její komunikační nástroje.
4. Realizujte primární výzkum za účelem zjištění aktuálního stavu interní komunikace ve firmě.
5. Vyhodnoťte výsledky zjištěných dat, zodpovězte výzkumné otázky a navrhněte řešení za účelem zlepšení interní komunikace.
Seznam doporučené literatury
EGAN, John. 2015. Marketing communications. Second edition. Los Angeles: Sage. 420 s. ISBN: 978-1-4462-5903-0.
HOLÁ, Jana. 2011. Jak zlepšit interní komunikaci. Brno: Computer Press. 317 s. ISBN: 978-80-251-2636-3.
JIŘINCOVÁ, Božena. 2010. Efektivní komunikace pro manažery. Praha: Grada. 138 s. ISBN: 978-80-247-1708-1.
KOZEL, Roman, Lenka MYNÁŘOVÁ a Hana SVOBODOVÁ. 2011. Moderní metody a techniky marketingového výzkumu. Praha: Grada. 304 s. ISBN:978-80-247-3527-6.
MOLEN, H. T. van der a Yvonne H. GRAMSBERGEN-HOOGLAND. 2019. Communication in organizations: basic skills and conversation models. Second edition. Abingdon, Oxon: Routledge. 215 s. ISBN: 978-1-315-14796-3.
Seznam doporučené literatury
EGAN, John. 2015. Marketing communications. Second edition. Los Angeles: Sage. 420 s. ISBN: 978-1-4462-5903-0.
HOLÁ, Jana. 2011. Jak zlepšit interní komunikaci. Brno: Computer Press. 317 s. ISBN: 978-80-251-2636-3.
JIŘINCOVÁ, Božena. 2010. Efektivní komunikace pro manažery. Praha: Grada. 138 s. ISBN: 978-80-247-1708-1.
KOZEL, Roman, Lenka MYNÁŘOVÁ a Hana SVOBODOVÁ. 2011. Moderní metody a techniky marketingového výzkumu. Praha: Grada. 304 s. ISBN:978-80-247-3527-6.
MOLEN, H. T. van der a Yvonne H. GRAMSBERGEN-HOOGLAND. 2019. Communication in organizations: basic skills and conversation models. Second edition. Abingdon, Oxon: Routledge. 215 s. ISBN: 978-1-315-14796-3.
Přílohy volně vložené
-
Přílohy vázané v práci
-
Převzato z knihovny
Ne
Plný text práce
Přílohy
Posudek(y) oponenta
Hodnocení vedoucího
Záznam průběhu obhajoby
Předsedkyně komise přivítala studentku na státních závěrečných zkouškách.
Studentka představila zkušební komisi svou bakalářskou práci dle předepsané struktury.
Byly přečteny posudky vedoucího a oponenta práce. Studentka dostal prostor vyjádřit se k připomínkám a zodpovědět na níže položené otázky.
V oponentském posudku byly položeny tyto otázky (oponent):
Předložila jste závěry svých zjištění vedení společnosti? Budou některé z Vámi navrhovaných opatření uplatněné v praxi?
Je podle vás možné využít pro interní komunikaci ve firmě nástroje jako je Whatsapp?
Studentka plně odpověděla na položené otázky.