Redesign a realizace webových stránek pro kliniku dlouhověkosti má za cíl vylepšit především funkčnost, uživatelský zážitek a vizuální přitažlivost. V diplomové práci autor zkoumá mimo jiné i problematiku uživatelského výzkumu a testování. Práce může být použita jako návod pro návrh a realizaci webových stránek s měřitelnými výsledky, které plní marketingové cíle.
Anotace v angličtině
The redesign and development of the website for the longevity clinic aims to improve functionality, user experience and visual appeal. In his diploma thesis, the author also examines the issue of user research and testing. The thesis can be used as a guide for website design and implementation with measurable results that meet marketing goals.
Digital Design, Web, User Interface, User Experience, Digital Product
Rozsah průvodní práce
98 s. (117 566 znaků)
Jazyk
CZ
Anotace
Redesign a realizace webových stránek pro kliniku dlouhověkosti má za cíl vylepšit především funkčnost, uživatelský zážitek a vizuální přitažlivost. V diplomové práci autor zkoumá mimo jiné i problematiku uživatelského výzkumu a testování. Práce může být použita jako návod pro návrh a realizaci webových stránek s měřitelnými výsledky, které plní marketingové cíle.
Anotace v angličtině
The redesign and development of the website for the longevity clinic aims to improve functionality, user experience and visual appeal. In his diploma thesis, the author also examines the issue of user research and testing. The thesis can be used as a guide for website design and implementation with measurable results that meet marketing goals.
Digital Design, Web, User Interface, User Experience, Digital Product
Zásady pro vypracování
1. Rešerše 2. Analýza získaných informací 3. Stanovení cílů práce 4. Návrh a realizace projektu 5. Prezentace projektu 6. Závěr a vyhodnocení
a) teoretická část v rozsahu 30–35 normostran textu b) prototyp nebo funkční model nebo fyzický model v měřítku 1:1, 1:2, 1:3, 1:5, 1:10 podle charakteru projektu a konzultace s vedoucím práce c) grafická prezentace v rozsahu minimálně 3,5m2
Zásady pro vypracování
1. Rešerše 2. Analýza získaných informací 3. Stanovení cílů práce 4. Návrh a realizace projektu 5. Prezentace projektu 6. Závěr a vyhodnocení
a) teoretická část v rozsahu 30–35 normostran textu b) prototyp nebo funkční model nebo fyzický model v měřítku 1:1, 1:2, 1:3, 1:5, 1:10 podle charakteru projektu a konzultace s vedoucím práce c) grafická prezentace v rozsahu minimálně 3,5m2
Seznam doporučené literatury
NEUMEIER, Marty, 2005. The Brand Gap: How to Bridge the Distance Between Business Strategy and Design. New Riders, 2005. ISBN 978-0-321-34810-4.
KAHNEMAN, Daniel, 2012. Thinking, Fast And Slow. Penguin Books LTD, 2012. ISBN 9780141033570.
NORMAN, Donald A., 2010. Design pro každý den. Praha: Dokořán. ISBN 978-80-7363-314-1.
ŘEZÁČ, Jan, 2014. Web ostrý jako břitva: návrh fungujícího webu pro webdesignery a zadavatele projektů. Jihlava: Baroque Partners. ISBN 978-808-7923-016.
LIPPS, Andrea and LUPTON, Ellen, 2018. The Senses: Design Beyond Vision. Princeton Architectural Press. ISBN 9781616897109.
Seznam doporučené literatury
NEUMEIER, Marty, 2005. The Brand Gap: How to Bridge the Distance Between Business Strategy and Design. New Riders, 2005. ISBN 978-0-321-34810-4.
KAHNEMAN, Daniel, 2012. Thinking, Fast And Slow. Penguin Books LTD, 2012. ISBN 9780141033570.
NORMAN, Donald A., 2010. Design pro každý den. Praha: Dokořán. ISBN 978-80-7363-314-1.
ŘEZÁČ, Jan, 2014. Web ostrý jako břitva: návrh fungujícího webu pro webdesignery a zadavatele projektů. Jihlava: Baroque Partners. ISBN 978-808-7923-016.
LIPPS, Andrea and LUPTON, Ellen, 2018. The Senses: Design Beyond Vision. Princeton Architectural Press. ISBN 9781616897109.