Tématem této práce je oblast přepravních služeb v České republice. Po integraci tří společností, DHL International, Deutsche Post Euro Express a Danzas, vznikla nová značka DHL. V první části této práce představuji typy marketingových výzkumů, techniky sběru dat a celkový proces marketingového výzkumu. Hlavní části této diplomové práce tvoří marketingový výzkum vnímání značky DHL a optimální komunikační model značky DHL.
Anotace v angličtině
This project is oriented on the area of delivery services in the Czech Republic. After integration of three companies, DHL International, Deutsche Post Euro Express and Danzas, was born a new brand DHL. In the first step of this project I introduce the types of market research, techniques of data collection and the whole process of the research. The main parts of this project are marketing research brand assessment DHL and optimal communication model for brand DHL.
Klíčová slova
marketingový výzkum, značka
Klíčová slova v angličtině
marketing research, brand
Rozsah průvodní práce
61 s., 15 s. příloh
Jazyk
CZ
Anotace
Tématem této práce je oblast přepravních služeb v České republice. Po integraci tří společností, DHL International, Deutsche Post Euro Express a Danzas, vznikla nová značka DHL. V první části této práce představuji typy marketingových výzkumů, techniky sběru dat a celkový proces marketingového výzkumu. Hlavní části této diplomové práce tvoří marketingový výzkum vnímání značky DHL a optimální komunikační model značky DHL.
Anotace v angličtině
This project is oriented on the area of delivery services in the Czech Republic. After integration of three companies, DHL International, Deutsche Post Euro Express and Danzas, was born a new brand DHL. In the first step of this project I introduce the types of market research, techniques of data collection and the whole process of the research. The main parts of this project are marketing research brand assessment DHL and optimal communication model for brand DHL.
Klíčová slova
marketingový výzkum, značka
Klíčová slova v angličtině
marketing research, brand
Zásady pro vypracování
1. Prostudujte odborné literární zdroje v oblasti marketingového výzkumu v systému marketingových komunikací a formulování teoretických východisek pro marketingový výzkum vnímání značky.
2. S využitím získaných informací proveďte marketingový výzkum zaměřený na vnímaní značky DHL Express.
3. Proveďte analýzu zjištěných informací a formulujte závěry plynoucí z provedeného výzkumu.
4. V souladu s výsledky navrhněte optimální model komunikace značky DHL Express.
Zásady pro vypracování
1. Prostudujte odborné literární zdroje v oblasti marketingového výzkumu v systému marketingových komunikací a formulování teoretických východisek pro marketingový výzkum vnímání značky.
2. S využitím získaných informací proveďte marketingový výzkum zaměřený na vnímaní značky DHL Express.
3. Proveďte analýzu zjištěných informací a formulujte závěry plynoucí z provedeného výzkumu.
4. V souladu s výsledky navrhněte optimální model komunikace značky DHL Express.
Seznam doporučené literatury
Hague, P., Průzkum trhu, Brno, Computer Press, 2003
SHULTZ, D. E., Moderní reklama - umění zaujmout, Praha, Grada Publishing, 1995
KOTLER, P., Marketing management, Praha, Grada Publishing,1995
TELLIS, G. J., Reklama a podpora prodeje, Praha, Grada Publishing, 2000
FORET, M., Marketingová komunikace, Brno, Masarykova univerzita 1997
FORET, M., Komunikace s veřejností, Brno, Masarykova univerzita 1994
FORET, M., Jak komunikovat se zákazníkem, Praha, Computer Press, 2000
SVĚTLÍK, J., Marketing - Cesta k trhu, Zlín, Ekka 1994
odborný tisk
Seznam doporučené literatury
Hague, P., Průzkum trhu, Brno, Computer Press, 2003
SHULTZ, D. E., Moderní reklama - umění zaujmout, Praha, Grada Publishing, 1995
KOTLER, P., Marketing management, Praha, Grada Publishing,1995
TELLIS, G. J., Reklama a podpora prodeje, Praha, Grada Publishing, 2000
FORET, M., Marketingová komunikace, Brno, Masarykova univerzita 1997
FORET, M., Komunikace s veřejností, Brno, Masarykova univerzita 1994
FORET, M., Jak komunikovat se zákazníkem, Praha, Computer Press, 2000
SVĚTLÍK, J., Marketing - Cesta k trhu, Zlín, Ekka 1994
odborný tisk