Diplomová práce je zaměřena na zlepšení současného stavu marketingové komunikace spolku Floorball Club Kozlovice, z.s. a jejím cílem je vytvoření projektu, který povede ke zvýšení povědomí o existenci a činnosti florbalového klubu v obci Kozlovice. Diplomová práce je rozdělena na teoretickou a praktickou část, přičemž praktická část je dále rozdělena na část analytickou a projektovou. V teoretické části jsou za pomocí literární rešerše stanovena teoretická východiska marketingové komunikace a neziskových organizací důležitá pro navazující praktickou část. V analytické části práce je analyzován současný stav marketingové komunikace spolku za pomocí popisné analýzy, benchmarkingu, SWOT analýzy či kvalitativního a kvantitativního marketingového výzkumu. Výsledky z analytické části jsou společně s poznatky z teoretické části využity jako východiska pro vytvoření projektu. Projekt je podroben časové, nákladové a rizikové analýze.
Anotace v angličtině
The diploma thesis is focused on improvement of the current status of marketing communication of the Floorball Club Kozlovice, z.s. and it´s aim is to create a project leading to the public awareness raising of the club´s activity in the village of Kozlovice. The diploma thesis is composed of a theoretical and a practical part, while the practical part is further divided into an analytical part and a project one. The theoretical part determines the theoretical basis of a marketing communication and non-profit organisations. The theoretical part is essential for the following practical part and was obtained by means of literature research. The practical part deals with analysis of the current status of the club´s marketing communication using descriptive analysis, benchmarking, SWOT analysis or qualitative and quantitative marketing research. Results of the analytical part and the findings of the theoretical part are used as a basis for writing the project. The project is put to the time, cost and risk analysis.
Klíčová slova
marketingová komunikace, marketingový výzkum, neziskové organizace, florbal, obec Kozlovice
Klíčová slova v angličtině
marketing communication, marketing research, non-profit organisation, floorball, the village of Kozlovice
Rozsah průvodní práce
115
Jazyk
CZ
Anotace
Diplomová práce je zaměřena na zlepšení současného stavu marketingové komunikace spolku Floorball Club Kozlovice, z.s. a jejím cílem je vytvoření projektu, který povede ke zvýšení povědomí o existenci a činnosti florbalového klubu v obci Kozlovice. Diplomová práce je rozdělena na teoretickou a praktickou část, přičemž praktická část je dále rozdělena na část analytickou a projektovou. V teoretické části jsou za pomocí literární rešerše stanovena teoretická východiska marketingové komunikace a neziskových organizací důležitá pro navazující praktickou část. V analytické části práce je analyzován současný stav marketingové komunikace spolku za pomocí popisné analýzy, benchmarkingu, SWOT analýzy či kvalitativního a kvantitativního marketingového výzkumu. Výsledky z analytické části jsou společně s poznatky z teoretické části využity jako východiska pro vytvoření projektu. Projekt je podroben časové, nákladové a rizikové analýze.
Anotace v angličtině
The diploma thesis is focused on improvement of the current status of marketing communication of the Floorball Club Kozlovice, z.s. and it´s aim is to create a project leading to the public awareness raising of the club´s activity in the village of Kozlovice. The diploma thesis is composed of a theoretical and a practical part, while the practical part is further divided into an analytical part and a project one. The theoretical part determines the theoretical basis of a marketing communication and non-profit organisations. The theoretical part is essential for the following practical part and was obtained by means of literature research. The practical part deals with analysis of the current status of the club´s marketing communication using descriptive analysis, benchmarking, SWOT analysis or qualitative and quantitative marketing research. Results of the analytical part and the findings of the theoretical part are used as a basis for writing the project. The project is put to the time, cost and risk analysis.
Klíčová slova
marketingová komunikace, marketingový výzkum, neziskové organizace, florbal, obec Kozlovice
Klíčová slova v angličtině
marketing communication, marketing research, non-profit organisation, floorball, the village of Kozlovice
Zásady pro vypracování
Úvod
Definujte cíle práce a použité metody zpracování práce.
I. Teoretická část
Zpracujte literární rešerši z oblasti marketingové komunikace.
II. Praktická část
Analyzujte stav současné marketingové komunikace vybraného spolku.
Na základě analýz vytvořte projekt marketingové komunikace vybraného spolku.
Projekt podrobte časové a nákladové analýze.
