Bakalářská práce Návrh Pokémon karet s rozšířenou realitou se věnuje digitálním ilustracím, rozšířené realitě, výzkumu trhu Pokémonů, historii a popularitě fenoménu Pokémon. Opírám se také o téma vizuálního jazyku a vizuální inteligence. Snažím se přiblížit k tématu digitálního umění a také využití.
Ve své praktické části představuji hlavně proces mého projektu a popisuji jednotlivé kroky práce. Okrajově se v této části zmiňuji o analýze trhu a cílové skupině pro sběratele a hráče Pokémon karet.
Anotace v angličtině
The bachelor's thesis "Pokémon Cards Concept with AR" deals with digital illustrations, augmented reality, Pokémon market research, the history and popularity of the Pokémon phenomenon. I also rely on the topic of visual language and visual intelligence. I try to get closer to the topic of digital art and also use.
In my practical part I mainly present the process of my project and describe the individual steps of the work. In this section, I refer to market analysis and the target group of Pokémon card collectors and players.
Klíčová slova
karty, Pokémon, ilustrace, rozšířená realita
Klíčová slova v angličtině
cards, Pokémon, illustration, augmented reality
Rozsah průvodní práce
52 s
Jazyk
CZ
Anotace
Bakalářská práce Návrh Pokémon karet s rozšířenou realitou se věnuje digitálním ilustracím, rozšířené realitě, výzkumu trhu Pokémonů, historii a popularitě fenoménu Pokémon. Opírám se také o téma vizuálního jazyku a vizuální inteligence. Snažím se přiblížit k tématu digitálního umění a také využití.
Ve své praktické části představuji hlavně proces mého projektu a popisuji jednotlivé kroky práce. Okrajově se v této části zmiňuji o analýze trhu a cílové skupině pro sběratele a hráče Pokémon karet.
Anotace v angličtině
The bachelor's thesis "Pokémon Cards Concept with AR" deals with digital illustrations, augmented reality, Pokémon market research, the history and popularity of the Pokémon phenomenon. I also rely on the topic of visual language and visual intelligence. I try to get closer to the topic of digital art and also use.
In my practical part I mainly present the process of my project and describe the individual steps of the work. In this section, I refer to market analysis and the target group of Pokémon card collectors and players.
Klíčová slova
karty, Pokémon, ilustrace, rozšířená realita
Klíčová slova v angličtině
cards, Pokémon, illustration, augmented reality
Zásady pro vypracování
1. Rešerše inspiračních zdrojů vztahující se k tématu práce
2. Vlastní analýza poznatků pro následnou práci s tématem
3. Variantní návrhy řešení
4. Postup zpracování vybrané varianty řešení
a) teoretická část v rozsahu 25 - 30 normostran textu
b) prototyp nebo funkční model nebo fyzický model v měřítku 1:1, 1:2, 1:3, 1:5, 1:10 podle charakteru projektu a konzultace s vedoucím práce
c) grafická prezentace v rozsahu minimálně 2,8 m2\par
Zásady pro vypracování
1. Rešerše inspiračních zdrojů vztahující se k tématu práce
2. Vlastní analýza poznatků pro následnou práci s tématem
3. Variantní návrhy řešení
4. Postup zpracování vybrané varianty řešení
a) teoretická část v rozsahu 25 - 30 normostran textu
b) prototyp nebo funkční model nebo fyzický model v měřítku 1:1, 1:2, 1:3, 1:5, 1:10 podle charakteru projektu a konzultace s vedoucím práce
c) grafická prezentace v rozsahu minimálně 2,8 m2\par
Seznam doporučené literatury
WIGAN, Mark. Umění ilustrace: vizuální myšlení. Brno: Computer Press, 2010. Základy designu. ISBN 978-80-251-2970-8.
SHAW, Austin. Design for motion: motion design techniques & fundamentals. 2nd ed. London: Taylor & Francis, 2019. ISBN 978-1138318656.
SCHMALSTIEG, Dieter a Tobias HÖLLERER. Augmented reality: principles and practice. Addison Wesley: Boston, [2016]. ISBN 978-0-321-88357-5.
Seznam doporučené literatury
WIGAN, Mark. Umění ilustrace: vizuální myšlení. Brno: Computer Press, 2010. Základy designu. ISBN 978-80-251-2970-8.
SHAW, Austin. Design for motion: motion design techniques & fundamentals. 2nd ed. London: Taylor & Francis, 2019. ISBN 978-1138318656.
SCHMALSTIEG, Dieter a Tobias HÖLLERER. Augmented reality: principles and practice. Addison Wesley: Boston, [2016]. ISBN 978-0-321-88357-5.