Bakalářská práce je zaměřena na analýzu současné spokojenosti zákazníků supermarketu Albert v Otrokovicích. Cílem této práce je na základě provedené analýzy vypracovat návrhy a doporučení vedoucí ke zvýšení současné spokojenosti zákazníků dané prodejny. V první části byla zpracována literární rešerše zaměřená na problematiku spokojenosti zákazníků. Zvolený problém byl řešen pomocí kvantitativního marketingového výzkumu formou dotazníkového šetření. Ke zhodnocení vnitřních a vnějších faktorů supermarketu Albert v Otrokovicích byly použity analytické metody, jako jsou SWOT analýza, IFE a EFE matice. V práci bylo navrženo řešení, které umožňuje managementu supermarketu Albert v Otrokovicích zvýšit současnou spokojenost zákazníků, a tím také zvýšit tržby prodejny.
Annotation in English
The bachelor thesis is focused on the analysis of the current customer satisfaction of the Albert supermarket in Otrokovice. The aim of this thesis is to evolve suggestions and recommendations to increase the current customer satisfaction of a particular store based on the realized analysis. In the first part, a literature search focused on customer satisfaction was processed. The chosen problem was solved by means of quantitative marketing research in the form of a questionnaire survey. Analytical methods such as SWOT analysis, IFE and EFE matrices were used to evaluate the internal and external factors of the Albert supermarket in Otrokovice. In the thesis, a solution was suggested which makes possible the management of the Albert supermarket in Otrokovice to increase current customer satisfaction and this way also increase the store's sales.
Keywords
zákazník, spokojenost, řízení vztahů se zákazníky, maloobchod, supermarket, dotazníkové šetření
Bakalářská práce je zaměřena na analýzu současné spokojenosti zákazníků supermarketu Albert v Otrokovicích. Cílem této práce je na základě provedené analýzy vypracovat návrhy a doporučení vedoucí ke zvýšení současné spokojenosti zákazníků dané prodejny. V první části byla zpracována literární rešerše zaměřená na problematiku spokojenosti zákazníků. Zvolený problém byl řešen pomocí kvantitativního marketingového výzkumu formou dotazníkového šetření. Ke zhodnocení vnitřních a vnějších faktorů supermarketu Albert v Otrokovicích byly použity analytické metody, jako jsou SWOT analýza, IFE a EFE matice. V práci bylo navrženo řešení, které umožňuje managementu supermarketu Albert v Otrokovicích zvýšit současnou spokojenost zákazníků, a tím také zvýšit tržby prodejny.
Annotation in English
The bachelor thesis is focused on the analysis of the current customer satisfaction of the Albert supermarket in Otrokovice. The aim of this thesis is to evolve suggestions and recommendations to increase the current customer satisfaction of a particular store based on the realized analysis. In the first part, a literature search focused on customer satisfaction was processed. The chosen problem was solved by means of quantitative marketing research in the form of a questionnaire survey. Analytical methods such as SWOT analysis, IFE and EFE matrices were used to evaluate the internal and external factors of the Albert supermarket in Otrokovice. In the thesis, a solution was suggested which makes possible the management of the Albert supermarket in Otrokovice to increase current customer satisfaction and this way also increase the store's sales.
Keywords
zákazník, spokojenost, řízení vztahů se zákazníky, maloobchod, supermarket, dotazníkové šetření
Definujte cíle práce a použité metody zpracování práce.
I. Teoretická část
Zpracujte literární rešerši zaměřenou na oblast spokojenosti zákazníků.
II. Praktická část
Analyzujte současný stav spokojenosti zákazníků supermarketu Albert v Otrokovicích.
Na základě výsledků analýzy vyslovte doporučení pro zlepšení spokojenosti zákazníků supermarketu Albert v Otrokovicích.
Závěr
Research Plan
Úvod
Definujte cíle práce a použité metody zpracování práce.
I. Teoretická část
Zpracujte literární rešerši zaměřenou na oblast spokojenosti zákazníků.
II. Praktická část
Analyzujte současný stav spokojenosti zákazníků supermarketu Albert v Otrokovicích.
Na základě výsledků analýzy vyslovte doporučení pro zlepšení spokojenosti zákazníků supermarketu Albert v Otrokovicích.
Závěr
Recommended resources
BUTTLE, Francis a Stan MAKLAN. Customer relationship management: concepts and technologies. Fourth edition. London: Routledge, Taylor & Francis Group, 2019, 444 s. ISBN 978-1-1384-9825-9.
KARLÍČEK, Miroslav. Základy marketingu. 2., přepracované a rozšířené vydání. Praha: Grada, 2018, 285 s. ISBN 978-80-2475-869-5.
KOTLER, Philip a Kevin Lane KELLER. Marketing management. [4. vyd.]. Praha: Grada, 2013, 814 s. ISBN 978-80-2474-150-5.
LOŠŤÁKOVÁ, Hana. Nástroje posilování vztahů se zákazníky na B2B trhu. Praha: Grada Publishing, 2017, 310 s. Expert. ISBN 978-80-2710-419-2.
SHARP, Byron. Marketing: theory, evidence, practice. Second edition. South Melbourne: Oxford University Press, 2017, 796 s. ISBN 978-01955-9029-6.
Recommended resources
BUTTLE, Francis a Stan MAKLAN. Customer relationship management: concepts and technologies. Fourth edition. London: Routledge, Taylor & Francis Group, 2019, 444 s. ISBN 978-1-1384-9825-9.
KARLÍČEK, Miroslav. Základy marketingu. 2., přepracované a rozšířené vydání. Praha: Grada, 2018, 285 s. ISBN 978-80-2475-869-5.
KOTLER, Philip a Kevin Lane KELLER. Marketing management. [4. vyd.]. Praha: Grada, 2013, 814 s. ISBN 978-80-2474-150-5.
LOŠŤÁKOVÁ, Hana. Nástroje posilování vztahů se zákazníky na B2B trhu. Praha: Grada Publishing, 2017, 310 s. Expert. ISBN 978-80-2710-419-2.
SHARP, Byron. Marketing: theory, evidence, practice. Second edition. South Melbourne: Oxford University Press, 2017, 796 s. ISBN 978-01955-9029-6.
Enclosed appendices
0
Appendices bound in thesis
tables
Taken from the library
No
Full text of the thesis
Appendices
Reviewer's report
Supervisor's report
Defence procedure record
Vedoucí práce: doc. Pilík, B
Oponent práce: Dr. Barešová, B
Otázky vedoucího:
Zavedení samoobslužných pokladen je zcela jistě svázáno i se snižováním pracovních míst. Je i na to obchod připraven? Probírala jste tento konkrétní návrh s vedením prodejny? Zodpovězeno
Otázky oponenta:
Proč jste si vybrala toto téma BP? Otázka nepoložena
Prosím vysvětlete, proč podle Vás další vlna pandemie může být pro prodejnu příležitostí (viz SWOT analýza)? Zodpovězeno
Diskutovala jste s manažerem prodejny vaše řešení? Mají v plánu některé opatření realizovat? Zodpovězeno
Další otázky:
Doc. Gregar: proč se nevypláci systém „Albert scan“ v malých prodejnách? Zodpovězeno