Bakalářská práce je zaměřena na analýzu odběratelských vztahů, která je důležitá pro zjiš-tění tržní pozice firmy. Analýza je rovněž důležitá pro porovnání s konkurencí a dalším setrváním firmy na trhu. Teoretická část této práce je rozdělena do více kapitol, ve kterých jsou zpracovány literární prameny týkající se podstaty odběratelských vztahů, segmentace, strategie a systému výběru odběratelů. Dále je práce zaměřena na SWOT analýzu a normy a certifikace. Praktická část začíná charakteristikou firmy KARIM, spol. s r.o. a dále se zabývá analýzou odběratelských činností, které firma využívá, a SWOT analýzou. Analýza je zakončena celkovým hodnocením a doporučením pro firmu.
Anotace v angličtině
The bachelor thesis is focused on customer relationship analysis, which important for de-termining company market position. The analysis is important for comparing with concur-rence and next company continuity on the market too.
The theoretical part of this thesis is divided into several chapters, in which I am working up the literary roots about principles of customer relationship, segmentation, strategy and customer selection system. Next the theoretical part is focused on SWOT analysis, norms and certifications.
The practical part starts with company KARIM, Ltd., characterization; next it is focused on the customers’ activities analysis, used by the company, and SWOT analysis. The analysis is finished by whole summary and by recommendations for company.
Klíčová slova
odběratelé, SWOT analýza, tržby, zakázka, konkurence, cena, podnik
Klíčová slova v angličtině
customer, SWOT analysis, incomes, order, concurrence, price, company
Rozsah průvodní práce
62 s., 4 s. obr. příloh.
Jazyk
CZ
Anotace
Bakalářská práce je zaměřena na analýzu odběratelských vztahů, která je důležitá pro zjiš-tění tržní pozice firmy. Analýza je rovněž důležitá pro porovnání s konkurencí a dalším setrváním firmy na trhu. Teoretická část této práce je rozdělena do více kapitol, ve kterých jsou zpracovány literární prameny týkající se podstaty odběratelských vztahů, segmentace, strategie a systému výběru odběratelů. Dále je práce zaměřena na SWOT analýzu a normy a certifikace. Praktická část začíná charakteristikou firmy KARIM, spol. s r.o. a dále se zabývá analýzou odběratelských činností, které firma využívá, a SWOT analýzou. Analýza je zakončena celkovým hodnocením a doporučením pro firmu.
Anotace v angličtině
The bachelor thesis is focused on customer relationship analysis, which important for de-termining company market position. The analysis is important for comparing with concur-rence and next company continuity on the market too.
The theoretical part of this thesis is divided into several chapters, in which I am working up the literary roots about principles of customer relationship, segmentation, strategy and customer selection system. Next the theoretical part is focused on SWOT analysis, norms and certifications.
The practical part starts with company KARIM, Ltd., characterization; next it is focused on the customers’ activities analysis, used by the company, and SWOT analysis. The analysis is finished by whole summary and by recommendations for company.
Klíčová slova
odběratelé, SWOT analýza, tržby, zakázka, konkurence, cena, podnik
Klíčová slova v angličtině
customer, SWOT analysis, incomes, order, concurrence, price, company
Zásady pro vypracování
Zhodnoťte na základě literárních pramenů stav teoretického řešení úkolu pro potřeby zpracování analýzy odběratelských vztahů.
Podle zvolených kritérií proveďte analýzu odběratelů firmy KARIM, spol. s.r.o.
Proveďte analýzu metod pro řešení odběratelských vztahů ve firmě KARIM, spol. s.r.o.
Zhodnoťte analytické poznatky a vypracujte pro vedení organizace soubor doporučení zaměřených na zvýšení efektivnosti současného stavu s přihlédnutím k rozvojovým možnostem podniku.
Zásady pro vypracování
Zhodnoťte na základě literárních pramenů stav teoretického řešení úkolu pro potřeby zpracování analýzy odběratelských vztahů.
Podle zvolených kritérií proveďte analýzu odběratelů firmy KARIM, spol. s.r.o.
Proveďte analýzu metod pro řešení odběratelských vztahů ve firmě KARIM, spol. s.r.o.
Zhodnoťte analytické poznatky a vypracujte pro vedení organizace soubor doporučení zaměřených na zvýšení efektivnosti současného stavu s přihlédnutím k rozvojovým možnostem podniku.
Seznam doporučené literatury
KOTLER, P. Marketing, Management. Přel. V. Dolanský, a kol. 7. vyd. Praha: Victoria publishing, 1992. ISBN 80-85605-08-2.
SYNEK, M. Manažerská ekonomika. 1. vyd. Praha: Grada Publishing, 1996. ISBN 80-7169-211-5.
TOMEK, J. a kol. Marketingová strategie podniku. 1. vyd. Praha: Management Press, 1992. ISBN 80-85603-03-9
VYTLAČIL, M., MAŠÍN, I., STANĚK, M. Podnik světové třídy. 1. vyd. Liberec: Institut průmyslového inženýrství, 1997. ISBN 80-902235-1-6.
TOMEK, J., TOMEK, G. Nákupní marketing. 1. vyd. Praha: Grada Publishing, 1996. ISBN 80-85623-96-X.
Seznam doporučené literatury
KOTLER, P. Marketing, Management. Přel. V. Dolanský, a kol. 7. vyd. Praha: Victoria publishing, 1992. ISBN 80-85605-08-2.
SYNEK, M. Manažerská ekonomika. 1. vyd. Praha: Grada Publishing, 1996. ISBN 80-7169-211-5.
TOMEK, J. a kol. Marketingová strategie podniku. 1. vyd. Praha: Management Press, 1992. ISBN 80-85603-03-9
VYTLAČIL, M., MAŠÍN, I., STANĚK, M. Podnik světové třídy. 1. vyd. Liberec: Institut průmyslového inženýrství, 1997. ISBN 80-902235-1-6.
TOMEK, J., TOMEK, G. Nákupní marketing. 1. vyd. Praha: Grada Publishing, 1996. ISBN 80-85623-96-X.
Přílohy volně vložené
-
Přílohy vázané v práci
ilustrace, schémata, tabulky
Převzato z knihovny
Ano
Plný text práce
Přílohy
Posudek(y) oponenta
Hodnocení vedoucího
Záznam průběhu obhajoby
Dostál: Jaké je stadium realizace Vašich doporučení ve firmě?