Diplomová práce se zabývá zlepšením podpory marketingové komunikace vybraných obcí v okrese Břeclav. Práce je zaměřena na webové stránky jednotlivých měst a možnou formu jejich zlepšení v rámci komunikace s občany. Hlavním cílem diplomové práce je navrhnout zlepšení webových stránek měst tak, aby byla co nejvíce praktická jak pro občany, tak i pro samosprávu obce. Teoretická část se zabývá základními pojmy z oblasti marketingu, veřejné správy, marketingové komunikace a rozšířených informací ohledně sociálních sítí. Praktická část se zaměřuje na kritéria, díky kterým jsou jednotlivá města porovnávána. Další částí je analýza webu pomocí self-testu a následně je vyhotovena návrhová část, kde je podrobně nastíněno, jak by měla ideální webová stránka města vypadat. Vše je interpretováno na reálných příkladech.
Anotace v angličtině
This Dissertation deals with improvement of support of Marketing Communication in selected towns in Břeclav district. The thesis focuses on the individual towns' websites and on a possible way of an improvement within the scope of their citizens' communication. The main goal of this dissertation is to propose an improvement of these websites in such way so they will be the most practical for the citizens as well as for the Town's Autonomy. The Theoretical part discusses basic terms of Marketing Industry, Public Administration, Marketing Communication and broader information related to the websites. The Practical part points out criteria set up for comparison of individual towns. The next part consists of Web Analysis via self-test. The last, Proposal part, outlines in details what an ideal town website should look like. Everything is interpreted on real examples.
Klíčová slova
marketingová komunikace, webové stránky, okres Břeclav, zlepšení formy komunikace
Klíčová slova v angličtině
marketing communication, website, Břeclav district, improving the form of communication
Rozsah průvodní práce
96 s. (146 038 znaků)
Jazyk
CZ
Anotace
Diplomová práce se zabývá zlepšením podpory marketingové komunikace vybraných obcí v okrese Břeclav. Práce je zaměřena na webové stránky jednotlivých měst a možnou formu jejich zlepšení v rámci komunikace s občany. Hlavním cílem diplomové práce je navrhnout zlepšení webových stránek měst tak, aby byla co nejvíce praktická jak pro občany, tak i pro samosprávu obce. Teoretická část se zabývá základními pojmy z oblasti marketingu, veřejné správy, marketingové komunikace a rozšířených informací ohledně sociálních sítí. Praktická část se zaměřuje na kritéria, díky kterým jsou jednotlivá města porovnávána. Další částí je analýza webu pomocí self-testu a následně je vyhotovena návrhová část, kde je podrobně nastíněno, jak by měla ideální webová stránka města vypadat. Vše je interpretováno na reálných příkladech.
Anotace v angličtině
This Dissertation deals with improvement of support of Marketing Communication in selected towns in Břeclav district. The thesis focuses on the individual towns' websites and on a possible way of an improvement within the scope of their citizens' communication. The main goal of this dissertation is to propose an improvement of these websites in such way so they will be the most practical for the citizens as well as for the Town's Autonomy. The Theoretical part discusses basic terms of Marketing Industry, Public Administration, Marketing Communication and broader information related to the websites. The Practical part points out criteria set up for comparison of individual towns. The next part consists of Web Analysis via self-test. The last, Proposal part, outlines in details what an ideal town website should look like. Everything is interpreted on real examples.
Klíčová slova
marketingová komunikace, webové stránky, okres Břeclav, zlepšení formy komunikace
Klíčová slova v angličtině
marketing communication, website, Břeclav district, improving the form of communication
Zásady pro vypracování
Úvod
Definujte cíle práce a použité metody zpracování práce.
I. Teoretická část
Proveďte průzkum literárních zdrojů a zpracujte teoretické východiska marketingové komunikace obcí.
II. Praktická část
Proveďte analýzu webových stránek vybraných obcí v okresu Břeclav.
Na základě vytvořené analýzy představte shrnutí východisek marketingové komunikace vybraných obcí.
