Hlavním cílem bakalářské práce bylo grafické doplnění a úprava studijních materiálů k předmětům Počítačové sítě a Provoz počítačových sítí. Konkrétně vytvoření více než 150 vektorových obrázků a sjednocení téměř 500 stran do jednotného formátování. Současně s novým vzhledem vzniklo místo pro prezentaci a rychlý přístup v podobě webových stránek, které poskytují studentům veškeré informace a dokumenty potřebné ke studiu předmětů toho času na adresách http://ps.fai.utb.cz a http://pps.fai.utb.cz
Anotace v angličtině
The main aim of the baccalaureate work was modification and complements of the educational basis and at the same time the places for their storage for the subjects Computer networks I and Service computer network. In the concrete creation more than 150 vectorial pictures and unification almost 500 pages to the uniform formatting. At the same time with new appearance arose place for presentation and quick access in form web pages, which offer students all information and documents needed to studio subjects that time on address http://ps.fai.utb.cz and http://pps.fai.utb.cz
WWW, Web sites, vectorial pictures, uniform formatting
Rozsah průvodní práce
67 s.
Jazyk
CZ
Anotace
Hlavním cílem bakalářské práce bylo grafické doplnění a úprava studijních materiálů k předmětům Počítačové sítě a Provoz počítačových sítí. Konkrétně vytvoření více než 150 vektorových obrázků a sjednocení téměř 500 stran do jednotného formátování. Současně s novým vzhledem vzniklo místo pro prezentaci a rychlý přístup v podobě webových stránek, které poskytují studentům veškeré informace a dokumenty potřebné ke studiu předmětů toho času na adresách http://ps.fai.utb.cz a http://pps.fai.utb.cz
Anotace v angličtině
The main aim of the baccalaureate work was modification and complements of the educational basis and at the same time the places for their storage for the subjects Computer networks I and Service computer network. In the concrete creation more than 150 vectorial pictures and unification almost 500 pages to the uniform formatting. At the same time with new appearance arose place for presentation and quick access in form web pages, which offer students all information and documents needed to studio subjects that time on address http://ps.fai.utb.cz and http://pps.fai.utb.cz
WWW, Web sites, vectorial pictures, uniform formatting
Zásady pro vypracování
1. Zpracujte literární rešerši na dané téma.
2. Přeformátujte a překreslete elektronickou formu přednášek předmětu Počítačové sítě I dle pokynů vedoucího BP.
3. Přeformátujte a překreslete elektronickou formu přednášek předmětu Provoz počítačových sítí dle pokynů vedoucího BP.
4. Vytvořte WWW stránky pro předměty Počítačové sítě I a Provoz počítačových sítí.
Zásady pro vypracování
1. Zpracujte literární rešerši na dané téma.
2. Přeformátujte a překreslete elektronickou formu přednášek předmětu Počítačové sítě I dle pokynů vedoucího BP.
3. Přeformátujte a překreslete elektronickou formu přednášek předmětu Provoz počítačových sítí dle pokynů vedoucího BP.
4. Vytvořte WWW stránky pro předměty Počítačové sítě I a Provoz počítačových sítí.
Seznam doporučené literatury
[1] KADAVÝ, D. CorelDRAW 12. Brno: CP Books, 2005. ISBN: 80-251-0559-8
[2] BŘÍZA, V. FrontPage 2003. Praha: Grada, 2005. ISBN: 80-247-1240-7
[3] MAGERA, I. PowerPoint 2003. Brno: CP books, 2005. ISBN: 80-251-0398-6
[4] POWELL, TA. Web design. Brno: Computer Press, 2004. ISBN 80-722-6949-6
[5] NIELSEN, J. Web.design. Praha: SoftPress s.r.o., 2002. ISBN 80-86497-27-5
Seznam doporučené literatury
[1] KADAVÝ, D. CorelDRAW 12. Brno: CP Books, 2005. ISBN: 80-251-0559-8
[2] BŘÍZA, V. FrontPage 2003. Praha: Grada, 2005. ISBN: 80-247-1240-7
[3] MAGERA, I. PowerPoint 2003. Brno: CP books, 2005. ISBN: 80-251-0398-6
[4] POWELL, TA. Web design. Brno: Computer Press, 2004. ISBN 80-722-6949-6
[5] NIELSEN, J. Web.design. Praha: SoftPress s.r.o., 2002. ISBN 80-86497-27-5
Přílohy volně vložené
1 CD ROM
Přílohy vázané v práci
-
Převzato z knihovny
Ano
Plný text práce
Přílohy
Posudek(y) oponenta
Hodnocení vedoucího
Záznam průběhu obhajoby
Diplomant prezentoval hlavní výsledky dosažené při řešení své diplomové práce. V rámci diskuse byly členy komise vzneseny následující dotazy:
Doc. Zmeškal: Byly stránky konstruovány jako dynamické? Jak bude realizováno propojení vytvořených stránek se systémem Moodle?
Diplomant uspokojivě zodpověděl položené dotazy.