Diplomová práce je zaměřena na identifikaci tržních segmentů docházkového systému Alveno. Práce je rozdělena do 3 hlavních částí. První část práce se zabývá teorií a vymezuje základy segmentace trhu, marketingového průzkumu a marketingové komunikace. Ve druhé části práce jsou uskutečněny marketingové výzkumy. Třetí část se zabývá nastavení komunikační strategie pro produkt Alveno.
Anotace v angličtině
The thesis focuses on the identification of market segments of the Alveno attendance system. The thesis is divided into 3 main parts. The first part of the thesis deals with theory and defines the basics of market segmentation, marketing research and marketing communication. In the second part of the thesis, marketing research is conducted. The third part deals with setting up a communication strategy for the product Alveno.
Klíčová slova
segmentace trhu, marketingový výzkum, marketingová komunikace
Klíčová slova v angličtině
market segmentation, marketing research, marketing communication
Rozsah průvodní práce
89 s. (108 052 znaků)
Jazyk
CZ
Anotace
Diplomová práce je zaměřena na identifikaci tržních segmentů docházkového systému Alveno. Práce je rozdělena do 3 hlavních částí. První část práce se zabývá teorií a vymezuje základy segmentace trhu, marketingového průzkumu a marketingové komunikace. Ve druhé části práce jsou uskutečněny marketingové výzkumy. Třetí část se zabývá nastavení komunikační strategie pro produkt Alveno.
Anotace v angličtině
The thesis focuses on the identification of market segments of the Alveno attendance system. The thesis is divided into 3 main parts. The first part of the thesis deals with theory and defines the basics of market segmentation, marketing research and marketing communication. In the second part of the thesis, marketing research is conducted. The third part deals with setting up a communication strategy for the product Alveno.
Klíčová slova
segmentace trhu, marketingový výzkum, marketingová komunikace
Klíčová slova v angličtině
market segmentation, marketing research, marketing communication
Zásady pro vypracování
1. S využitím dostupných zdrojů odborné literatury charakterizujte teoretické základy v oblasti identifikace cílových skupin
2. Formulujte cíle, výzkumné otázky a metodický postup diplomové práce
3. Realizujte kvantitativní a kvalitativní výzkum s cílem identifikovat cílové skupiny.
4. S využitím výsledků výzkumu identifikujte cílové skupiny a navrhněte komunikační strategii produktu Alveno, případně její doplnění.
5. Zhodnoťte splnění cílů a reagujte na výzkumné otázky.
Zásady pro vypracování
1. S využitím dostupných zdrojů odborné literatury charakterizujte teoretické základy v oblasti identifikace cílových skupin
2. Formulujte cíle, výzkumné otázky a metodický postup diplomové práce
3. Realizujte kvantitativní a kvalitativní výzkum s cílem identifikovat cílové skupiny.
4. S využitím výsledků výzkumu identifikujte cílové skupiny a navrhněte komunikační strategii produktu Alveno, případně její doplnění.
5. Zhodnoťte splnění cílů a reagujte na výzkumné otázky.
Seznam doporučené literatury
HANZELKOVÁ, Alena, Miloslav KEŘKOVSKÝ a Oldřich VYKYPĚL. Strategické řízení: teorie pro praxi. 3. přepracované vydání. V Praze: C.H. Beck, 2017. C.H. Beck pro praxi. ISBN 978-80-7400-637-1.
KOTLER, Philip a Kevin Lane KELLER. Marketing management. Twelfth ed. Upper Saddle River, NJ: Pearson Prentice Hall, 2006. ISBN 0131457578.
KOTLER, Philip a Gary ARMSTRONG. Marketing. Praha: Grada, c2004, 855 s. ISBN 978-80-247-0513-2.
SOUKALOVÁ, Radomila. Marketing... je věda kreativní. Zlín: Radim Bačuvčík – VeRBuM, 2015. ISBN 978-80-87500-71-2.
SVĚTLÍK, Jaroslav, 2005. Marketing – cesta k trhu. Plzeň: A. Čeněk. 340 s. ISBN 80-86898-48-2.
Seznam doporučené literatury
HANZELKOVÁ, Alena, Miloslav KEŘKOVSKÝ a Oldřich VYKYPĚL. Strategické řízení: teorie pro praxi. 3. přepracované vydání. V Praze: C.H. Beck, 2017. C.H. Beck pro praxi. ISBN 978-80-7400-637-1.
KOTLER, Philip a Kevin Lane KELLER. Marketing management. Twelfth ed. Upper Saddle River, NJ: Pearson Prentice Hall, 2006. ISBN 0131457578.
KOTLER, Philip a Gary ARMSTRONG. Marketing. Praha: Grada, c2004, 855 s. ISBN 978-80-247-0513-2.
SOUKALOVÁ, Radomila. Marketing... je věda kreativní. Zlín: Radim Bačuvčík – VeRBuM, 2015. ISBN 978-80-87500-71-2.
SVĚTLÍK, Jaroslav, 2005. Marketing – cesta k trhu. Plzeň: A. Čeněk. 340 s. ISBN 80-86898-48-2.
Přílohy volně vložené
1 tabulka s daty z marketingového průzkumu
Odkaz na rozhovory vložen do diplomové práce
Přílohy vázané v práci
grafy, schémata, tabulky
Převzato z knihovny
Ne
Plný text práce
Přílohy
Posudek(y) oponenta
Hodnocení vedoucího
Záznam průběhu obhajoby
Předseda komise přivítal studenta na SZZ. Student představil zkušební komisi svou diplomovou práci dle předepsané struktury.Byly přečteny posudky vedoucího a oponenta práce. Student dostal prostor vyjádřit se k připomínkám a zodpovědět na níže položené otázky.V oponentském posudku byly položeny tyto otázky (oponent): 1.) Jaký je vztah mezi komunikační strategií a marketingovou strategií? 2.) Co je podstatou digitálního PR a jak ovlivňuje finanční firemní cíle? 3.) V kap. 6.3 vymezujete rizika. Která z nich jsou závažná a současně vysoce pravděpodobná? Student plně odpověděl na otázky.