Cílem diplomové práce ''Projekt zvýšení konkurenceschopnosti lyžařské školy SHERPA Ski School‘‘ je formulování projektu pro lyžařskou školu na základě provedené analýzy konkurenčního prostředí. Teoretická část shrnuje základní pojmy a teoretická východiska z oblasti konkurence, konkurenceschopnosti, strategického marketingu a popisuje specifika služeb cestovního ruchu. Praktická část je zaměřena na analýzu vnějšího a vnitřního prostředí, zákazníků a konkurence na vymezeném trhu, a obsahuje projekt, návrhy, doporučení, nákladovou a rizikovou analýzu.
Anotace v angličtině
The goal of the Master thesis ‘‘Project of competitive ability enhancement of SHERPA Ski School‘‘ is to form a project for ski school on the base of competitive environment analysis. The theoretic part summarizes basic terms and theoretic resources from the area of competition, competitive ability, strategic marketing and describes specifics of services in tourism. The practical part is concentrated on the external and internal environment analysis, customer and competitive analysis of determinate market and contains project, recommendations, cost and risk analysis.
Klíčová slova
Lyžařská škola, konkurence, konkurenceschopnost, marketing cestovního ruchu, marketing služeb
Klíčová slova v angličtině
Ski school, competition, competitive ability, marketing of tourism, marketing of services
Rozsah průvodní práce
75
Jazyk
CZ
Anotace
Cílem diplomové práce ''Projekt zvýšení konkurenceschopnosti lyžařské školy SHERPA Ski School‘‘ je formulování projektu pro lyžařskou školu na základě provedené analýzy konkurenčního prostředí. Teoretická část shrnuje základní pojmy a teoretická východiska z oblasti konkurence, konkurenceschopnosti, strategického marketingu a popisuje specifika služeb cestovního ruchu. Praktická část je zaměřena na analýzu vnějšího a vnitřního prostředí, zákazníků a konkurence na vymezeném trhu, a obsahuje projekt, návrhy, doporučení, nákladovou a rizikovou analýzu.
Anotace v angličtině
The goal of the Master thesis ‘‘Project of competitive ability enhancement of SHERPA Ski School‘‘ is to form a project for ski school on the base of competitive environment analysis. The theoretic part summarizes basic terms and theoretic resources from the area of competition, competitive ability, strategic marketing and describes specifics of services in tourism. The practical part is concentrated on the external and internal environment analysis, customer and competitive analysis of determinate market and contains project, recommendations, cost and risk analysis.
Klíčová slova
Lyžařská škola, konkurence, konkurenceschopnost, marketing cestovního ruchu, marketing služeb
Klíčová slova v angličtině
Ski school, competition, competitive ability, marketing of tourism, marketing of services
Zásady pro vypracování
Úvod
I. Teoretická část
Vypracujte literární rešerši vztahující se ke konkurenceschopnosti zaměřené na poskytování služeb lyžařských škol.
II. Praktická část
Analyzujte současný stav postavení lyžařské školy SHERPA Ski School v konkurenčním prostředí.
Vypracujte projekt zvýšení konkurenceschopnosti lyžařské školy SHERPA Ski School.
Projekt podrobte nákladové a rizikové analýze.
Závěr
Zásady pro vypracování
Úvod
I. Teoretická část
Vypracujte literární rešerši vztahující se ke konkurenceschopnosti zaměřené na poskytování služeb lyžařských škol.
II. Praktická část
Analyzujte současný stav postavení lyžařské školy SHERPA Ski School v konkurenčním prostředí.
Vypracujte projekt zvýšení konkurenceschopnosti lyžařské školy SHERPA Ski School.
Projekt podrobte nákladové a rizikové analýze.
Závěr
Seznam doporučené literatury
Kolektiv autorů. Výzkum konkurenční schopnosti českých průmyslových výrobců. Zlín: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, 2004. ISBN 80-7318-219-X.
DE PLESMACKER, P.,GEUENS, M., VAN DEN BERGH, J. Marketingová komunikace. Praha: Grada publishing, 2003. ISBN 80-247-0254-4.
KOTLER, Philip. Marketing podle Kotlera: Jak vytvářet a ovládnout nové trhy. Praha: Management press, 2004. ISBN 80-7261-010-4.
PORTER, Michael. Konkurenční strategie. Praha: Victoria Publishing, 1994. ISBN 80-85605-11-2.
Seznam doporučené literatury
Kolektiv autorů. Výzkum konkurenční schopnosti českých průmyslových výrobců. Zlín: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, 2004. ISBN 80-7318-219-X.
DE PLESMACKER, P.,GEUENS, M., VAN DEN BERGH, J. Marketingová komunikace. Praha: Grada publishing, 2003. ISBN 80-247-0254-4.
KOTLER, Philip. Marketing podle Kotlera: Jak vytvářet a ovládnout nové trhy. Praha: Management press, 2004. ISBN 80-7261-010-4.
PORTER, Michael. Konkurenční strategie. Praha: Victoria Publishing, 1994. ISBN 80-85605-11-2.