O trh s kursovými sázením v České republice o objemu 15 miliard korun se v současnosti dělí 7 společností. Jednou z nich je společnost Victoria-Tip a.s., mladá a dynamicky se rozvíjející sázková kancelář. Tato diplomová práce si klade za cíl pomoci Victoria-Tip zvýšit její tržní podíl, zvýšit atraktivitu jejich produktů a navrhnout soubor zlepšení v souladu s požadavky a návrhy, které vyjádřili sázející prostřednictvím téměř 300 dotazníků.
Anotace v angličtině
The betting market in value of 15 billions CZK is shared by 7 companies. One of them is Victoria-Tip a.s. company, dynamic growing betting agency. Target of this Diploma work is to increase the turnover of Victoria-Tip company, to improve atractivity of its products, to recommend file of improvements following requests and suggestions expressed by betters in research made in collection of nearly 300 respondents.
Bet - Betting - Betting agency - Marketing research
Rozsah průvodní práce
89 s., 5 s. obr. příloh
Jazyk
CZ
Anotace
O trh s kursovými sázením v České republice o objemu 15 miliard korun se v současnosti dělí 7 společností. Jednou z nich je společnost Victoria-Tip a.s., mladá a dynamicky se rozvíjející sázková kancelář. Tato diplomová práce si klade za cíl pomoci Victoria-Tip zvýšit její tržní podíl, zvýšit atraktivitu jejich produktů a navrhnout soubor zlepšení v souladu s požadavky a návrhy, které vyjádřili sázející prostřednictvím téměř 300 dotazníků.
Anotace v angličtině
The betting market in value of 15 billions CZK is shared by 7 companies. One of them is Victoria-Tip a.s. company, dynamic growing betting agency. Target of this Diploma work is to increase the turnover of Victoria-Tip company, to improve atractivity of its products, to recommend file of improvements following requests and suggestions expressed by betters in research made in collection of nearly 300 respondents.
Bet - Betting - Betting agency - Marketing research
Zásady pro vypracování
Úvod
I. Teoretická část
Zpracujte teoretické podklady vztahující se ke kursovému sázení, vysvětlete jeho principy, zákonná omezení a metody zvyšování tržního podílu.
II. Praktická část
Analyzujte současné postavení společnosti Victoria-Tip a.s. na trhu kursového sázení v České republice, její marketingové aktivity a konkurenci.
Vypracujte projekt zvýšení tržního podílu společnosti Victoria-Tip a.s. na trhu kursového sázení v České republice.
Projekt podrobte nákladové a rizikové analýze.
Závěr
Zásady pro vypracování
Úvod
I. Teoretická část
Zpracujte teoretické podklady vztahující se ke kursovému sázení, vysvětlete jeho principy, zákonná omezení a metody zvyšování tržního podílu.
II. Praktická část
Analyzujte současné postavení společnosti Victoria-Tip a.s. na trhu kursového sázení v České republice, její marketingové aktivity a konkurenci.
Vypracujte projekt zvýšení tržního podílu společnosti Victoria-Tip a.s. na trhu kursového sázení v České republice.
Projekt podrobte nákladové a rizikové analýze.
Závěr
Seznam doporučené literatury
KOTLER, Philip. Marketing podle Kotlera : Jak vytvářet a ovládnout nové trhy. 1. vyd. Praha : Management Press, 2004. ISBN 80-7261-010-4.
HAUGE, Paul. Průzkum trhu. 1. vyd. Brno: Computer Press, 2003. ISBN 80-7226-917-8.
DRUCKER, Peter. Drucker na každý den : 366 zamyšlení a podnětů, jak dělat správné věci. 1. vyd. Praha : Management Press, 2006. ISBN 80-7261-140-2.
ZYMAN, Sergio. Konec marketingu, jak jsme jej dosud znali. 1. vyd. Praha: Management Press, 2005. ISBN 80-7261-134-8.
BUREŠ, Ivan. Ofenzivní marketing aneb Jak zaútočit na konkurenci. 2. vyd. Praha: Management Press, 2002. ISBN 80-7261-060-0.
BRANNAN, Tom. Jak se dělá účinná reklama. 1. vyd. Praha: Management Press, 1996. ISBN 80-85603-99-3.
Seznam doporučené literatury
KOTLER, Philip. Marketing podle Kotlera : Jak vytvářet a ovládnout nové trhy. 1. vyd. Praha : Management Press, 2004. ISBN 80-7261-010-4.
HAUGE, Paul. Průzkum trhu. 1. vyd. Brno: Computer Press, 2003. ISBN 80-7226-917-8.
DRUCKER, Peter. Drucker na každý den : 366 zamyšlení a podnětů, jak dělat správné věci. 1. vyd. Praha : Management Press, 2006. ISBN 80-7261-140-2.
ZYMAN, Sergio. Konec marketingu, jak jsme jej dosud znali. 1. vyd. Praha: Management Press, 2005. ISBN 80-7261-134-8.
BUREŠ, Ivan. Ofenzivní marketing aneb Jak zaútočit na konkurenci. 2. vyd. Praha: Management Press, 2002. ISBN 80-7261-060-0.
BRANNAN, Tom. Jak se dělá účinná reklama. 1. vyd. Praha: Management Press, 1996. ISBN 80-85603-99-3.