Bakalářská práce je zaměřena na analýzu spokojenosti zákazníků ve vybrané společnosti. Práce byla rozdělena na teoretickou a praktickou část. Cílem teoretické části bakalářské práce bylo vypracování literární rešerše na témata související se spokojeností zákazníků a následná formulace teoretických východisek pro praktickou část bakalářské práce. Cílem praktické části bylo zjištění současné míry spokojenosti zákazníků s vybranou společností za pomoci vybraných marketingových analýz a kvantitativního marketingového výzkumu, který proběhl prostřednictvím dotazníkového šetření. Vybrané společnosti byla navržena doporučení na zlepšení současného stavu spokojenosti jejich zákazníků.
Anotace v angličtině
The bachelor thesis is focused on the analysis of customer satisfaction within the selected company. The thesis was divided into a theoretical and a practical part. The aim of the theoretical part of the bachelor thesis was to make literary research on the topics related to customer satisfaction and the subsequent formulation of theoretical basis of the bachelor thesis practical part. The aim of the practical part was to determine the current level of customer satisfaction with the selected company with the help of the chosen strategic marketing analysis and quantitative marketing research, which took place through a questionnaire survey. Recommendations were made to the selected company to improve the current state of customer satisfaction.
Bakalářská práce je zaměřena na analýzu spokojenosti zákazníků ve vybrané společnosti. Práce byla rozdělena na teoretickou a praktickou část. Cílem teoretické části bakalářské práce bylo vypracování literární rešerše na témata související se spokojeností zákazníků a následná formulace teoretických východisek pro praktickou část bakalářské práce. Cílem praktické části bylo zjištění současné míry spokojenosti zákazníků s vybranou společností za pomoci vybraných marketingových analýz a kvantitativního marketingového výzkumu, který proběhl prostřednictvím dotazníkového šetření. Vybrané společnosti byla navržena doporučení na zlepšení současného stavu spokojenosti jejich zákazníků.
Anotace v angličtině
The bachelor thesis is focused on the analysis of customer satisfaction within the selected company. The thesis was divided into a theoretical and a practical part. The aim of the theoretical part of the bachelor thesis was to make literary research on the topics related to customer satisfaction and the subsequent formulation of theoretical basis of the bachelor thesis practical part. The aim of the practical part was to determine the current level of customer satisfaction with the selected company with the help of the chosen strategic marketing analysis and quantitative marketing research, which took place through a questionnaire survey. Recommendations were made to the selected company to improve the current state of customer satisfaction.
Definujte cíle práce a použité metody zpracování práce.
I. Teoretická část
Zpracujte literární rešerši zaměřenou na oblast marketingu služeb, spokojenosti zákazníků a formulujte teoretická východiska pro zpracování praktické části.
II. Praktická část
Analyzujte současný stav spokojenosti zákazníků ve vybrané společnosti.
Zhodnoťte výsledky analýzy a navrhněte vybrané společnosti doporučení ke zlepšení současného stavu spokojenosti zákazníků.
Závěr
Zásady pro vypracování
Úvod
Definujte cíle práce a použité metody zpracování práce.
I. Teoretická část
Zpracujte literární rešerši zaměřenou na oblast marketingu služeb, spokojenosti zákazníků a formulujte teoretická východiska pro zpracování praktické části.
II. Praktická část
Analyzujte současný stav spokojenosti zákazníků ve vybrané společnosti.
Zhodnoťte výsledky analýzy a navrhněte vybrané společnosti doporučení ke zlepšení současného stavu spokojenosti zákazníků.
Závěr
Seznam doporučené literatury
FORET, Miroslav a Dávid MELAS. Marketingový výzkum v udržitelném marketingovém managementu. 1. vyd. Praha: Grada, 2021, 166 s. ISBN 978-80-271-1723-9.
KARLÍČEK, Miroslav. Základy marketingu. 2. vyd. Praha: Grada, 2018, 285 s. ISBN 978-80-247-5869-5.
KOTLER, Philip a Kevin Lane KELLER. Marketing management. 4. vyd. Praha: Grada, 2013, 814 s. ISBN 978-80-247-4150-5.
KOTLER, Philip, Gary ARMSTRONG a Marc Oliver OPRESNIK. Principles of marketing. 17th ed. England: Pearson, 2018, 734 s. ISBN 978-1-292-22017-8.
VAŠTÍKOVÁ, Miroslava. Marketing služeb: efektivně a moderně. 2. vyd. Praha: Grada, 2014, 268 s. ISBN 978-80-247-5037-8.
Seznam doporučené literatury
FORET, Miroslav a Dávid MELAS. Marketingový výzkum v udržitelném marketingovém managementu. 1. vyd. Praha: Grada, 2021, 166 s. ISBN 978-80-271-1723-9.
KARLÍČEK, Miroslav. Základy marketingu. 2. vyd. Praha: Grada, 2018, 285 s. ISBN 978-80-247-5869-5.
KOTLER, Philip a Kevin Lane KELLER. Marketing management. 4. vyd. Praha: Grada, 2013, 814 s. ISBN 978-80-247-4150-5.
KOTLER, Philip, Gary ARMSTRONG a Marc Oliver OPRESNIK. Principles of marketing. 17th ed. England: Pearson, 2018, 734 s. ISBN 978-1-292-22017-8.
VAŠTÍKOVÁ, Miroslava. Marketing služeb: efektivně a moderně. 2. vyd. Praha: Grada, 2014, 268 s. ISBN 978-80-247-5037-8.
Přílohy volně vložené
Bez příloh
Přílohy vázané v práci
ilustrace, grafy, schémata, tabulky
Převzato z knihovny
Ne
Plný text práce
Přílohy
Posudek(y) oponenta
Hodnocení vedoucího
Záznam průběhu obhajoby
Vedoucí práce: Ing. Jiří Bejtkovský, Ph.D. – známka: A.
Který z návrhů či doporučení považuje studentka za nejvíce účinné, a z jakého důvodu? Zodpovězeno zcela.
Měla již studentka možnost projednat svoji BP s představiteli vybrané společnosti, jaké byly případné reakce? Zodpovězeno zcela.
Oponent práce: doc. PhDr. Ing. Aleš Gregar, CSc. – známka: A.
Na str. 19 uvádíte kap. 2.1, Definice spokojenosti, v textu není definice spokojenosti zákazníka explicitně vyjádřena. Mohla byste uvést definici spokojenosti zákazníka, se kterou jste ve své BP pracovala? zodpovězeno zcela.
Na str. 23 uvádíte, na obr. 2, Kano model spokojenosti zákazníka. Pracovala jste s tímto modelem při přípravě projektu výzkumu ve vaší BP, v čem by mohl být pro váš výzkum zajímavý? Zodpovězeno částečně.
Na str. 76 – 82 uvádíte návrhy na doporučení pro zvýšení spokojenosti zákazníků ve vybrané firmě. Které z navrhovaných opatření považujete za nejvýznamnější pro zvýšení spokojenosti zákazníků a proč? Měla jste možnost projednat vaše návrhy s majiteli firmy a budou toto opatření realizovat? Zodpovězeno zcela.
Otázky komise: doc. Ing. Vratislav Kozák, Ph.D. Proč jste zvolila online dotazník a ne papírový? Zodpovězeno zcela. Jak fungují hypotézy? Zodpovězeno zcela. Ing. Pavlína Kirchnerová, Ph.D. Jak podnik vyřešil dobu covidu? Zodpovězeno zcela. V rámci rizik neuvádíte covid. Toto riziko je však pořád tady. Proč jste ho nezahrnula? Zodpovězeno částečně.