Bakalářská práce se věnuje komunikačnímu mixu společnosti Aircraft Industries, a.s. V teoretické části je sumarizován komunikační mix a popis jednotlivých vybraných analýz. V praktické části je nejprve představena společnost Aircraft Industries, a.s. a vyráběné letouny a jejich modifikace, následuje Porterova analýza, analýza komunikačního mixu a SWOT analýza. V návaznosti na provedené analýzy jsou navrhnuta zlepšení komunikačního mixu společnosti.
Anotace v angličtině
This bachelor thesis focuses on the communication mix of the Aircraft Industries, a.s. company. In the theoretical part, the communication mix is summarized and the individual selected analyses are described. In the practical part, Aircraft Industries, a.s. company and the manufactured aircraft and their modifications are first introduced, followed by Porter's analysis, communication mix analysis, and SWOT analysis. Following the analyses, improvements to the company's communication mix are suggested.
Klíčová slova
marketing, marketingová komunikace, komunikační mix, letecká výroba
Klíčová slova v angličtině
marketing, marketing communication, communication mix, aviation production
Rozsah průvodní práce
72 s. (118 032 znaků)
Jazyk
CZ
Anotace
Bakalářská práce se věnuje komunikačnímu mixu společnosti Aircraft Industries, a.s. V teoretické části je sumarizován komunikační mix a popis jednotlivých vybraných analýz. V praktické části je nejprve představena společnost Aircraft Industries, a.s. a vyráběné letouny a jejich modifikace, následuje Porterova analýza, analýza komunikačního mixu a SWOT analýza. V návaznosti na provedené analýzy jsou navrhnuta zlepšení komunikačního mixu společnosti.
Anotace v angličtině
This bachelor thesis focuses on the communication mix of the Aircraft Industries, a.s. company. In the theoretical part, the communication mix is summarized and the individual selected analyses are described. In the practical part, Aircraft Industries, a.s. company and the manufactured aircraft and their modifications are first introduced, followed by Porter's analysis, communication mix analysis, and SWOT analysis. Following the analyses, improvements to the company's communication mix are suggested.
Klíčová slova
marketing, marketingová komunikace, komunikační mix, letecká výroba
Klíčová slova v angličtině
marketing, marketing communication, communication mix, aviation production
Zásady pro vypracování
1. Zpracujte teoretická východiska k tématu komunikačního mixu.
2. Formulujte cíle, výzkumné otázky a metodiku práce.
3. Charakterizujte vybranou společnost a její produkt.
4. Proveďte adekvátní analýzy.
5. Zhodnoťte výsledky analýz a navrhněte možná řešení pro zlepšení.
Zásady pro vypracování
1. Zpracujte teoretická východiska k tématu komunikačního mixu.
2. Formulujte cíle, výzkumné otázky a metodiku práce.
3. Charakterizujte vybranou společnost a její produkt.
4. Proveďte adekvátní analýzy.
5. Zhodnoťte výsledky analýz a navrhněte možná řešení pro zlepšení.
Seznam doporučené literatury
JAKUBÍKOVÁ, Dagmar, 2013. Strategický marketing: strategie a trendy. 2. rozš. vyd. Praha: Grada Publishing. ISBN 978-80-247-4670-8
KARLÍČEK, Miroslav, 2018. Základy marketingu. 2. přepracované a rozšířené vydání. Praha: Grada. ISBN 978-80-247-5869-5
PŘIKRYLOVÁ, Jana, 2019. Moderní marketingová komunikace. 2. zcela přepracované vydání. Praha: Grada Publishing. ISBN 978-80-271-0787-2
VYSEKALOVÁ, Jitka a Jiří MIKEŠ, 2018. Reklama:jak dělat reklamu. 4. aktualizované a doplněné vydání. Praha: Grada. ISBN 978-80-247-5865-7
Seznam doporučené literatury
JAKUBÍKOVÁ, Dagmar, 2013. Strategický marketing: strategie a trendy. 2. rozš. vyd. Praha: Grada Publishing. ISBN 978-80-247-4670-8
KARLÍČEK, Miroslav, 2018. Základy marketingu. 2. přepracované a rozšířené vydání. Praha: Grada. ISBN 978-80-247-5869-5
PŘIKRYLOVÁ, Jana, 2019. Moderní marketingová komunikace. 2. zcela přepracované vydání. Praha: Grada Publishing. ISBN 978-80-271-0787-2
VYSEKALOVÁ, Jitka a Jiří MIKEŠ, 2018. Reklama:jak dělat reklamu. 4. aktualizované a doplněné vydání. Praha: Grada. ISBN 978-80-247-5865-7
Přílohy volně vložené
-
Přílohy vázané v práci
-
Převzato z knihovny
Ne
Plný text práce
Přílohy
Posudek(y) oponenta
Hodnocení vedoucího
Záznam průběhu obhajoby
Předsedkyně komise přivítala studentku na státních závěrečných zkouškách.
Studentka představila zkušební komisi svou bakalářskou práci dle předepsané struktury.
Byly přečteny posudky vedoucího a oponenta práce. Studentka dostal prostor vyjádřit se k připomínkám a zodpovědět na níže položené otázky.
V posudku vedoucího byly položeny tyto otázky (vedoucí):
Ke kapitole 7.5., jakou potřebu (užitek) svým zákazníkům uspokojujete?
A jaké by mohly být další substituty z jiných oblastí?
V oponentském posudku byly položeny tyto otázky (oponent):
Představte jednotlivé cílové skupiny marketingové komunikace společnosti. Z textu plyne, že firma komunikuje s odbornou i neodbornou (např. místní) veřejností. Definujte jednotlivé cílové skupiny v obou těchto oblastech. U vybraných cílových skupin řekněte, co je (nebo by mohlo být) cílem komunikace s nimi, a ukažte, jak je komunikace s nimi efektivní. Pokud to na základě dat, která máte aktuálně k dispozici, nelze, řekněte, jaká data by k tomu byla potřeba a jak by taková analýza měla být provedena.