Diplomová práce se zabývá vytvořením marketingové strategie svatebního salonu. Teoretická část je zaměřena na problematiku svatebních služeb a marketingu ve svatební oblasti. V praktické části je představen svatební salon a následuje analýza jeho marketingového mixu, kvalitativní výzkum a analýza konkurence. Projektová část zahrnuje návrh projektu marketingové komunikace na základě zjištěných poznatků v teoretické a praktické části.
Anotace v angličtině
The master's thesis deals with the creation of a marketing strategy for a wedding salon. The theoretical part is focused on the issue of wedding services and marketing in the wedding area. The practical part consists of a presentation of the wedding salon, an analysis salon's marketing mix, qualitative research and competition analysis. The project part includes a suggestion of the marketing strategy based on the findings in the theoretical and practical part.
Diplomová práce se zabývá vytvořením marketingové strategie svatebního salonu. Teoretická část je zaměřena na problematiku svatebních služeb a marketingu ve svatební oblasti. V praktické části je představen svatební salon a následuje analýza jeho marketingového mixu, kvalitativní výzkum a analýza konkurence. Projektová část zahrnuje návrh projektu marketingové komunikace na základě zjištěných poznatků v teoretické a praktické části.
Anotace v angličtině
The master's thesis deals with the creation of a marketing strategy for a wedding salon. The theoretical part is focused on the issue of wedding services and marketing in the wedding area. The practical part consists of a presentation of the wedding salon, an analysis salon's marketing mix, qualitative research and competition analysis. The project part includes a suggestion of the marketing strategy based on the findings in the theoretical and practical part.
Proveďte rešerši literatury a vypracujte teoretické podklady k problematice marketingové strategie malého podniku služeb. Formulujte cíle práce a výzkumné otázky.
Krátce charakterizujte svatební salon Bellis a jeho pozici na trhu.
Na základě zjištěných skutečností realizujte marketingový výzkum a vyhodnoťte získaná data.
Navrhněte projekt marketingové strategie pro svatební salon Bellis. Vyvoďte případné limity realizace tohoto projektu.
Zásady pro vypracování
Proveďte rešerši literatury a vypracujte teoretické podklady k problematice marketingové strategie malého podniku služeb. Formulujte cíle práce a výzkumné otázky.
Krátce charakterizujte svatební salon Bellis a jeho pozici na trhu.
Na základě zjištěných skutečností realizujte marketingový výzkum a vyhodnoťte získaná data.
Navrhněte projekt marketingové strategie pro svatební salon Bellis. Vyvoďte případné limity realizace tohoto projektu.
Seznam doporučené literatury
JAKUBÍKOVÁ, Dagmar. Strategický marketing: strategie a trendy. 2., rozš. vyd. Praha: Grada Publishing, 2013. 362 s. ISBN 9788024746708.
TAHAL, Radek. Marketingový výzkum: postupy, metody, trendy. První vydání. Praha: Grada Publishing, 2017. 261 s. ISBN 978-80-271-0206-8.
BLAŽKOVÁ, Martina. Marketingové řízení a plánování pro malé a střední firmy. Praha: Grada Publishing, 2007. 278 s. ISBN 9788024715353.
WIRTZ, Jochen. Winning in service markets: success through people, technology and strategy. Hackensack: World Scientific, 2017. 684 s. ISBN 978-1-944659-05-9.
VAŠTÍKOVÁ, Miroslava. Marketing služeb: efektivně a moderně. 2., aktualiz. a rozš. vyd. Praha: Grada Publishing, 2014. 268 s. ISBN 9788024750378.
Seznam doporučené literatury
JAKUBÍKOVÁ, Dagmar. Strategický marketing: strategie a trendy. 2., rozš. vyd. Praha: Grada Publishing, 2013. 362 s. ISBN 9788024746708.
TAHAL, Radek. Marketingový výzkum: postupy, metody, trendy. První vydání. Praha: Grada Publishing, 2017. 261 s. ISBN 978-80-271-0206-8.
BLAŽKOVÁ, Martina. Marketingové řízení a plánování pro malé a střední firmy. Praha: Grada Publishing, 2007. 278 s. ISBN 9788024715353.
WIRTZ, Jochen. Winning in service markets: success through people, technology and strategy. Hackensack: World Scientific, 2017. 684 s. ISBN 978-1-944659-05-9.
VAŠTÍKOVÁ, Miroslava. Marketing služeb: efektivně a moderně. 2., aktualiz. a rozš. vyd. Praha: Grada Publishing, 2014. 268 s. ISBN 9788024750378.
Přílohy volně vložené
-
Přílohy vázané v práci
-
Převzato z knihovny
Ne
Plný text práce
Přílohy
Posudek(y) oponenta
Hodnocení vedoucího
Záznam průběhu obhajoby
Předseda komise přivítal studentku na státních závěrečných zkouškách. Studentka představila zkušební komisi svou diplomovou práci dle předepsané struktury. Byly přečteny posudky vedoucího a oponenta práce. Studentka dostala prostor vyjádřit se k připomínkám a zodpovědět na níže položené otázky.
Vedoucí práce (doc. Bačuvčík) ve svém posudku položil jednu otázku:
V analýze konkurence hovoříte o tom, že pro zákaznice z daného regionu by mohly být konkurenční alternativou i salony z větší dálky – třeba i z Čech. Lze uvažovat o tom, že by i salon Bellis mohl oslovovat klientelu i mimo svůj region? Co je k tomu potřeba?
V oponentském posudku byly položeny tyto otázky (dr. Zábojová):
1. Dle vašich závěrů z kvalitativního šetření jsou rozhodující faktory při výběru svatebního salonu vzdálenost, doporučení od blízké osoby, cena šatů, obsah sociálních sítí a webových stránek. Nepovažujete za důležité kritérium při výběru svatebního salonu i počet nabízených šatů (šíři produktového portfolia)?
2. V projektové části navrhujete využít podpory prodeje na měsíce s nižší poptávkou po službách salonu. Které to konkrétně jsou? Zjišťovala jste v rozhovorech, jak dlouho dopředu si nevěsty svatební šaty vybírají?
3. Do budoucna navrhujete ke komunikaci salonu využít soc. síť TikTok. Jaký styl komunikace a pro jakou cílovou skupinu byste ji zvolila a proč?