Tématem diplomové práce je Projekt komunikačního mixu pro skupiny zákazníků uvedené v letáku PROTON. Cílem práce je vytvořit nové kategorie prodejen A, B, C, D zařazených do letáku PROTON a navrhnout komunikační mix pro tyto skupiny. Celá diplomová práce je rozdělena na část teoretickou a praktickou. V teoretické části jsou zpracovány literární poznatky na téma komunikační mix a segmentace trhu. Část praktická je zaměřena na stručnou charakteristiku firmy a podrobnou analýzu komunikačního mixu letáku PROTON. Závěrem v praktické části je zpracování projektu zaměřeného na kategorizaci prodejen a návrh komunikačního mixu v roce 2007.
Anotace v angličtině
The topic of my master thesis is The Project of the communication mix for a new categories of customers presented in the PROTON leaflet. The main purpose of this work is generated new customer categories for PROTON and purpose communication mix for these categories. The thesis consists of two parts - theoretical and practical. The theoretical part inclu-des the theoretical knowledge of communication mix and market segmentation. The practical part contains company characteristics and its detailed analyse of communication mix for PROTON leaflet. The final part includes detailed categorization and propsal of communication mix in 2007
communication mix, customer, retail, leaflet PROTON, advertising, sales promotion
Rozsah průvodní práce
82 s., 7 s. obr. příloh
Jazyk
CZ
Anotace
Tématem diplomové práce je Projekt komunikačního mixu pro skupiny zákazníků uvedené v letáku PROTON. Cílem práce je vytvořit nové kategorie prodejen A, B, C, D zařazených do letáku PROTON a navrhnout komunikační mix pro tyto skupiny. Celá diplomová práce je rozdělena na část teoretickou a praktickou. V teoretické části jsou zpracovány literární poznatky na téma komunikační mix a segmentace trhu. Část praktická je zaměřena na stručnou charakteristiku firmy a podrobnou analýzu komunikačního mixu letáku PROTON. Závěrem v praktické části je zpracování projektu zaměřeného na kategorizaci prodejen a návrh komunikačního mixu v roce 2007.
Anotace v angličtině
The topic of my master thesis is The Project of the communication mix for a new categories of customers presented in the PROTON leaflet. The main purpose of this work is generated new customer categories for PROTON and purpose communication mix for these categories. The thesis consists of two parts - theoretical and practical. The theoretical part inclu-des the theoretical knowledge of communication mix and market segmentation. The practical part contains company characteristics and its detailed analyse of communication mix for PROTON leaflet. The final part includes detailed categorization and propsal of communication mix in 2007
communication mix, customer, retail, leaflet PROTON, advertising, sales promotion
Zásady pro vypracování
Úvod
I. Teoretická část
Zpracujte a vyhodnoťte teoretické poznatky z odborné literatury k tématu Projekt komunikačního mixu pro skupiny zákazníků uvedené v letáku PROTON.
II. Praktická část
Analyzujte současný stav komunikačního mixu pro akce PROTON.
Zhodnoťte přednosti a nedostatky současného stavu komunikace.
Navrhněte projekt komunikačního mixu se zákazníky pro další období.
Závěr
Zásady pro vypracování
Úvod
I. Teoretická část
Zpracujte a vyhodnoťte teoretické poznatky z odborné literatury k tématu Projekt komunikačního mixu pro skupiny zákazníků uvedené v letáku PROTON.
II. Praktická část
Analyzujte současný stav komunikačního mixu pro akce PROTON.
Zhodnoťte přednosti a nedostatky současného stavu komunikace.
Navrhněte projekt komunikačního mixu se zákazníky pro další období.
Závěr
Seznam doporučené literatury
KOTLER, P. Marketing Management. 9.vyd.Praha: Grada Publishing, 1998. ISBN 80-7169-600-5.
TELLIS, G. J. Reklama a podpora prodeje. 1.vyd.Praha: Grada Publishing, 2000.ISBN 80-7169-997-7.
FORET, M. Marketingová komunikace. 1.vyd.Brno: Computer Press a.s., 2003. ISBN 80-7226-811-2.
KOLEKTIV AUTORU, Teorie V. - Marketingové komunikace. 1.vyd. Zlín: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, 2005. ISBN 80-7318-336-6.
Seznam doporučené literatury
KOTLER, P. Marketing Management. 9.vyd.Praha: Grada Publishing, 1998. ISBN 80-7169-600-5.
TELLIS, G. J. Reklama a podpora prodeje. 1.vyd.Praha: Grada Publishing, 2000.ISBN 80-7169-997-7.
FORET, M. Marketingová komunikace. 1.vyd.Brno: Computer Press a.s., 2003. ISBN 80-7226-811-2.
KOLEKTIV AUTORU, Teorie V. - Marketingové komunikace. 1.vyd. Zlín: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, 2005. ISBN 80-7318-336-6.