Diplomová práce se zabývá návrhem marketingové komunikace pro zvířecí kavárnu dle japonského konceptu. V teoretické části jsou definovány kapitoly týkající se tématu práce. Názvy hlavních kapitol jsou Marketing služeb, Marketingový mix, Zooterapie a Kávová kultura v Japonsku. Praktická část je věnována smíšenému výzkumu. Kvantitativní část se pomocí sběru online dotazníků snažila zjistit, jaké mají respondenti povědomí o zvířecích kavárnách a případně, jakou zvířecí kavárnu by ve svém okolí uvítali. Kvalitativní část s metodou individuálních rozhovorů se zaměřila na návštěvu kaváren a vztah participantů k sociálním sítím. Na základě zjištěných informací je v projektové části vypracován návrh komunikace psí kavárny.
Anotace v angličtině
The diploma thesis focuses on the design of marketing communication for an pet cafe according to the Japanese concept. The chapters regarding the topic of this thesis are defined in the theoretical part. The titles of the main chapters are Marketing Services, Marketing Mix, Zootherapy and Coffee culture in Japan. The practical part is devoted to mixed research. The quantitative part, by collecting online questionnaires, tried to find out what respondents are aware of pet cafes and, if so, which pet cafe they would welcome in their area. The qualitative part with the method of individual interviews focused on visiting cafes and the relationship of participants to social media. Based on the information obtained, a communication design for a dog café is developer in the project part.
Klíčová slova
marketing služeb, marketingový mix, kavárna, zvířecí kavárna, Japonsko, pes, návrh komunikace
Klíčová slova v angličtině
marketing services, marketing mix, café, pet café, Japan, dog, communication design
Rozsah průvodní práce
103 s. (136 486 znaků)
Jazyk
CZ
Anotace
Diplomová práce se zabývá návrhem marketingové komunikace pro zvířecí kavárnu dle japonského konceptu. V teoretické části jsou definovány kapitoly týkající se tématu práce. Názvy hlavních kapitol jsou Marketing služeb, Marketingový mix, Zooterapie a Kávová kultura v Japonsku. Praktická část je věnována smíšenému výzkumu. Kvantitativní část se pomocí sběru online dotazníků snažila zjistit, jaké mají respondenti povědomí o zvířecích kavárnách a případně, jakou zvířecí kavárnu by ve svém okolí uvítali. Kvalitativní část s metodou individuálních rozhovorů se zaměřila na návštěvu kaváren a vztah participantů k sociálním sítím. Na základě zjištěných informací je v projektové části vypracován návrh komunikace psí kavárny.
Anotace v angličtině
The diploma thesis focuses on the design of marketing communication for an pet cafe according to the Japanese concept. The chapters regarding the topic of this thesis are defined in the theoretical part. The titles of the main chapters are Marketing Services, Marketing Mix, Zootherapy and Coffee culture in Japan. The practical part is devoted to mixed research. The quantitative part, by collecting online questionnaires, tried to find out what respondents are aware of pet cafes and, if so, which pet cafe they would welcome in their area. The qualitative part with the method of individual interviews focused on visiting cafes and the relationship of participants to social media. Based on the information obtained, a communication design for a dog café is developer in the project part.
Klíčová slova
marketing služeb, marketingový mix, kavárna, zvířecí kavárna, Japonsko, pes, návrh komunikace
Klíčová slova v angličtině
marketing services, marketing mix, café, pet café, Japan, dog, communication design
Zásady pro vypracování
1. Na základě odborné literatury zpracujte teoretická východiska k tématu práce.
2. Stanovte cíl práce, formulujte výzkumné otázky a zvolte vhodné výzkumné metody.
3. Charakterizujte koncept zvířecí kavárny, konkurenci zvířecích kaváren na českém trhu a analyzujte jejich komunikaci.
4. Realizujte kvalitativní a kvantitativní výzkum s ohledem na cíl práce.
5. Ze zjištěných dat vyvoďte relevantní závěry a navrhněte koncept a komunikaci zvířecí kavárny ve formě projektu.
Zásady pro vypracování
1. Na základě odborné literatury zpracujte teoretická východiska k tématu práce.
2. Stanovte cíl práce, formulujte výzkumné otázky a zvolte vhodné výzkumné metody.
3. Charakterizujte koncept zvířecí kavárny, konkurenci zvířecích kaváren na českém trhu a analyzujte jejich komunikaci.
4. Realizujte kvalitativní a kvantitativní výzkum s ohledem na cíl práce.
5. Ze zjištěných dat vyvoďte relevantní závěry a navrhněte koncept a komunikaci zvířecí kavárny ve formě projektu.
DIBB, Sally, SIMKIN Lyndon, M. PRIDE William, a FERRELL O. C. 2016. Marketing: concepts and strategies. 7th edition. Australia: Cengage Learning. ISBN 9781473725126.
KARLÍČEK, Miroslav. 2016. Marketingová komunikace: jak komunikovat na našem trhu. 2., aktualizované a doplněné vydání. Praha: Grada Publishing. ISBN 9788024757698.
PŘIKRYLOVÁ, Jana. 2019. Moderní marketingová komunikace. 2., zcela přepracované vydání. Praha: Grada Publishing. ISBN: 9788027107872.
DIBB, Sally, SIMKIN Lyndon, M. PRIDE William, a FERRELL O. C. 2016. Marketing: concepts and strategies. 7th edition. Australia: Cengage Learning. ISBN 9781473725126.
KARLÍČEK, Miroslav. 2016. Marketingová komunikace: jak komunikovat na našem trhu. 2., aktualizované a doplněné vydání. Praha: Grada Publishing. ISBN 9788024757698.
PŘIKRYLOVÁ, Jana. 2019. Moderní marketingová komunikace. 2., zcela přepracované vydání. Praha: Grada Publishing. ISBN: 9788027107872.
Přílohy volně vložené
-
Přílohy vázané v práci
grafy, tabulky
Převzato z knihovny
Ne
Plný text práce
Přílohy
Posudek(y) oponenta
Hodnocení vedoucího
Záznam průběhu obhajoby
Předsedkyně komise přivítala studenta na státních závěrečných zkouškách.
Student představil zkušební komisi svou diplomovou práci dle předepsané struktury.
Byly přečteny posudky vedoucího a oponenta práce. Student dostal prostor vyjádřit se k připomínkám a zodpovědět na níže položené otázky.
V oponentském posudku byly položeny tyto otázky (oponent):
Myslíte si, že by se v ČR ujal i jiný koncept kaváren v japonském stylu (např. Moomin Café nebo Maid kavárny)?
Jak byste eliminoval potenciální hrozbu, že kavárnu ze zvědavosti jednou navštíví velké množství návštěvníků, ale nebudou návštěvu opakovat?
Nepovažujete definovanou cílovou skupinu 19 – 29 let za příliš úzkou? Jak byste oslovil starší generace z řad „psíčkařů“ (například seniory, kteří nemají prostor nebo finanční prostředky na pořízení vlastního psa, ale chybí jim kontakt se zvířaty)?
Student plně odpověděl na položené otázky.