Bakalářská práce je zaměřena na analýzu marketingové komunikace vybraného festivalu na Hodonínsku. Cílem práce je navrhnout doporučení, která zajistí efektivní průběh dalšího ročníku festivalu, především zlepšení aktuálního stavu marketingové komunikace a zvýšení návštěvnosti. Práce je rozdělena na dvě části. Teoretická část se zaměřuje na vytvoření literární rešerše, která pojednává o marketingové komunikaci a pořádání úspěšného eventu. Praktická část analyzuje vybraný festival a navrhuje doporučení vedoucí ke zlepšení současné situace.
Anotace v angličtině
This Bachelor thesis focuses on analysis of the marketing communication of a chosen festival in the Hodonín region. The aim of the thesis is to propose a solution, which will ensure an effective run of the event next year, focusing on the improvement of marketing communication and the increase of its visitor numbers. The thesis is divided into two parts. Theoretical part is focused on literature review, which will help the author outline marketing communication and the topic of holding a successful event. Analytical part of the thesis covers the analysis of the chosen festival and proposes a recommendation for improving the current situation of the event.
Klíčová slova
hudební festival, marketingová komunikace, marketingové analýzy, SWOT analýza, PESTEL analýza
Klíčová slova v angličtině
music festival, marketing communication, marketing analyses, SWOT analysis, PESTEL analysis
Rozsah průvodní práce
101 s.
Jazyk
CZ
Anotace
Bakalářská práce je zaměřena na analýzu marketingové komunikace vybraného festivalu na Hodonínsku. Cílem práce je navrhnout doporučení, která zajistí efektivní průběh dalšího ročníku festivalu, především zlepšení aktuálního stavu marketingové komunikace a zvýšení návštěvnosti. Práce je rozdělena na dvě části. Teoretická část se zaměřuje na vytvoření literární rešerše, která pojednává o marketingové komunikaci a pořádání úspěšného eventu. Praktická část analyzuje vybraný festival a navrhuje doporučení vedoucí ke zlepšení současné situace.
Anotace v angličtině
This Bachelor thesis focuses on analysis of the marketing communication of a chosen festival in the Hodonín region. The aim of the thesis is to propose a solution, which will ensure an effective run of the event next year, focusing on the improvement of marketing communication and the increase of its visitor numbers. The thesis is divided into two parts. Theoretical part is focused on literature review, which will help the author outline marketing communication and the topic of holding a successful event. Analytical part of the thesis covers the analysis of the chosen festival and proposes a recommendation for improving the current situation of the event.
Klíčová slova
hudební festival, marketingová komunikace, marketingové analýzy, SWOT analýza, PESTEL analýza
Klíčová slova v angličtině
music festival, marketing communication, marketing analyses, SWOT analysis, PESTEL analysis
Zásady pro vypracování
Úvod
Definujte cíle práce a použité metody zpracování práce.
I.Teoretická část
Zpracujte literární rešerši zabývající se event marketingem a marketingovou komunikací, definujte základní pojmy a formulujte teoretická východiska pro zpracování praktické části.
II.Praktická část
Proveďte analýzu vybraného hudebního festivalu.
Z analýzy a zjištěných dat navrhněte vhodná řešení a opatření pro zajištění efektivního eventu.
Řešení podrobte časové, rizikové a nákladové analýze.
Závěr
Zásady pro vypracování
Úvod
Definujte cíle práce a použité metody zpracování práce.
I.Teoretická část
Zpracujte literární rešerši zabývající se event marketingem a marketingovou komunikací, definujte základní pojmy a formulujte teoretická východiska pro zpracování praktické části.
II.Praktická část
Proveďte analýzu vybraného hudebního festivalu.
Z analýzy a zjištěných dat navrhněte vhodná řešení a opatření pro zajištění efektivního eventu.
Řešení podrobte časové, rizikové a nákladové analýze.
Závěr
Seznam doporučené literatury
JURÁŠKOVÁ, Olga a Pavel HORŇÁK. Velký slovník marketingových komunikací. Praha: Grada, 2012, 271 s. ISBN 978-80-2474-354-7.
KARLÍČEK, Miroslav. Marketingová komunikace: jak komunikovat na našem trhu. 2. aktualizované a doplněné vydání. Praha: Grada Publishing, 2016, 224 s. ISBN 978-80-247-5769-8.
LATTENBERG, Vivien. Event, aneb, Úspěšná akce krok za krokem: příručka pro organizátory. Brno: Computer Press, 2010, 257 s. ISBN 978-80-2512-397-3.
PRESTON, Chris. Event marketing: how to successfully promote events, festivals, conventions, and expositions. 2nd ed. Hoboken, New Jersey: John Wiley, 2012, 300 s. ISBN 978-0-4708-9107-0.
Seznam doporučené literatury
JURÁŠKOVÁ, Olga a Pavel HORŇÁK. Velký slovník marketingových komunikací. Praha: Grada, 2012, 271 s. ISBN 978-80-2474-354-7.
KARLÍČEK, Miroslav. Marketingová komunikace: jak komunikovat na našem trhu. 2. aktualizované a doplněné vydání. Praha: Grada Publishing, 2016, 224 s. ISBN 978-80-247-5769-8.
LATTENBERG, Vivien. Event, aneb, Úspěšná akce krok za krokem: příručka pro organizátory. Brno: Computer Press, 2010, 257 s. ISBN 978-80-2512-397-3.
PRESTON, Chris. Event marketing: how to successfully promote events, festivals, conventions, and expositions. 2nd ed. Hoboken, New Jersey: John Wiley, 2012, 300 s. ISBN 978-0-4708-9107-0.
Přílohy volně vložené
Dotazníkové šetření
Přílohy vázané v práci
-
Převzato z knihovny
Ne
Plný text práce
Přílohy
Posudek(y) oponenta
Hodnocení vedoucího
Záznam průběhu obhajoby
Vedoucí práce: Ing. Lejsal, A
Oponent práce: doc. Kubík, E
Otázky vedoucího:
Jakým způsobem budete řešit online marketingovou komunikaci – PPC reklamy? Budete PPC reklamy spravovat osobně, či si najmete specialistu? Zodpovězeno
V jakém formátu budete natáčet propagační videa na sociální sítě? Ať z kreativního, tak i z technického hlediska? Zodpovězeno
Výběr interpretů k vystupování na festivalu – budete oslovovat spíše lokální – méně známé autory, či se pokusíte oslovit známé autory, byť ne lokální? Zodpovězeno
Otázky oponenta:
Proč jste si zvolil právě toto téma k řešení bakalářské práce? Zodpovězeno
Podle vámi uvedených údajů na s. 44 a 45 má festival konaný v oblasti Sudoměřic nad Moravou pouze tříletou historii. To vám stačilo k provedení analýz uvedených ve vaší bakalářské práci? Zodpovězeno
Jak pandemie Covid-19 ovlivnila festival v letech 2020 a 2021? V názvu práce máte kulturní akce po pandemické krizi, co konkrétního tedy očekáváte od festivalu konaného v letošním roce 2022? Zodpovězeno
Další otázky:
Dr. Vaculčíková: Definujte „event marketing“. Zodpovězeno.
Doc. Gregar: otázka na SWOT analýzu. Zodpovězeno
Doc. Dvorský: otázka na výnosnost projektu. Zodpovězeno