Diplomová práce se zabývá analýzou jednotlivých prvků marketingového mixu v obchodní firmě, stanovením strategických cílů a návrhem optimalizace jednotlivých prvků včetně zpracování projektu na vybudování elektronického obchodu.
Anotace v angličtině
The diploma work project is focused on detailed analysis of individual marketing elements in retailing, strategic targets specification and finally proposal of marketing elements improvement including project of e-commerce.
Diplomová práce se zabývá analýzou jednotlivých prvků marketingového mixu v obchodní firmě, stanovením strategických cílů a návrhem optimalizace jednotlivých prvků včetně zpracování projektu na vybudování elektronického obchodu.
Anotace v angličtině
The diploma work project is focused on detailed analysis of individual marketing elements in retailing, strategic targets specification and finally proposal of marketing elements improvement including project of e-commerce.
Formulujte teoretická východiska pro zpracování marketingového mixu a marketingových aktivit.
II. Praktická část
Proveďte analýzu současných marketingových aktivit a postavení firmy František Šopík - Kancelářská technika na trhu.
Na základě analýzy stanovte strategické cíle.
Vypracujte projekt optimalizace jednotlivých prvků marketingového mixu František Šopík - Kancelářská technika.
Zhodnoťte přínosy a rizika projektu.
Závěr
Zásady pro vypracování
Úvod
I. Teoretická část
Formulujte teoretická východiska pro zpracování marketingového mixu a marketingových aktivit.
II. Praktická část
Proveďte analýzu současných marketingových aktivit a postavení firmy František Šopík - Kancelářská technika na trhu.
Na základě analýzy stanovte strategické cíle.
Vypracujte projekt optimalizace jednotlivých prvků marketingového mixu František Šopík - Kancelářská technika.
Zhodnoťte přínosy a rizika projektu.
Závěr
Seznam doporučené literatury
1. KOTLER, P. Marketing Management: analýza, plánování, využití, kontrola. 9. vydání. Praha: Grada, 1998. ISBN 80-7169-600-5.
2. KOTLER, P. Marketing podle Kotlera: jak vytvářet a ovládnout nové trhy. 1. vydání. Praha: Management Press, 2000. ISBN 80-7261-010-4.
3. MCCARTHY, E., PERREAULT, William D. Základy marketingu. 1. vydání. Praha: Victoria publishing, 1995. ISBN 80-85605-29-5.
4. MEFFERT, H. Marketing Management. 1. vydání. Praha: Grada, 1996. ISBN 80-7169-329-4.
5. PRAŽSKÁ, L.; JINDRA, J. Obchodní podnikání: retail management. 1. vydání. Praha: Management Press, 1997. ISBN 80-7248-084-7.
6. RÖSSL, D. Zvláštnosti marketingu malých a středních podniků. 1. vydání. Plzeň: Západočeská univerzita, 1997. ISBN 80-7082-373-9.
Seznam doporučené literatury
1. KOTLER, P. Marketing Management: analýza, plánování, využití, kontrola. 9. vydání. Praha: Grada, 1998. ISBN 80-7169-600-5.
2. KOTLER, P. Marketing podle Kotlera: jak vytvářet a ovládnout nové trhy. 1. vydání. Praha: Management Press, 2000. ISBN 80-7261-010-4.
3. MCCARTHY, E., PERREAULT, William D. Základy marketingu. 1. vydání. Praha: Victoria publishing, 1995. ISBN 80-85605-29-5.
4. MEFFERT, H. Marketing Management. 1. vydání. Praha: Grada, 1996. ISBN 80-7169-329-4.
5. PRAŽSKÁ, L.; JINDRA, J. Obchodní podnikání: retail management. 1. vydání. Praha: Management Press, 1997. ISBN 80-7248-084-7.
6. RÖSSL, D. Zvláštnosti marketingu malých a středních podniků. 1. vydání. Plzeň: Západočeská univerzita, 1997. ISBN 80-7082-373-9.