Závěr
Zásady pro vypracování
Úvod
Definujte cíle práce a použité metody zpracování práce.
I. Teoretická část
Zpracujte literární rešerši z oblasti marketingové komunikace.
II. Praktická část
Analyzujte stav současné marketingové komunikace vybraného spolku.
Na základě analýz vytvořte projekt marketingové komunikace vybraného spolku.
Projekt podrobte časové a nákladové analýze.
Závěr
Seznam doporučené literatury
KARLÍČEK, Miroslav. Marketingová komunikace: jak komunikovat na našem trhu. 2., aktualizované a doplněné vydání. Praha: Grada, 2016, 221 s. ISBN 978-80-247-5769-8.
KOTLER, Philip a Gary ARMSTRONG. Principles of marketing. 16e. Boston: Pearson, 2016, 731 s. ISBN 9781292092485.
PŘIKRYLOVÁ, Jana. Moderní marketingová komunikace. 2., zcela přepracované vydání. Praha: Grada, 2019, 344 s. ISBN 978-80-271-0787-2.
SMITH, P. R. a Ze ZOOK. Marketing communications: offline and online integration, engagement and analytics. Sixth edition. London: KoganPage, 2016, 578 s. ISBN 978-0749473402.
ŠEDIVÝ, Marek a Olga MEDLÍKOVÁ. Úspěšná nezisková organizace. 3., aktualizované a rozšířené vydání. Praha: Grada, 2017, 165 s. ISBN 978-80-271-0249-5.
Seznam doporučené literatury
KARLÍČEK, Miroslav. Marketingová komunikace: jak komunikovat na našem trhu. 2., aktualizované a doplněné vydání. Praha: Grada, 2016, 221 s. ISBN 978-80-247-5769-8.
KOTLER, Philip a Gary ARMSTRONG. Principles of marketing. 16e. Boston: Pearson, 2016, 731 s. ISBN 9781292092485.
PŘIKRYLOVÁ, Jana. Moderní marketingová komunikace. 2., zcela přepracované vydání. Praha: Grada, 2019, 344 s. ISBN 978-80-271-0787-2.
SMITH, P. R. a Ze ZOOK. Marketing communications: offline and online integration, engagement and analytics. Sixth edition. London: KoganPage, 2016, 578 s. ISBN 978-0749473402.
ŠEDIVÝ, Marek a Olga MEDLÍKOVÁ. Úspěšná nezisková organizace. 3., aktualizované a rozšířené vydání. Praha: Grada, 2017, 165 s. ISBN 978-80-271-0249-5.
Přílohy volně vložené
-
Přílohy vázané v práci
grafy, tabulky
Převzato z knihovny
Ne
Plný text práce
Přílohy
Posudek(y) oponenta
Hodnocení vedoucího
Záznam průběhu obhajoby
Otázky vedoucího práce:
1. Proč jste si vybral zrovna tento florbalový klub? (Zodpovězeno zcela)
2. Konzultoval jste daný projekt s florbalovým klubem? Bude chtít klub daný projekt realizovat? (Zodpovězeno zcela)
3. Který z navrhovaných akčních plánů bude mít podle vás pro florbalový klub největší přínos? (Zodpovězeno zcela)
Otázky oponenta práce:
1. Nezamýšlel se student také nad možností formulování motta či vytvoření maskota pro spolek Floorball Club Kozlovice, z.s.? Pokud ano, jakou podobu by motto a maskot mohly mít? (Zodpovězeno zcela)
2. Měl již student možnost projednat svoji DP s předsedou či představiteli spolku Floorball Club Kozlovice, z.s., jaké byly případné reakce? (Zodpovězeno zcela)
Další otázky:
doc. PhDr. Dana Linhartová, CSc.
1. Blíže popište příčinu nízkého zapojení / počtu respondentů ve Vámi provedeném dotazníkovém šetřením. (Zodpovězeno zcela)
2. Myslíte si, že jste skutečně provedl polo-strukturovaný rozhovor? Jaké jsou základní charakteristiky polo-strukturovaného rozhovoru? (Zodpovězeno zcela)
doc. Ing. Ján Dvorský, PhD.
1. Jaký je základní rozdíl mezi Výsečovým a Sloupcovým grafy? Popište konkrétně tento rozdíl na Vašem prezentovaném grafu při obhajobě práce. (Zodpovězeno zcela)