Představte návrh zefektivnění webových stránek na základě konkrétního příkladu.
Závěr
Zásady pro vypracování
Úvod
Definujte cíle práce a použité metody zpracování práce.
I. Teoretická část
Proveďte průzkum literárních zdrojů a zpracujte teoretické východiska marketingové komunikace obcí.
II. Praktická část
Proveďte analýzu webových stránek vybraných obcí v okresu Břeclav.
Na základě vytvořené analýzy představte shrnutí východisek marketingové komunikace vybraných obcí.
Představte návrh zefektivnění webových stránek na základě konkrétního příkladu.
Závěr
Seznam doporučené literatury
EGAN, John. Marketing communications. 2nd ed. Los Angeles: Sage, 2015, 420 s. ISBN 978-14-462-5902-3.
KARLÍČEK, Miroslav. Marketingové komunikace: jak komunikovat na našem trhu. 2., aktualizované a doplněné vydání. Praha: Grada, 2016, 221 s. ISBN 978-80-247-5769-8.
KOTLER, Philip a Kevin Lane KELLER. A framework for marketing management. Sixth edition. Boston: Pearson, 2016, 344 s. ISBN 978-1-292-09314-7.
LOSEKOOT, Michelle a Eliška VYHNÁNKOVÁ. Jak na sítě: ovládněte čtyři principy úspěchu na sociálních sítích. V Brně: Jan Melvil Publishing, 2019, 325 s. ISBN 978-80-7555-084-2.
PŘIKRYLOVÁ, Jana. Moderní marketingová komunikace. 2., zcela přepracované vydání. Praha: Grada, 2019, 328 s. ISBN 978-80-271-0787-2.
Seznam doporučené literatury
EGAN, John. Marketing communications. 2nd ed. Los Angeles: Sage, 2015, 420 s. ISBN 978-14-462-5902-3.
KARLÍČEK, Miroslav. Marketingové komunikace: jak komunikovat na našem trhu. 2., aktualizované a doplněné vydání. Praha: Grada, 2016, 221 s. ISBN 978-80-247-5769-8.
KOTLER, Philip a Kevin Lane KELLER. A framework for marketing management. Sixth edition. Boston: Pearson, 2016, 344 s. ISBN 978-1-292-09314-7.
LOSEKOOT, Michelle a Eliška VYHNÁNKOVÁ. Jak na sítě: ovládněte čtyři principy úspěchu na sociálních sítích. V Brně: Jan Melvil Publishing, 2019, 325 s. ISBN 978-80-7555-084-2.
PŘIKRYLOVÁ, Jana. Moderní marketingová komunikace. 2., zcela přepracované vydání. Praha: Grada, 2019, 328 s. ISBN 978-80-271-0787-2.
Přílohy volně vložené
-
Přílohy vázané v práci
mapy, grafy, tabulky
Převzato z knihovny
Ne
Plný text práce
Přílohy
Posudek(y) oponenta
Hodnocení vedoucího
Záznam průběhu obhajoby
Doplňující otázky:
doc. Ing. Miloslava Chovancová, CSc
Jak byste nyní (správně) metodicky postupovala při zpracování analýzy a návrhu projektu? Od počátečního kroku po konečný. Aktuální pohled porovnejte s informacemi uváděných v DP. (Zodpovězeno částečně)
Ing. Janka Vydrová, Ph.D.,
Blíže popište výsledky „self testu na jednotlivé kliky počítačovou myší“. Zaměřte se na výpočet průměru výsledků. (Zodpovězeno částečně)
Otázky oponenta a vedoucího práce byly řešeny v rámci doplňující otázky viz. doplňující otázka doc. Ing. Miloslava Chovancová, CSc. V průběhu obhajoby studentka reagovala na doplňující dotazy a vysvětlila nesrovnalosti, které byly zmiňovány v posudcích. Na základě posudků vedoucího a oponenta práce, a s přihlédnutím na obhajobu studentky, komise hodnotí celkovou obhajobu známkou E.