Cílem diplomové práce je návrh vhodné komunikační strategie pro kuchařku Zhubni v kuchyni, která vychází z instagramového profilu se stejným názvem. V teoretické části práce jsou vymezeny základní pojmy dané problematiky, a to online marketing, influencer marketing, komunikační strategie, komunikační nástroje, budování osobního brandu a také metodologie práce. Praktická část se věnuje představení osobní značky a charakteristice produktu, který je uváděn na trh, a také vybraným analýzám, jako je například SWOT analýza nebo analýza konkurence. V této části je zahrnuto také kvalitativní a kvantitativní výzkumné šetření. Na základě tohoto šetření a vypracovaných analýz jsou zpracovány cílové skupiny pro komunikační strategii. V projektové části je pak vypracovaná komunikační strategie pro uvedení kuchařky na trh.
Anotace v angličtině
The main goal of this diploma thesis is to propose suitable communication strategies for "Zhubni v kuchyni" cookbook that is based on the Instagram profile with the same name. Elemental terms for this problematic, such as online marketing, influencer marketing, communication strategies, communication tools, building personal brands and methodology of this work, are specified in the theoretical part of the thesis. The practical part is focused on the introduction of the personal brand and product characteristics which will be launched, and it is focused on chosen analysis, such as the SWOT analysis and competition analysis. There is also qualitative and quantitative research in this part. Based on this research and analyses there are target groups established for the communication strategy. In the project part communication strategy is defined for the launch of the cookbook.
communication mix, communication strategy, influencer marketing, Instagram, food blog, personal brand, online marketing
Rozsah průvodní práce
104 s. (133 210 znaků)
Jazyk
CZ
Anotace
Cílem diplomové práce je návrh vhodné komunikační strategie pro kuchařku Zhubni v kuchyni, která vychází z instagramového profilu se stejným názvem. V teoretické části práce jsou vymezeny základní pojmy dané problematiky, a to online marketing, influencer marketing, komunikační strategie, komunikační nástroje, budování osobního brandu a také metodologie práce. Praktická část se věnuje představení osobní značky a charakteristice produktu, který je uváděn na trh, a také vybraným analýzám, jako je například SWOT analýza nebo analýza konkurence. V této části je zahrnuto také kvalitativní a kvantitativní výzkumné šetření. Na základě tohoto šetření a vypracovaných analýz jsou zpracovány cílové skupiny pro komunikační strategii. V projektové části je pak vypracovaná komunikační strategie pro uvedení kuchařky na trh.
Anotace v angličtině
The main goal of this diploma thesis is to propose suitable communication strategies for "Zhubni v kuchyni" cookbook that is based on the Instagram profile with the same name. Elemental terms for this problematic, such as online marketing, influencer marketing, communication strategies, communication tools, building personal brands and methodology of this work, are specified in the theoretical part of the thesis. The practical part is focused on the introduction of the personal brand and product characteristics which will be launched, and it is focused on chosen analysis, such as the SWOT analysis and competition analysis. There is also qualitative and quantitative research in this part. Based on this research and analyses there are target groups established for the communication strategy. In the project part communication strategy is defined for the launch of the cookbook.
communication mix, communication strategy, influencer marketing, Instagram, food blog, personal brand, online marketing
Zásady pro vypracování
Zpracujte teoretická východiska k tématu. Pozornost věnujte specifikům komunikace knižních produktů v online prostředí.
Stanovte cíl, metody a výzkumné otázky práce.
Charakterizujte nový produkt, který hodláte uvést na trh.
Na základě situační analýzy, kvalitativního i kvantitativního šetření zpracujte profil cílové skupiny a podněty pro komunikační strategii kuchařky.
Zodpovězte výzkumné otázky a vypracujte komunikační strategii pro uvedení kuchařky na trh včetně timingu, rozpočtu apod.
Formulujte možnosti a limity realizace projektu.
Zásady pro vypracování
Zpracujte teoretická východiska k tématu. Pozornost věnujte specifikům komunikace knižních produktů v online prostředí.
Stanovte cíl, metody a výzkumné otázky práce.
Charakterizujte nový produkt, který hodláte uvést na trh.
Na základě situační analýzy, kvalitativního i kvantitativního šetření zpracujte profil cílové skupiny a podněty pro komunikační strategii kuchařky.
Zodpovězte výzkumné otázky a vypracujte komunikační strategii pro uvedení kuchařky na trh včetně timingu, rozpočtu apod.
Formulujte možnosti a limity realizace projektu.
Seznam doporučené literatury
HESKOVÁ, Marie a Peter ŠTARCHOŇ, 2009. Marketingová komunikace a moderní trendy v marketingu. Praha: Oeconomica. ISBN 978-80-245-1520-5
JANOUCH, Viktor, 2010. Internetový marketing: prosaďte se na webu a sociálních sítích. Vyd. 1. Brno: Computer Press. ISBN 978-80-251-2795-7
KOLEKTIV AUTORŮ, 2014. Online marketing. Brno: Computer Press. ISBN 978-80-251-4155-7
KOTLER, Philip a Gary ARMSTRONG, 2012. Principles of marketing. 14th edition, Pearson Prentice Hall. ISBN-13 978-0132167123
PŘIKRYLOVÁ, Jana a Hana JAHODOVÁ, 2010. Moderní marketingová komunikace. Praha: Grada. Expert (Grada). ISBN 978-80-247-3622-8
Seznam doporučené literatury
HESKOVÁ, Marie a Peter ŠTARCHOŇ, 2009. Marketingová komunikace a moderní trendy v marketingu. Praha: Oeconomica. ISBN 978-80-245-1520-5
JANOUCH, Viktor, 2010. Internetový marketing: prosaďte se na webu a sociálních sítích. Vyd. 1. Brno: Computer Press. ISBN 978-80-251-2795-7
KOLEKTIV AUTORŮ, 2014. Online marketing. Brno: Computer Press. ISBN 978-80-251-4155-7
KOTLER, Philip a Gary ARMSTRONG, 2012. Principles of marketing. 14th edition, Pearson Prentice Hall. ISBN-13 978-0132167123
PŘIKRYLOVÁ, Jana a Hana JAHODOVÁ, 2010. Moderní marketingová komunikace. Praha: Grada. Expert (Grada). ISBN 978-80-247-3622-8
Přílohy volně vložené
-
Přílohy vázané v práci
ilustrace, grafy, tabulky
Převzato z knihovny
Ne
Plný text práce
Přílohy
Posudek(y) oponenta
Hodnocení vedoucího
Záznam průběhu obhajoby
Předseda komise přivítal studenta na SZZ. Studentka představila zkušební komisi svou diplomovou práci dle předepsané struktury.Byly přečteny posudky vedoucího a oponenta práce. Studentka dostala prostor vyjádřit se k připomínkám a zodpovědět na níže položené otázky.V oponentském posudku byly položeny tyto otázky (oponent): 1.) Často hraje roli při nákupu knihy tohoto typu možnost prolistovat si ji, a detailně se seznámit s obsahem. Jak se přizpůsobíte této potřebě při nákupy kuchařky na internetu? 2.)Jaká byla kritéria pro výběr konkurence? 3.) Kde vidíte největší rizika projektu? Jak jim budete předcházet nebo čelit? Studentka plně odpověděla na otázky.