Informace o kvalifikační práci Competitive Intelligence - projekt implementace manažerské metody sledování konkurence za účelem rozhodnutí o vstupu společnosti na trh a zvýšení konkurenceschopnosti
- Následující požadované údaje nejsou u této VŠKP vyplněny: Název v angličtině, Přílohy volně vložené
Hlavní téma
Competitive Intelligence - projekt implementace manažerské metody sledování konkurence za účelem rozhodnutí o vstupu společnosti na trh a zvýšení konkurenceschopnosti
Hlavní téma v angličtině
Competitive Intelligence - implementation project of managerial method of monitoring competition in order to decision about entry company to the market and increasing competitive advantages
Název dle studenta
Competitive Intelligence - projekt implementace manažerské metody sledování konkurence za účelem rozhodnutí o vstupu společnosti na trh a zvýšení konkurenceschopnosti
V diplomové práci jsem vycházel z aktuální situace a požadavků managementu, které od-ráží potřebu změny a nastavení systému konkurenčního zpravodajství, dále pak monitoring trhu v České republice z důvodu plánovaného vstupu na něj.
Práce je koncipována do dvou částí, tj. teoretické a praktické. V teoretické části jsem ana-lyzoval literární prameny a definoval význam zásadních pojmů. V praktické části jsem představil společnost Insight Enterprises Inc. (dále jen ''Insight‘‘) se sídlem ve Spojených státech amerických. Hlavní částí analýzy je objasnění současné situace konkurenčního zpravodajství ve společnosti a informačního systému. Výsledkem projektu je návrh im-plementace nových metod konkurenčního zpravodajství do společnosti včetně přípravy podnikatelského záměru. V projektové části je návrh řešení systému konkurenčního zpra-vodajství s ohledem na odstranění jeho současných nedostatků ve společnosti Insight.
Anotace v angličtině
In diploma thesis am issued from actual situation and management’s needs, which reflects need to change and set-up system of competitive intelligence, further then monitoring mar-ket in Czech Republic by reason of planned entry at him.
The thesis is conceived to the two parts, i. e. theoretical and practical. In theoretical part am analyzed literary sources of information and defined sense of principle idea. In practical part am introduced Insight Enterprises Inc. (further only '' Insight") company based in the United States of America. Main part analyses are clarification of current situation of competitive intelligence and information system in the company. Result of the project is proposal implementation of new methods in competitive intelligence to the company in-cluding disposition of business plan. In practical part is proposed solution of competitive intelligence system regarding elimination of his existing imperfection in Insight Company.
Klíčová slova
konkurenční zpravodajství, analýza, projekt, konkurence, vstup na trh
Klíčová slova v angličtině
competitive intelligence, analysis, project, competition, entry to market
Rozsah průvodní práce
83
Jazyk
CZ
Anotace
V diplomové práci jsem vycházel z aktuální situace a požadavků managementu, které od-ráží potřebu změny a nastavení systému konkurenčního zpravodajství, dále pak monitoring trhu v České republice z důvodu plánovaného vstupu na něj.
Práce je koncipována do dvou částí, tj. teoretické a praktické. V teoretické části jsem ana-lyzoval literární prameny a definoval význam zásadních pojmů. V praktické části jsem představil společnost Insight Enterprises Inc. (dále jen ''Insight‘‘) se sídlem ve Spojených státech amerických. Hlavní částí analýzy je objasnění současné situace konkurenčního zpravodajství ve společnosti a informačního systému. Výsledkem projektu je návrh im-plementace nových metod konkurenčního zpravodajství do společnosti včetně přípravy podnikatelského záměru. V projektové části je návrh řešení systému konkurenčního zpra-vodajství s ohledem na odstranění jeho současných nedostatků ve společnosti Insight.
Anotace v angličtině
In diploma thesis am issued from actual situation and management’s needs, which reflects need to change and set-up system of competitive intelligence, further then monitoring mar-ket in Czech Republic by reason of planned entry at him.
The thesis is conceived to the two parts, i. e. theoretical and practical. In theoretical part am analyzed literary sources of information and defined sense of principle idea. In practical part am introduced Insight Enterprises Inc. (further only '' Insight") company based in the United States of America. Main part analyses are clarification of current situation of competitive intelligence and information system in the company. Result of the project is proposal implementation of new methods in competitive intelligence to the company in-cluding disposition of business plan. In practical part is proposed solution of competitive intelligence system regarding elimination of his existing imperfection in Insight Company.
Klíčová slova
konkurenční zpravodajství, analýza, projekt, konkurence, vstup na trh
Klíčová slova v angličtině
competitive intelligence, analysis, project, competition, entry to market
Zásady pro vypracování
Úvod
I. Teoretická část
Vyhledejte informační zdroje zabývající se problematikou "competitive intelligence" a popište hlavní metody a techniky.
II. Praktická část
Analyzujte současné přístupy ke konkurenčnímu zpravodajství ve firmě Insight Enterprises, Inc.
Navrhněte a realizujte vhodné řešení Competitive Intelligence vedoucí k rozhodnutí o vstupu společnosti na softwareový trh v ČR.
Vyhodnoťte úspěšnost svého projektu a definujte jeho silná a slabá místa.
Závěr
Zásady pro vypracování
Úvod
I. Teoretická část
Vyhledejte informační zdroje zabývající se problematikou "competitive intelligence" a popište hlavní metody a techniky.
II. Praktická část
Analyzujte současné přístupy ke konkurenčnímu zpravodajství ve firmě Insight Enterprises, Inc.
Navrhněte a realizujte vhodné řešení Competitive Intelligence vedoucí k rozhodnutí o vstupu společnosti na softwareový trh v ČR.
Vyhodnoťte úspěšnost svého projektu a definujte jeho silná a slabá místa.
Závěr
Seznam doporučené literatury
MURPHY, Christopher. Competitive Intelligence : Analysing and Putting it to Work. London : Gower Publishing, 2005. 273 s. ISBN 0566085372.
PORTER, Michael. Konkurenční strategie : metody pro analýzu odvětví a konkurentů. Praha : Victoria Publishing, 1994. 403 s. ISBN 80-85605-11-2.
FLEISHER, Craig S., BENSOUSSAN, Babette. Strategic and Competitive Analysis: Methods and Techniques for Analyzing Business Competition. US Ed edition : Prentice Hall, 2002. 457 s. ISBN 0130888524.
PAPÍK, Richard, et al. Internet - ekonomické, marketingové a finanční aplikace : strategie vyhledávání a prezentace. 1. vyd. Praha : Ekopress, 1998. 220 s. ISBN 80-86119-03-3.
Seznam doporučené literatury
MURPHY, Christopher. Competitive Intelligence : Analysing and Putting it to Work. London : Gower Publishing, 2005. 273 s. ISBN 0566085372.
PORTER, Michael. Konkurenční strategie : metody pro analýzu odvětví a konkurentů. Praha : Victoria Publishing, 1994. 403 s. ISBN 80-85605-11-2.
FLEISHER, Craig S., BENSOUSSAN, Babette. Strategic and Competitive Analysis: Methods and Techniques for Analyzing Business Competition. US Ed edition : Prentice Hall, 2002. 457 s. ISBN 0130888524.
PAPÍK, Richard, et al. Internet - ekonomické, marketingové a finanční aplikace : strategie vyhledávání a prezentace. 1. vyd. Praha : Ekopress, 1998. 220 s. ISBN 80-86119-03-3.