Diplomová práce se zabývá oblastí komunikační strategie. Cílem práce je analýza komunikační strategie sázkové kanceláře Sazkabet a vypracování návrhu na její možné rozšíření a zefektivnění v marketingových online kanálech. Tato práce je rozdělena do tří částí. Teoretická část je zaměřena na poznání odvětví kurzového sázení a definici základních marketingových pojmů, respektive oblast komunikačního mixu, digitálního marketingu a tvorby komunikační strategie. Praktická část je zaměřena na představení společnosti a komunikační strategie, analýzu komunikace konkurence v online marketingových kanálech a dva výzkumy - kvalitativní a kvantitativní. V navazující projektové části, která vychází z poznatků předchozích dvou, je vyhotoven návrh pro rozšíření a zefektivnění komunikační strategie v online marketingových kanálech.
Anotace v angličtině
The diploma thesis deals with the area of communication strategy. The aim of the work is to analyze the communication strategy of the betting agency Sazkabet and to develop a proposal for its possible expansion and streamlining in online marketing channels. This work is divided into three parts. The theoretical part is focused on the knowledge of the betting industry and the definition of basic marketing concepts, respectively the area of communication mix, digital marketing and the creation of a communication strategy. The practical part is focused on the introduction of the company and on the communication strategy, analysis of competition communication in online marketing channels and two researches - qualitative and quantitative. In the follow-up project part, which is based on the findings of the previous two, a proposal is made for expanding and streamlining the communication strategy in online marketing channels.
marketing, digital marketing, communication mix, communication strategy, marketing research, betting agency
Rozsah průvodní práce
110 s. (201 073 znaků)
Jazyk
CZ
Anotace
Diplomová práce se zabývá oblastí komunikační strategie. Cílem práce je analýza komunikační strategie sázkové kanceláře Sazkabet a vypracování návrhu na její možné rozšíření a zefektivnění v marketingových online kanálech. Tato práce je rozdělena do tří částí. Teoretická část je zaměřena na poznání odvětví kurzového sázení a definici základních marketingových pojmů, respektive oblast komunikačního mixu, digitálního marketingu a tvorby komunikační strategie. Praktická část je zaměřena na představení společnosti a komunikační strategie, analýzu komunikace konkurence v online marketingových kanálech a dva výzkumy - kvalitativní a kvantitativní. V navazující projektové části, která vychází z poznatků předchozích dvou, je vyhotoven návrh pro rozšíření a zefektivnění komunikační strategie v online marketingových kanálech.
Anotace v angličtině
The diploma thesis deals with the area of communication strategy. The aim of the work is to analyze the communication strategy of the betting agency Sazkabet and to develop a proposal for its possible expansion and streamlining in online marketing channels. This work is divided into three parts. The theoretical part is focused on the knowledge of the betting industry and the definition of basic marketing concepts, respectively the area of communication mix, digital marketing and the creation of a communication strategy. The practical part is focused on the introduction of the company and on the communication strategy, analysis of competition communication in online marketing channels and two researches - qualitative and quantitative. In the follow-up project part, which is based on the findings of the previous two, a proposal is made for expanding and streamlining the communication strategy in online marketing channels.
marketing, digital marketing, communication mix, communication strategy, marketing research, betting agency
Zásady pro vypracování
Proveďte rešerši literatury, zpracujte teoretická východiska a použijte jako podklad pro zpracování tématu.
Definujte cíl, metodologické postupy a výzkumné otázky práce.
Realizujte kvalitativní výzkum formou individuálních rozhovorů se zaměstnanci společnosti.
Vypracujte analýzu komunikace konkurence v online prostoru na základě stanovených kritérií.
Realizujte kvantitativní výzkum formou dotazníkového šetření se zákazníky společnosti.
Interpretujte výsledky a odpovězte na výzkumné otázky.
Vypracujte v rámci projektové části návrh na rozšíření a zefektivnění komunikační strategie v rámci online prostoru s využitím zjištěných dat.
Zásady pro vypracování
Proveďte rešerši literatury, zpracujte teoretická východiska a použijte jako podklad pro zpracování tématu.
Definujte cíl, metodologické postupy a výzkumné otázky práce.
Realizujte kvalitativní výzkum formou individuálních rozhovorů se zaměstnanci společnosti.
Vypracujte analýzu komunikace konkurence v online prostoru na základě stanovených kritérií.
Realizujte kvantitativní výzkum formou dotazníkového šetření se zákazníky společnosti.
Interpretujte výsledky a odpovězte na výzkumné otázky.
Vypracujte v rámci projektové části návrh na rozšíření a zefektivnění komunikační strategie v rámci online prostoru s využitím zjištěných dat.
Seznam doporučené literatury
KINGSNORTH Simon, 2016. Digital Marketing Strategy: An integrated approach to online marketing. 1. vyd. Londýn: Koganpage. ISBN 978-0-7494-7470-6.
KOTLER, Philip, Kevin L. KELLER, Mairead BRADY, Malcom GOODMAN a Torben HANSEN, 2019. Marketing management. 4. vyd. Harlow: Pearson. ISBN 978-1-292-24847-9.
PELSMACKER Patrick, Maggie GEUENS, Joeri BERGH, 2017. Marketing Communications: A European Perspective. 6. vyd. Harlow: Pearson. ISBN 978-1-292-13576-2.
PŘIKRYLOVÁ Jana, 2019. Moderní marketingová komunikace. 2. vyd. Praha: Grada. ISBN 978-80-271-0787-2.
TAHAL Radek, 2017. Marketingový výzkum: Postupy, metody, trendy. 1. vyd. Praha: Grada. ISBN 978-80-271-0206-8.
Seznam doporučené literatury
KINGSNORTH Simon, 2016. Digital Marketing Strategy: An integrated approach to online marketing. 1. vyd. Londýn: Koganpage. ISBN 978-0-7494-7470-6.
KOTLER, Philip, Kevin L. KELLER, Mairead BRADY, Malcom GOODMAN a Torben HANSEN, 2019. Marketing management. 4. vyd. Harlow: Pearson. ISBN 978-1-292-24847-9.
PELSMACKER Patrick, Maggie GEUENS, Joeri BERGH, 2017. Marketing Communications: A European Perspective. 6. vyd. Harlow: Pearson. ISBN 978-1-292-13576-2.
PŘIKRYLOVÁ Jana, 2019. Moderní marketingová komunikace. 2. vyd. Praha: Grada. ISBN 978-80-271-0787-2.
TAHAL Radek, 2017. Marketingový výzkum: Postupy, metody, trendy. 1. vyd. Praha: Grada. ISBN 978-80-271-0206-8.
Přílohy volně vložené
-
Přílohy vázané v práci
grafy, tabulky
Převzato z knihovny
Ne
Plný text práce
Přílohy
Posudek(y) oponenta
Hodnocení vedoucího
Záznam průběhu obhajoby
Předseda komise přivítal studenta na státních závěrečných zkouškách.
Student představil zkušební komisi svou /diplomovou práci dle předepsané struktury.
Byly přečteny posudky vedoucího a oponenta práce. Student dostal prostor vyjádřit se k připomínkám a zodpovědět na níže položené otázky.
V oponentském posudku byly položeny tyto otázky (oponent):
Otázky k obhajobě: 1. Představte prosím stručně, jaká legislativní omezení se týkají marketingové komunikace produktů společnosti Sazkabet. 2. V jakém smyslu jsou ostatní společnosti Sazka konkurentem Sazkabetu, když spadají do stejné skupiny? Čím se liší?
Student reagoval velmi připraveně na všechny položené otázky.