Diplomová práce je zaměřená na zlepšení současného stavu marketingové komunikace vybrané koučky. Konkrétně na vytvoření sociálních sítí pro propagaci. Na základě teoretických poznatků a výstupu analýz o současném stavu marketingové komunikace vybrané koučky je vytvořena SWOT analýza, která slouží jako podklad pro vytvoření projektu. V práci je návrh sociálních sítí, nákladová, časová a riziková analýza.
Anotace v angličtině
The main aim of the Master´s thesis is to improve the marketing communication of a selected coach. The creation of social networks for promotion. Based on theoretical knowledge and the output of analyses of the current state of marketing communication of the selected coach, a SWOT analysis is created, which serves as a basis for creating a project. The work contains the design of social networks, cost, time and risk analysis.
Klíčová slova
marketingový mix, marketingová komunikace, marketingový výzkum, benchmarking, SWOT analýza, projekt
Diplomová práce je zaměřená na zlepšení současného stavu marketingové komunikace vybrané koučky. Konkrétně na vytvoření sociálních sítí pro propagaci. Na základě teoretických poznatků a výstupu analýz o současném stavu marketingové komunikace vybrané koučky je vytvořena SWOT analýza, která slouží jako podklad pro vytvoření projektu. V práci je návrh sociálních sítí, nákladová, časová a riziková analýza.
Anotace v angličtině
The main aim of the Master´s thesis is to improve the marketing communication of a selected coach. The creation of social networks for promotion. Based on theoretical knowledge and the output of analyses of the current state of marketing communication of the selected coach, a SWOT analysis is created, which serves as a basis for creating a project. The work contains the design of social networks, cost, time and risk analysis.
Klíčová slova
marketingový mix, marketingová komunikace, marketingový výzkum, benchmarking, SWOT analýza, projekt
Definujte cíle práce a použité metody zpracování práce.
I. Teoretická část
Vypracujte literární rešerši zaměřenou na oblast marketingové komunikace a formulujte teoretická východiska pro zpracování praktické části.
II. Praktická část
Analyzujte současný stav marketingové komunikace vybrané koučky.
Na základě výsledků analýzy zpracujte projekt zaměřený na zlepšení současného stavu marketingové komunikace vybrané koučky.
Proveďte časovou, nákladovou a rizikovou analýzu projektu.
Závěr
Zásady pro vypracování
Úvod
Definujte cíle práce a použité metody zpracování práce.
I. Teoretická část
Vypracujte literární rešerši zaměřenou na oblast marketingové komunikace a formulujte teoretická východiska pro zpracování praktické části.
II. Praktická část
Analyzujte současný stav marketingové komunikace vybrané koučky.
Na základě výsledků analýzy zpracujte projekt zaměřený na zlepšení současného stavu marketingové komunikace vybrané koučky.
Proveďte časovou, nákladovou a rizikovou analýzu projektu.
Závěr
Seznam doporučené literatury
ARMSTRONG, Gary, Philip KOTLER a Marc Oliver OPRESNIK. Marketing: an introduction. 13th ed. Boston: Pearson, 2017, 669 s. ISBN 978-1-292-14650-8.
KARLÍČEK, Miroslav. Základy marketingu. 2., přep. a rozš. vyd. Praha: Grada, 2018, 285 s. ISBN 978-80-247-5869-5.
KOTLER, Philip a Kevin Lane KELLER. Marketing management. 15th ed. Boston: Pearson, 2016, 714 s. ISBN 978-1-292-09262-1.
PAULOVČÁKOVÁ, Lucie. Marketing: přístup k marketingovému řízení. 1. vyd. Praha: Univerzita Jana Amose Komenského, 2015, 288 s. ISBN 978-80-7452-117-1.
VAŠTÍKOVÁ, Miroslava. Marketing služeb: efektivně a moderně. 2. vyd. Praha: Grada, 2014, 272 s. ISBN 978-80-247-5037-8.
Seznam doporučené literatury
ARMSTRONG, Gary, Philip KOTLER a Marc Oliver OPRESNIK. Marketing: an introduction. 13th ed. Boston: Pearson, 2017, 669 s. ISBN 978-1-292-14650-8.
KARLÍČEK, Miroslav. Základy marketingu. 2., přep. a rozš. vyd. Praha: Grada, 2018, 285 s. ISBN 978-80-247-5869-5.
KOTLER, Philip a Kevin Lane KELLER. Marketing management. 15th ed. Boston: Pearson, 2016, 714 s. ISBN 978-1-292-09262-1.
PAULOVČÁKOVÁ, Lucie. Marketing: přístup k marketingovému řízení. 1. vyd. Praha: Univerzita Jana Amose Komenského, 2015, 288 s. ISBN 978-80-7452-117-1.
VAŠTÍKOVÁ, Miroslava. Marketing služeb: efektivně a moderně. 2. vyd. Praha: Grada, 2014, 272 s. ISBN 978-80-247-5037-8.
Přílohy volně vložené
ne
Přílohy vázané v práci
grafy, schémata
Převzato z knihovny
Ne
Plný text práce
Přílohy
Posudek(y) oponenta
Hodnocení vedoucího
Záznam průběhu obhajoby
Vedoucí práce: Bejtkovský Jiří, Ing. Ph.D.
Oponent práce: Gregar Aleš, doc. PhDr. Ing. CSc.
Otázky vedoucího práce:
V jaké fázi jsou nyní jednotlivé akční plány? Probíhá jejich realizace do praxe dle předloženého projektu?
Jakou roli či vliv hraje v oblasti koučinku tak zvaný Word of Mouth Marketing?
Otázky oponenta práce:
V kap. 5 uvádíte vybrané trendy marketingové komunikace. Vybrala jste 4 trendy: WOM mkt, branding, event mkt, digitální mkt. Který z těchto trendů má největší význam pro vámi vybranou koučku a proč? Je zahrnut do vašeho návrhu akčních plánů?
V kap. 10.2, na str. 52-56 uvádíte analýzu mezoprostředí – benchmarking. Kdo dělal hodnocení v jednotlivých kritériích, jen vybraná koučka? Kdo stanovil váhy jednotlivých kritérií? Asi by to chtělo v DP uvést váš komentář?
V kap. 12 uvádíte dotazníkové šetření k preferovaným marketingovým komunikacím pro kouče. V DP neuvádíte, kdo a jak vytvořil dotazník, který byl pro sběr dat použitý? Asi by to chtělo v DP k tomu uvést základní informace?
Ve SWOT analýze, str. 73, uvádíte v Příležitostech, vyšší ochota Čechů pracovat na svých snech a vyšší ochota investovat do vlastního rozvoje. Ve kterých analýzách nebo zdrojích má toto tvrzení oporu?
Další otázky:
Mgr. Alena Kolčavová, Ph.D., Musíte mít živnost/certifikát ke koučování? Je důležitá certifikace pro zákazníka? A kdo uděluje certifikaci? (zodpovězeno částečně)
doc. Ing. Zuzana Dohnalová, Ph.D., Dá se to přirovnat k psychologické práci? Jak dlouho můžete dělat tuhle práci?(zodpovězeno částečně)
Ing. Janka Vydrová, Ph.D., Pracovala jste v dotazníku jen s kladnými odpověďmi? Podle čeho jste zvolila STP analýzu? (zodpovězeno částečně)